شما اینجا هستید
خبری » سرپرست اداره کل ورزش لرستان : با تمام توان از اسکواش حمایت می کنیم

خانه اسکواش خرم آباد با حضور مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش و سید آرش قیاسیان سرپرست ورزش وجوانان لرستان رسما افتتاح و استاندارد سازی شد.

به گزارش بلوطستان به نقل از ایرنا  در مراسمی  با حضور مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکوش و سید آرش قیاسیان  سرپرست ورزش وجوانان لرستان و اعضای هیات اسکواش استان خانه اسکواش خرم آباد رسما افتتاح و استاندارد سازی شد.

سید آرش قیاسیان در حاشیه افتتاح این طرح ورزشی ، اظهار کرد:  این سالن در گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت اما به دلیل عدم استانداردهای لازم به تایید فدراسیون نرسید و اکنون با بهسازی کفپوش و دیواره ها در اختیار ورزشکاران لرستانی قرار گرفته است.

سرپرست ورزش و جوانان لرستان افزود: این سالن ورزشی با حمایت وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون اسکواش دارای سه کورت به مساحت ۲۱۰ متر مربع است و با اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیون تومان بهسازی و افتتاح شد.

وی گفت: با توجه به ظرفیت بالای ورزش در لرستان می توان انتظار رشد و ظهور قهرمانان نام آور حتی در رشته های نوپا را داشت.

وی همچنین در مجمع سالیانه  هیات اسکواش لرستان که با حضور مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش برگزار شده بود با اشاره به موفقیت های ورزش استان لرستان طی سالیان اخیر ، اظهار کرد: ظرفیت و پتانسیل ورزش در استان لرستان به قدری بالا است که می توان انتظار رشد و ظهور قهرمانان نام آور حتی در رشته های نوپا را داشت.

سرپرست ورزش و جوانان  لرستان افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان با هر چه در توان دارد از اسکواش همانند تمامی رشته های دیگر، حمایت خواهد کرد.

قیاسیان در ادامه به افتتاح خانه اسکواش خرم آباد نیز اشاره کرد و گفت: این سالن ورزشی با حمایت وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون اسکواش دارای سه کورت به مساحت ۲۱۰ متر مربع است و با اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیون تومان بهسازی و افتتاح شد.

او تاکید کرد: سالن اسکواش لرستان ظرفیت مناسبی برای شناسایی استعدادها و توسعه این رشته ورزشی است  و با داشتن امکانات، تجهیزات و زیرساخت های مناسب آماده میزبانی رقابت های مختلف ملی و بین المللی است.

مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش هم از سید آرش قیاسیان سرپرست ورزش وجوانان لرستان به پاس تلاش های شبانه روزی در استانداردسازی خانه اسکواش خرم آباد وخدمت به ورزش اسکواش تقدیر کرد.

ئیس فدراسیون اسکواشبه همراه بابک فقیر نایب رئیس فدراسیون اسکواش  در مجمع عمومی هیات اسکواش استان لرستان به پاس تلاش های شبانه روزی در استانداردسازی خانه اسکواش خرم آباد با اهدایی لوح سپاس از مدیریت جهادی و خدمات سید آرش قیاسیان سرپرست ادره کل ورزش و جوانان لرستان  در تخصیص اعتبار بهسازی خانه اسکواش خرم آباد و خدمت  به ورزش  اسکواش تقدیر کرد .

سلیمانی در این مجمع  با اشاره به پیشینه و کارنامه کاملا ورزشی و مدیریت جهادی سید آرش قیاسیان در عرصه ورزش انتخاب وی بعنوان  سکاندار ورزش و جوانان لرستان را نشان از لیاقت ،توانمندی ومدیریت جهادی وی عنوان کرد .

رئیس فدراسیون اسکواش با تقدیر از وزیر ورزش و استاندار ورزشی و ورزش دوست لرستان خواستار حمایت از برنامه های مدون وکلاسیک قیاسیان برای توسعه ورزش لرستان شد.

شایان ذکر است، در پایان این نشست سلیمانی رئیس فدراسیون با اهدای “لوح سپاس” به جهت اقدامات صورت گرفته در امر توسعه و گسترش این رشته بویژه تلاش ها برای مهیا کردن استادارد سازی کورت های استاندارد در لرستان از قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان تجلیل کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان