شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » سلسله، بایکوت خبری است!!

Image result for ‫شهرستان سلسله‬‎
 

بحث آسیب های طایفه گرایی، بحث جالب اما بی نتیجه ای بود!من درگروه اعتلای سلسله بودم تقریبن گروهی متشکل از جوانان داوطلب شورای شهر با هواداران پرو پاقرصشان است.خیلی درد ناک است هنوز خیلی وقت مانده است تا ما بتوانیم با هم گفت و گو کنیم و حتی بتوانیم بنویسیم.
پلدختری ها دوستان خوب ما هستند ما را نیز به گروهشان دعوت کرده اند سطح گقتمانشان با گفتمان کنشگران استان همطرازاست.ما باید برای بچه هایمان حساب های بیشتری باز کنیم.چشم دارم دکترکنعانی لینک این گروه را عمومی بفرماید و البته عنوان گروه را عمومی تر کند و این عنوان یکی از مطالبات گروه باشد.
نام گروه را مثلن پویش، باران، گفتمان، هدایت(اولین مدرسه ی جدید الشتر) و… نامی اینچنین بگذارند.فعلن سطح گفتمان جوانانمان را بالا بکشیم و آنان را وادار کنیم که بنویسند اما به شکلی که قابل انتشار درنشریات باشند.
خیلی جالب است الآن شهرستان پلدختر کانون خبر شده است و خبرنگاران خوبی دراین شهرستان آستین بالا زده و فعالیت می کنند به شکلی که دارند براستان تاثیر می گذارند الشتربایکوت خبری است!!
سایت بلوطستان این روز ها کارستان می کند، قلم دارایی و جودکی نژاد فراگیر شده است ،شهرستان کوهدشت که جای خود دارد !نورآباد دارد رستاخیز می کند “سلام دلفان” بسیارخوب می درخشد بچه های قلم به دست دلفان مطالبه گر شده اند.امروز دلفانیان خودرا دررسانه های ملی مطرح می کنند.
“الیگودرز نیوز” یکی از منابع خبری شده است بروجرد که از خیلی وقت پیش ساز خودش را کوک می کند شهرستان های ازنا و دورود و الشتر بایکوت خبری شده اند تحرکاتی در دورود انجام می شود اما هنوز…
دوستان خیلی سطح گفتمان جوانانمان پایین است باید کاری بکنیم!آنان را به جمع خود دعوت کنیم و به آنان بگوییم که سخن بنویسند و ما هم بنویسیم تا با هم نوشتن را یاد بگیریم قلم به دستان را احترام کنند!ما مدیون نسل های بعداز خودمان هستیم !

  1. حامي سيد

    آقای دارایی دچار خودشیفتگی شده اید .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان