شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » سرنوشت خود را باید دست نماینده‌ای سپرد که وقتی به مجلس می‌رود اول به فکر اجرای دین خدا، پیغمبر و سپس به فکر مردم باشد

امام جمعه کوهدشت عید فطر را عید ستایش، بندگی و سپاسگزاری بندگان در برابر باری تعالی عنوان کرد.به گزارش بلوطستان به نقل از  مهر، حجت الاسلام طهماسبی در خطبه های نماز عید فطر کوهدشت با بیان اینکه عید فطر عید ستایش، بندگی و سپاسگزاری است، گفت: امروز روزی است که بندگان از درگاه حضرت باری تعالی جایزه دریافت می کنند.

وی عید فطر را عید بزرگ مسلمانان عنوان کرد و گفت: مردم باید اول از فرمان خداوند اطاعت کرده و سپس از رسول خدا و از کسی که صاحب زمان و ولی امر دوران بوده اطاعت کنند.

امام جمعه کوهدشت افزود: وقتی که امام زمان غایب است باید از نایب او و از کسی که بوی امام زمان می دهد و حافظ دین و دنیای مردم است پیروی و اطاعت کرد.حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به سپری شدن ماه مهمانی خدا، گفت: با توسل به ائمه است که روزه ها قبول می شوند و نباید با دور شدن از ائمه مسیر را اشتباه برویم.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به گناه بزرگ و نابخشودنی روزه خواری، تصریح کرد: اگر کسی در ماه رمضان خدای ناکرده عمدا روزه خواری کرده وای بر او و اگر چنین شخصی وجود داشته باشد باید به درگاه خداوند استغفار کند.

حجت الاسلام طهماسبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: دو انتخابات در پیش است، مبادا به خاطر انتخابات وحدت خود را از دست بدهیم چرا که شرکت در انتخابات باید موجب پیشرفت و برادری باشد نه اختلاف و تفرقه و آن چه وحدت مردم را از هم می پاشد چیزی جز گروه گرایی نیست.

وی افزود: سرنوشت خود را باید دست نماینده ای سپرد که وقتی به مجلس می رود اول به فکر اجرای دین خدا، پیغمبر و سپس به فکر مردم باشد.حجت الاسلام طهماسبی تصریح کرد: مردم کوهدشت از عملکرد شهرداری این شهر ناراضی هستند و وضعیت کوهدشت از نظر کارکرد شهرداری مناسب نیست.وی ادامه داد: باید به کار  و مسائل مردم رسیدگی شود و کارهای آنها را به موقع انجام داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان