شما اینجا هستید
اجتماعی » سیاست زدگی موجود ، مانع پیشرفت و وتوسعه رومشکان است

سیاست زدگی موجود در شهرستان مانع پیشرفت و وتوسعه شهرستان است. به گزارش بلوطستان حجت الله نصیری پور فرماندار رومشکان با بیان این مطلب در

سخنان پیش از خطبه های نمازجمعه این شهرستان گفت : با وجود تلاشهای صورت گرفته طی دهه های گذشته، انتظارات رومشکان بیش از کارهای صورت گرفته است .

وی اظهار کرد: مشکلات شهرستان دسته بندی و مکتوب و به دفتر استاندار ارسال شده و استاندار نیز با شناخت قبلی و تاکید بر کار جهت توسعه شهرستان پذیرفتند که با مدیران کلی که مشکلات توسط آنها قابل حل است به رومشکان سفر کند که حضور استاندار به همراه معاونین و ۱۷ مدیرکل استانی نشان از توجهی بود که نماینده عالی دولت در استان به محرومیت زدایی از رومشکان داشت .
نصیری پور گفت : در این سفر پس از بازدید ها، در جلسه چهار ساعت و ده دقیقه ای شورای اداری  به صورت کار گروهی مسائل را پیگیری و مورد بحث قرار داده شد ،
در این یین جهت رفع مشکلات بودجه ای هم با توجه به اینکه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسه حضور داشت، اعتبارات مورو نیاز پروژه ها بررسی و تصمیمات مقتضی گرفته شد.
فرماندار رومشکان گفت : در بحث بیمارستان رومشکان قرار بر این شد که با رفع مشکلات بیان شده توسط دانشگاه علوم پزشکی تا عید مبعث کلنگ احداث بیمارستان زده شود.
نصیری پور با بیان اینکه سرانه ورزشی شهرستان بسیار اندک است ، افزود : با توجه به تامین اعتبار سالن ورزشی انشاالله تا دهه فجر مجموعه ورزشی شهدای رشنو به بهره برداری خواهد رسید
وی گفت : در بحث فاضلاب  بعد از تعیین و تامین محل جهت تصفیه خانه و اعلام آن پیگیریهای لازم انجام خواهد گرفت.
وی گفت :  جهت جبران خسارات کشاورزی بیمه صد درصدی درخواست شده . همچنین برای کشاورزانی هم که بیمه نیستند درخواست کردیم تسهیلاتی در نظر گرفته شود.

نصیری پور گفت : جهت پروژه های اشتغالزایی برنامه و اعتبار وجود دارد و هر کس پروژه ای دارد به آن وام تعلق خواهد گرفت. وی با انتقاد از سیاست زدگی موجود در شهرستان، آن را مانع پیشرفت و توسعه رومشکان دانست و اظهار کرد: در کسب مسئولیت به بیان خوبی ها و محاسن خود اکتفا کنید ، چرا که مسئولیت در نظام اسلامی که در بیان اهمیت آن، از ارزش و صواب نهصد سال عبادت که شبها به شب زنده داری و روزها به روزه گرفتن گذرانیده اید، یاد شده است . وی  ادامه داد : انتظار می رود از تخریب نیروهای انقلابی و شایسته شهرستان که می توانند در سطح شهرستان، استان و کشور منشا خدمات باشند ،خودداری کنید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان