شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » سفر رئیس‌جمهور به لرستان فرصت طلایی است/نیمه‌تمام ماندن ۱۴۸ طرح از سال ۹۱

معاون جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: سفر رئیس جمهور به لرستان یک فرصت طلایی برای این استان است.
خبرگزاری فارس: سفر رئیس جمهور به لرستان فرصت طلایی است/نیمه‌تمام ماندن 148 طرح از سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، نامدار صیادی عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی خرم‌آباد، اظهار کرد: نباید از اهمیت وضعیت بخش کشاورزی در لرستان و خرم‌آباد غافل شویم، چراکه از ۹۲ هزار هکتار اراضی خرم‌آباد، تنها ۲۹ درصد به صورت آبی و مابقی به صورت دیم کاشت می‌شوند. وی ادامه داد: به دلیل کمبود اعتبار، ۱۴۸ طرح و پروژه کشاورزی در استان لرستان نیمه‌تمام مانده که از این تعداد، ۱۰ طرح مربوط به شهرستان خرم‌آباد است.
معاون جهاد کشاورزی استان لرستان خاطرنشان کرد: شهرستان خرم‌آباد دارای ۹۱ مرغداری است که در این خصوص در بین شهرستان‌ها، رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است. صیادی، برنامه‌های این سازمان را تهیه سند آمایش، سند توسعه و سیاست‌های چهارگانه اقتصادی، سند اشتغال اعلام کرد و عنوان داشت: ۱۴۸ طرح نیمه‌تمام که همه آنها در سال‌های ۹۰ و ۹۱ آغاز شده‌اند، به دلیل مشکلات مالی و عدم تأمین اعتبار موردنیاز، نیمه‌کاره مانده‌اند.
وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۰ طرح مربوط به شهرستان خرم‌آباد است، ابراز کرد: حضور هیئت دولت در لرستان یک فرصت بزرگ است که باید از آن نهایت استفاده را ببریم. معاون جهاد کشاورزی استان لرستان متذکر شد: این سفرها به دلیل پیگیری استاندار لرستان به این استان انجام می‌شود، بنابراین با توجه به فصل تصویب بودجه، این یک فرصت طلایی برای استان است. صیادی در پایان یادآور شد: شهرستان خرم‌آباد رتبه نخست میزان تولیدات کشاورزی در لرستان را دارد و در راستای افزایش ضریب مکانیزاسیون اراضی کشاورزی این استان، ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته به این امر اختصاص یافته است.f

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان