شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » نقش رهبری انقلاب در مذاکرات هسته‌ایی بی‌بدیل و هوشمندانه بوده است

 

۱۴۳۷۲۱۸۷۴۸_۲

حجت الاسلام سوری امام جمعه پلدختر در خطبه های نماز عید سعید فطر گفت:نقش رهبری انقلاب در مذاکرات هسته ایی بی بدیل  و هوشمندانه بوده است. وی خاطر نشان کرد: آنچه در فرآیند مذاکرات و در نهایت رسیدن به صدور بیانیه برنامه جامع اقدام مشترک قابل توجه بودنقش بی بدیل رهبری هوشمند و فرزانه انقلاب  است که با استقامت ملت بزرگ و شریف ایران برحقوق حقّه خویش پافشاری شد.

حجت الاسلام سوری هشدارها و تأکیدات و هدایت های رهبری را در فرآیند مذاکرات هسته ایی بسیار موثر دانست و اظهار داشت: اگر رهبری وجود نداشت معلوم نبود فرآیند مذاکرات به چه سمت و سویی جهت می یافت و یا با زیاده خواهی های سران استکبار اساساً به نتیجه ای می رسید یا نه .

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه در راه حقوق مسلم ملت ایران شهدای هسته‌ای تقدیم انقلاب شده است، گفت:  برخی از این ۶ کشور که با آن‌ها توافق شده به صورت ذاتی و طبیعی خود مکار و خیانت‌کار هستند و همه باید به این موضوع توجه کنند.

وی ایجاد امید کاذب و یا معطوف سازی حل تمامی مشکلات و معضلات داخلی به نتیجه مذاکرات را نادرست دانست و گفت: از عقل و سابقه و تجربه به دور استاگر چنین فکری  داشته باشیم.

امام جمعه پلدختر بر توجه بیشتر به داشته ها و سرمایه ها و استعدادهای داخلی تاکید کرد و افزود:  اگر تمام مشکلات را به تحریم ها ربط دهیم کشور را در مسیر رشد و پیشرفتی که دارد به انفعال و نگاه صرفاً به بیرون معطوف خواهیم ساخت.

وی ادامه داد: توافق هسته‌ای به معنای پایان اختلافات ایران و آمریکا نیست و لذا کسانی که اهل سیاست و تدبیر هستند، باید صبر کنند زیرا طرف مذاکره کننده هر جا توافق کردند به طریق دیگر اقداماتی را علیه کشور ما اجرایی کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان