شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » سلام آقای کاندیدا!

 

سلام آقای کاندیدا؛ پیش از شروع صحبت‌هایم از شما تشکر می‌کنم که وقت گران‌بهای خود را پای صحبت‌های یک جوان آسمان‌جل همچون من صرف می‌کنید.نیک می‌دانم که شما می‌توانید در این ۱۰ دقیقه یک ربع‌، با حضور در یک فاتحه‌خوانی‌، دل یک طایفه را به دست آورید!وقت شما بسیار ارزشمند و عزیز است. از آن جایی که مطمئناً این روزها ذهن شما پر از حرف‌هایی نظیر بحران بیکاری و توسعه نیافتگی‌، درآمد و از این دست صحبت‌ها می‌باشد، از این قبیل بدیهیات می‌گذریم‌، چرا که خود من هم حوصله تکرار مکررات را ندارم!
به عنوان عضوی از جامعه چند سوال و درخواست از محضرتان داشتم؛ سوالاتی از جنس جوان…
۱- اگر ممکن است فهرستی از نزدیکان خود منتشر کنید تا ما جوانان مطمئن شویم که اطرافیان شما همگی دوستانی فرهنگی، صاحب فکر و بدون چشم‌داشت به قدرت و پست مدیریت هستند؛ نه پیمانکاران، سود‌جویان و کسانی که منتظر ارتقا از معاونت به مدیریت می‌باشند‌!
۲- به عنوان یک جوان انتظار دارم نماینده‌ی شهرم حداقل سابقه مدیریت در عرصه شهرستان و استان یا کشور را دارا باشد. دلیلی وجود ندارد که یک کارمند‌، پزشک‌، معلم یا ورزشکار خوب یک نماینده و مدیر کاربلد هم باشد؛ لطف بفرمایید سوابق مدیریتی خود را شفاف خدمت مردم ارائه دهید.
۳- نیک می‌دانم که رگ احساس تکلیف و وظیفه شما برای خدمت به مردم بالا زده‌، مرحمت کنید نمونه‌هایی از این بالا زدن را قبل از ایام انتخابات ذکر کنید.چنان‌چه کتابی‌، مقاله‌ای، یادداشتی یا اگر سخنرانی در مجامع رسمی داشتید که فریاد محرومیت این مردم را به گوش مسؤلین رسانده‌اید لطفا منتشر کنید.
۴- اهل قلم هستید؟ نام ۱۰ نفر از نویسندگان تاثیر‌گذار شهر خود یا استان لرستان را ذکر کنید و توضیح دهید این نخبگان در ستاد شما چه جایگاهی دارند‌؟ چرا که ما به اهل قلم اعتماد زیادی داریم.
۵- آقا و خانم کاندیدا‌! آیا تفاوت وظیفه‌ی رییس‌جمهور‌، وزیر، استاندار، شهردار را با نماینده‌ی مجلس می‌دانید؟ اگر می‌دانید پس این همه وعده‌ی عملی‌، عمرانی و اشتغال از کجا می‌آید؟!
۶- برنامه‌ای که جناب‌عالی برای انتخابات ارائه می‌کنید، حاصل مطالعه‌، تفکر و تجربه‌ی شماست یا ماحصل فکر اساتید دانشگاه و جیب شما؟
منتظر می‌مانیم تا آن‌ها که در محافل خصوصی خود را ارجح‌ترین شخص برای نمایندگی مردم لرستان در بهارستان اعلام و معرفی می‌کنند، شهامت به خرج داده و در نامه‌ای مکتوب به پایگاه خبری یافته یا دیگر رسانه‌ها، در مقام پاسخ‌گویی به سؤالات فوق برآیند. در غیر این صورت، مشخص است که برخی که چنین مواقعی مدام عملکرد نمایندگان و مدیران پیشین استان را نقد می‌کنند، پس از رأی آوردن، تا ۴ سال دیگر بین این مردم آفتابی نخواهند شد و خود را نسبت به آن‌ها پاسخ‌گو نمی‌دانند…
در پایان، انتظار من جوان از شما نخبگان جامعه که به خود شجاعت حضور در عرصه‌ی انتخابات را داده‌اید، این است که روی صداقت و پاکی جوانان شهرتان معامله نکنید و بیدار باشید که صندلی سبز مجلس، ارزش فریب‌کاری و بازی با احساسات جوانان شریف لرستان را ندارد. برای یک بار هم که شده است با این مردم صادق باشید تا همه با هم برای سعادت آن‌ها تلاش کنیم.
به دنبال کسی جامانده از پرواز می‌گردم        مگر بیدار سازد غافلی را غافلی دیگر
 
مهدی صارمیان/یافته
دبیر انجمن خانه فرهنگ و اندیشه خرم‌آباد

  1. 7 اسفند ا

    چی تو چمدان .چک پولن یا نامه وام

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان