شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » سی تا چهل درصد جامعه زیر خط فقر قرار دارند/به زودی دو واحد قضایی در گراب و درب گنبد ایجاد می شود.

به گزارش بلوطستان جلسه شورای اداری شهرستان کوهدشت با حضور مدیرکل دادگستری استان لرستان برگزار شد. در این نشست جعفر بدری  شهرستان کوهدشت را از مناطقی دانست که هرچند یکبار در تیتر اخبار قرار می گیرد. وی با اشاره به استعدادها و نخبگان بسیار این شهرستان اظهار داشت به دلیل کم کاری های گذشته این وضعیت پیش آمده است.
ایشان برقراری امنیت، اجرای عدالت و ایجاد رفاه و آرامش برای مردم را از وظایف حکومت دانست و تآکید کرد که نبود رفاه و آسایش سبب مهاجرت و معضلات فراوان می شود که خود مهاجرت سبب ساز انواع خطر است.
ایشان با بیان اینکه جمهوری اسلامی در بحث تأمین امنیت نمره اش بیست است خاطر نشان ساخت: اعتماد مردم در بعد عدالت ورزی به دستگاه قضایی در حال افزایش است. وی گفت: توقع مردم این است که دسترسی به واحدهای قضایی آسان باشد، در این راستا به زودی دو واحد قضایی در گراب و درب گنبد ایجاد می شود.
مدیرکل دادگستری با ابراز نگرانی از وضعیت رفاه و آسایش مردم گفت: هر چند از قبل رفاه  عمومی بهتر شده ولی قشر آسیب پذیر جامعه در معرض خطر هستند و بسیاری از مردم زیر خط فقر قرار گرفته اند و متأسفانه حدود سی تا چهل درصد جمعیت کشور در چنین وضعیتی هستند و غالب جرائم مربوط به آن هاست که باید برای این جمعیت سی چهل درصدی کار کرد و تأکبد کرد: راهش هم مجازات نیست.
آقای بدری بیشترین اعدامی ها را موبوط به مواد مخدر دانست و گفت نباید انتظار داشت کسی از آسمان بیاید و برای ما کاری بکند تا خودمان نخواهیم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.مدیرکل دادگستری استان لرستان گریزی به وضعیت سرمایه گذاری در استان زد و گفت اکثر کسانی که به اینجا می آیند با حواشی روبرو می شوند که سبب میشود از انجام کار سرباز زنند.
وی خاطرنشان کرد که بیشتر محموله های کشف سلاح در غرب استان اتفاق می افتد.
بدری با انتقاد از دخالت برخی نمایندگان در عزل و نصب ها اظهار داشت: نمایندگان نباید در امور اجرایی دخالت کنند.
ایشان در خاتمه گفت یکی از معضلات جامعه ی ما استفاده از دستگاه های اجرایی در ایام انتخابات است و شنیده می شود که برخی از همین حالا شروع به فعالت نموده اند وی تأکید کرد که دستگاهای اجرای استان حواسشان جمع باشد تا در مظان اتهام قرار نگیرند و استقلال خود را حفظ کنند تا اعتماد مردم جلب شود و بتوانیم خدمات بیشتری انجام دهیم.
گفتنی است که در ابتدای این جلسه حمزه پور فرماندار کوهدشت، نریمانی رئیس آموزش پرورش و مدیرآب و فاضلاب و شهردار گراب به ایراد سخن پرداختند
DSC04549 copy
DSC04544 copy DSC04545 copy  DSC04552 copy

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان