شما اینجا هستید
خبری » زیویار با دو انتصاب به استقبال تغییرات فراگیرتر رفت

اطلاع رسانی استانداری لرستان از تغییر در دو حوزه امنیتی انتظامی و گزینش استانداری خبر داده است . به گزارش بلوطستان  بر اساس آنچه از سوی روایط عمومی استانداری منتشر شده است عباس علیشاهیان بعنوان سرپرست دفتر امور امنیتی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری لرستان منصوب شده ، او در دولت احمدی نژاد در همین حوزه بعنوان مدیرکل فعالیت می کرد که ۱۳ آذز ۹۲ و همزمان با دولت تدبیر و امید جای خود را به احسان جهانیان داد .

در حوزه گزینش نیز زیویار به یک بانو اعتماد کرده و آذر عزیزی را بعنوان سرپرست هسته گزینش استانداری لرستان منصوب کرده است . وی پیش از این کارشناس مسئول و عضو هسته گزینش استانداری بوده است .

هفتم مرداد سال ۹۸ هم همزمان با استانداری خادمی نیز حکم مدیرکلی گزینش به نام  فاطمه ایرانی زده شد   اما هیچگاه این بانو  بعنوان مدیرکل گزینش  مشغول بکار نشد و نهایتآ نیز این حکم پیش از آنکه در عمل قطعیت پیدا کند مجدد بنام نورمحمد آریان پوری زده شد که همان روز بعنوان سرپرست حوزه اطلاع رسانی استانداری لرستان جانشین بهرام رشیدی نیا شده بود.

آریان پور ۱۹ فروردین ۹۳ با حکم هوشنگ بازوند استاندار اسبق لرستان بعنوان مدیرهسته گزینش استانداری جانشین اردشیر دریکوند شد .  او در یک یک مقطع کوتاه نیز از ۷ مرداد ۹۸ تا ۱۹مهرماه ۹۸ بعنوان مدیراطلاع رسانی استانداری لرستان فعالیت داشت که جای خود را به فاطمه ایرانی داد .

حالا شنیده می شود آریانپوری که پس از ۷ سال از گزینش استانداری کنار زده شده است بعنوان گزینه مدیرکلی امور اجتماعی استانداری لرستان مطرح است . او اگر قرابر باشد بعنوان مدیرکل در کابینه زیویار نیز به کار در حوزه مدیران ستادی استانداری ادامه دهد احتمالا بزودی حکم مدیرکلی اجتماعی را دریافت و جانشین خانم پور سرتیپ خواهد شد .

رامین امرایی گزینه استاندار لرستان برای مدیرکلی پدافند غیر عامل استانداری لرستان است . در این حوزه علی سیف بعنوان مدیرکل فعالیت می کند که البته در مقطی از ۷ خرداد تا ۳۰ مهرماه ۹۸ بعنوان سرپرست فرمانداری پلدختر فعالیت کرده است .

ادره کل فن آوری و اطلاعات استانداری لرستان یکی دیگر از تغییرات زیویار خواهد بود ، کامبیز پورسیف بر اساس شنیده های موثق که پیش از این مدیرکل فن آوری و اطلاعات استانداری لرستان بوده است جای خود را به حمیدرضا هاشمی از نیروهای حوزه امنیتی انتظامی استانداری لرستان خواهد داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان