شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » سوال سه نماینده لرستان در مجلس از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش بلوطستان حجت الاسلام سیدعلی طاهری(سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس) ، پیرامون سوالات نمایندگان مجلس از علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را تشریح کرد.. وی در بخشی از سخنانش در خصوص سوال سه تن از نمایندگان لرستان از جنتی افزود:سوال مشترک آقامحمدی(نماینده خرم آباد)، کائیدی(نماینده پل دختر) و بیرانوند (نماینده بروجرد و اشترینان)روز یکشنبه اول اردی بهشت درباره برگزاری همایشی در استان لرستان و در شهرستان کوهدشت مطرح شد. در این همایش که درباره وحدت اصلاح‌طلبان برگزار شده بود؛ مدیرکل ارشاد لرستان صحبت‌های سیاسی شدیدی کرده بود که درست نبود. وزیر  در ان مقطع اعلام کرد به محض انتشار این سخنان در رسانه‌ها مدیرکل را احضار کرده و تذکر جدی داده است که اگر بار دیگر چنین رفتاری انجام دهد؛ عزل می‌شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد:پس از پاسخ های وزیر در روز یکشنبه و استماع ان توسط آقامحمدی  مقرر شد تا ارائه نظر به مدت یک ماه مراعا بماند و پس از مشاهده پیگیری های وزارت ارشاد در خصوص این موضوع نماینده سوال کننده نظر خود را اعلام کند.

لازم به ذکر است مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی  آذرماه ۹۳در همایش اصلاح طلبان کوهدشت سخنانی ایراد کرده بود که با واکنش بسیاری از اصولگرایان از جمله برخی از نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی مواجه شد.

  1. احمدی

    بگو جناب آقا محمدی بس کن بنده خدا بخدا خیلی ضایع است رفتارت

  2. سجاد

    آقای کاییدی شما دیگه چرا ؟ تاسف باره

  3. سجاد ت

    آقای کاییدی شما دیگه چرا ؟ تاسف باره

  4. رشیدی

    احسنتم نمایندگان اصول گرا که در مقابل کفار اندیشان استوار درخشیدید
    ساکتین فتنه چرا به سکوتشان ادامه مى دهند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان