شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » شرکت در انتخابات و انتخاب درست با رای به نامزدهای اصلح

 

۲۰۱۶۰۱۱۰۱۳۷۴۲۲۴۷۵۵_Orig

نماینده مردم پلدختر در مجلس با بیان اینکه انتخابات نقطه عطفی در انقلاب اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی است، گفت: اصل شرکت در انتخابات و انتخاب درست با رای به نامزدهای اصلح، موضوعی قابل اهمیت در ماندگاری انقلاب است.

به گزارش بلوطستان به نقل از مجلس  علی کائیدی درنشست علنی یکشنبه یازده بهمن درنطق میان دستور، با تبریک به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر، گفت: نفوذ آفت بزرگی است و هدف اصلی دشمن ازنفوذ در مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری کشور مقابله باروح انقلابی گری ایران اسلامی است که ملت پیروز ایران هرگز فرصتی را برای تهدید و توطئه دشمنان نخواهند داد.

نماینده مردم پلدختر درمجلس شورای اسلامی، با تحسین و قدردانی از هویت و قدرت رزمندگان دریادل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دستگیری تفنگداران آمریکایی در تجاوز به مرزهای آبی کشورمان که موجب افتخار ملت ایران درجهان شده است، ادامه داد: انتخابات نقطه عطفی در انقلاب اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی است؛ انتخابات یک وظیفه و تکلیف برای تعیین سرنوشت و اداره غیرمستقیم کشور توسط مردم است.

وی تاکید کرد: اصل شرکت در انتخابات و انتخاب درست با رای به نامزدهای اصلح قابل اهمیت در ماندگاری انقلاب هستند، لذا امام (ره) فرمودند مجلس از طبقه ای باشند که محرومیت و مظلومیت مستضعفان جامعه را لمس نمایند و در فکر آنها باشند؛ نه ازسرمایه داران و زمین خواران و غرق در لذات و شهوات که تلخی محرومیت و رنج گرسنگان و پابرهنگان رانمی توانند بفهمند.

کت

این نماینده مردم درمجلس نهم با اشاره به برخی مشکلات حوزه انتخابیه خود، افزود: از وزیر نیرو می خواهم به مطالبه به حق مردم پلدختر و معمولان با توجه به محرومیت و گرمسیری بودن منطقه و گرانی هزینه برق نسبت به تعدیل تعرفه برق شهرستان اقدام کنند، همچنین نسبت به هزینه سرسام‌آور آب بهای کشاورزی و آب شرب در منطقه پلدختر و لرستان تجدیدنظر نمایند که موجب نگرانی مردم منطقه شده است.

وی تصریح کرد: از وزیر مسکن درخواست می کنم که نسبت به تعیین تکلیف محرومیت حاشیه نشینان پلدختر اقدام نمایند، همچنین از وزیر جهاد کشاورزی درخواست می کنم با توجه به محرومیت استان لرستان به ویژه شهرستان پلدختر و معمولان تسهیلات ارزان قیمت لازم جهت استفاده از صندوق توسعه ملی برای متقاضیان واحدهای دام و طیور را فراهم کنند، زیرا درآمد بیشتر مردم استان پلدختر و لرستان از طریق دام و طیور است.

کائیدی افزود: با توجه به ذخایر فراوان معدنی درحوزه انتخابیه از وزیر صنعت، معدن و تجارت و  از مدیر عامل بانک ملی و استاندار لرستان درخواست دارم، نسبت به صنایع پایین دستی پتروشیمی  در شهرک صنعتی و تولید لوله های بدون درز در اسرع وقت اقدام کنند؛ تا موجب اشتغال جوانان شود.

وی همچنین از دولت درخواست کرد که نسبت به وضعیت حقوقی و معیشتی بازنشستگان اقدام کند.این نماینده مردم درمجلس نهم، افزود: بیکاری و شرایط سخت، رکود و تورم و گرانی و مشکلات معیشتی فراوانی  را برای مردم به ویژه مردم حوزه انتخابیه‌ام ایجاد کرده که باید به آن توجه شود، دولت اگر نمی‌تواند مساله بیکاری و اشتغال جوانان در دوران زودگذر جوانی حل کند، ولی می تواند برای گذران این قشر پر انرژی فکری نو کند و برای آنها رفاه و تامین معیشت حداقلی فراهم کند.

کائیدی ادامه داد: از وزیر نیرو و استاندار می خواهم، نسبت به تکمیل پروژه آب رسانی کشاورزی بعد از ۱۳ سال که موجب وهن نظام شده جهت اشتغال و توسعه کشاورزی منطقه اقدام کند، همچنین از وزیر ورزش و جوانان می خواهم نسبت به تکمیل پروژه ناتمام استخر پلدختر اقدام کند و نسبت به راه اندازی مکان های ورزشی نیز اقدامات لازم را بیاندیشد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با درخواست از وزیر بهداشت نسبت به اختصاص تجهیزات پزشکی، گفت: از وزیر مسکن، شهرسازی و معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت می خواهم با توجه به اینکه جاده تنگه فنی به طرف اندیمشک هر روز با ترافیک بالا و ماشین های نفت کش عراقی روبروست و هر روز تصادف و فوتی در این منطقه داریم ، آن را در لایحه بودجه ۹۵ درج کنند.

  1. جلال

    انشالله ۷ اسفند جواب میدهیم

    • ناشناس

      مردم به خادم خود برای بار سوم اعتماد خواهند کرد با اتک به لطف خدا و حرکت مردم

    • مالگه

      دوستان و همشهری های عزیز که مخالف دکتر کایدی هستن و میخواهند نظر بدهند و کامنت بزارن ولی بدلیل جانبداری و سانسور نظرات از طرف بلوطستان مواجه میشوند و نمیتواند حرف دل خود را بزنند میتوانند به سایت خبری تحلیلی … مراجعه کنند.هرچند بنده خودم دوست داشتم که از فرزندان و خبرنگار شهر خودم حمایت کنم و باعث رونق سایتهای شهر خودم بشم ولی نمیشه چون واقعا از اصل بیطرفی و رسالت خبرنگاری خبری نیست. با تشکر

      • حسینی

        شما که خودت سایت داری چرا میای اینجا ودرخواست میکنی بیان اونجا,لابد مالگه ات تعطیل ویران شده,بعدش شما که کامنت هات فعال وبارگزاری میشن مگه اینکه توهین واهانت باشه که باشناهتی که از آقای دارایی دارم هرگز اینجور چیزارو نمیزاره ولو ایتکه بزعم شما از همراهان دکتر کائیدی باشن

        • مالگه

          شما و دوستان کلا کارتون …و… و مالگه ویران کردنه. وقتی جواب نداری بگی مجبوری دروغ بگی مثل ….. اگه سایت داشتم تو سایت خودم مینوشتم. کار تو و…… تمومه داری هذیون میگی.

    • مالگه

      ??? نمایندگان خود را بهتر بشناسیم❗️
      ⛔️چه کسانی خواهان ممنوع التصویر شدن خاتمی شدند؟! ⛔️
      خلاصه نامه خطاب به وزیر دادگستری: اهتمام جدی در اجرای حکم ممنوع التصویر، ممنوع الخروج و ممنوع البیان بودن آقای خاتمی توسط قوه قضائیه‼️
      ۱٫ جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات
      ۲٫ نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات
      ۳٫ علی کائیدی نماینده پلدختر
      ۴٫ محمدرضا آشتیانی نماینده قم
      ۵٫ سیدمرتضی حسینی نماینده قزوین
      ۶٫ فاطمه آلیا نماینده تهران
      ۷٫ سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده دشتستان
      ۸٫ علی‌اصغر زارعی نماینده تهران
      ۹٫ روح‌الله حسینیان نماینده تهران»
      ………………..

      • مدافع حرم

        باعث افتخار مردم شریف وولایتمدار شهرستان پلدختر که نماینده اش برفتنه تاخت وحمایت کرد ازممنوع التصویرشدن …

  2. احسان نظری

    تو این ۸ سال دوبار جناب نماینده نطق داشته هردوبارشم قبل انتخابات بوده!!!!!!!!!!!!!!!!

    • میرزایی

      نطق های دکتر کاییدی درمورد نه دی ،نطق در مورد مخالفت با وزیر پیشنهادی صنعت و معدن،نطق در مهر ماه سال ۹۳و نطق بهمن سال ۹۴از جمله سخنرانی دکتر کاییدی در مجلس بوده اند اینطور نیست که نماینده هر وقت دوست داشت و هوس کرد برود پشت تریبون مجلس ،قانون و قاعده بر این است که با قرعه کشی ناطق میان دستور و پیش از دستور مشخص می شود ،هر روز در مجلس برای نطق کردن قرعه کشی می شود

      • ناشناس

        پس چراکوچک زاده ورسایی وزاکانی هروقت مجلس جلسه داره نطق دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • سلام

      م که عملی از قبلی ها ندیدیم کاییدی از خیلی ها بهتر بود رای مردم همه مشخص می کند پس منتظر رای مردم می مانیم

  3. یار احمدی

    دورود خدا بر دکتر کائیدی زبان گویا و رسا مردم بالاگریوه

    • ایمانی

      من کاییدی را دوست دارم و هر وقت کاندیدی شود به او رای میدهم اما تراکتوری نگرفتم و وامی هم نگرفتم و خواهران و برادران و نزدیکانم هم استخدام نشده اند و خیانت هم نکرده ام و مسندداری هم نبوده ام و آدم بی ریشه ای هم نبوده ام که کاییدی به من شخصیت بدهد من به کاییدی رای می دهم چون صادق است و ساده و شایسته و مقاوم

      • مالگه

        اگه راست میگی اسم و فامیل تو بگو تا معلوم بشه چی گرفتی .اگر وام نگرفته بودی یا استخدام نشده بودی الان اسم نو میگفتی پس میترسی بگی چون گرفتی یا استخدام شدی

  4. اصلاح طلب منتقد

    ۱-همانطوریکه ایشان گفته اند مردم ما هم این بار کاندیدای اصلح را انتخاب خواهند کرد که متن اولین نطق او باآخرین نطقش درخصوص مشکلات حوزه انتخابیه یکی نباشد.حداقل بخشی از مشکلات ما شود.نه مثل حال حاضر که برای وقت کشی میکنند.

    • ناشناس

      کاییدی در همه نطق هایش مشکلات حوزه انتخابیه اش را مطرح کرد ه است به بهانه مخالفت با کاییدی حقابق را لگد مال نکنید

  5. حمید

    درود خدابردکتر کاییدی مدافع حق مردم

    • جوابی به خیانت های خائنان فراری از مردم

      محبت به نامرد ، کردم بسی
      محبت نشاید به هر نا کسی
      تهی دستی و بی کسی درد نیست
      که دردی چو دیدار نامرد نیست
      به نامردی نامردان قسم جانا که تو مردی
      که نامردان خجل گشتند از بس که تو مردی
      آقای کاییدی به خیلی ها خوبی کرد و خیانت دید اما خدا جواب خائنان را خواهد داد

  6. میرزایی

    بعضی از این مخالفین دکتر کاییدی در مورد قوانین مجلس کم اطلاع اند زیرا بر اساس قانون داخلی مجلس که آئین نامه داخلی نامیده می شود و بر اساس ماده ۱۰۹- در هر جلسه رسمى به جز جلسات بررسى لوایح برنامه توسعه، بودجه سالانه و استیضاح یا رأى اعتماد به وزیران، سه ‌‏نفر از نمایندگان مى‏ توانند به نوبت و طبق فهرستى که از قبل به قید قرعه توسط هیأت رئیسه تنظیم شده است، حداکثر به مدت هفت ‌‌‌دقیقه نطق نمایند. همچنین دو‏ نفر از نمایندگانى که در آن جلسه نوبت نطق نداشته باشند به جهت مسائل ضروری می‌توانند یک ساعت قبل از شروع جلسه در لوح مخصوص یا دستگاه الکترونیکی ثبت‏ نام کرده و حداکثر به مدت پنج ‌‌دقیقه نطق نمایند. در صورتى که بیش از دو نفر از نمایندگان متقاضى این نطق باشند، هیأت رئیسه به قید قرعه به دو‏ نفر وقت خواهد داد.
    هیچ یک از نمایندگان نمى‏ توانند در مدت دو ماه بیش از یک بار نطق پنج ‌‌دقیقه‌ای نمایند.۲۹۰نماینده همه متقاضی نطق هستند شاید نماینده ای پیدا شود که در طول چهار سال فقط یک نطق کند این به زرنگی و یا تنبلی نماینده ربطی ندارد

    • بلوطستانی

      مقام معظم رهبری در باره خصوصیات یک نماینده خوب می فرمایند:
      هر کس که به این نظام معتقد و پایبند است، می تواند وارد میدان انتخابات شود. کسانی که این نظام و قانون اساسی را قبول ندارند، آمدنشان به مجلس خطاست و خودشان هم بایستی بدانند که از نظر این ملت آمدن آن ها به مجلس خطاست. معلوم است کسانی که این قانون اساسی و این ملت و کار ها و شعار ها و راه و اهدافش را قبول ندارند، نباید به مجلس بیایند؛ اما آن کسانی که نظام، اسلام، قانون اساسی و امام را قبول دارند، باید به میدان رقابت بیایند؛ منتها رقابت سالم و نه رقابت لجوجانه و عنادآمیز. این جناح ها و خطوط و احزاب هم از نظر بنده اعتباری ندارند. بعضی خودشان که کشمکش می کنند هیچ، سعی می کنند که رهبری و دستگاههای نظام را هم وانمود کنند که در دعواهای جناحی و خطّیِ این ها واردند! این مطلب درست نیست. بنده حزب و شخصیت نمی شناسم؛ بنده این را می شناسم که کسی که می آید به مجلس، باید با تقوا باشد. اوّلین شرط تقواست: «انّ اکرمکم عنداللَّه اتقاکم». دیگر این که باید طرفدار محرومین باشد؛ بداند که در کشور محرومیت هست و سعی و همّت او باشد که رفع محرومیت کند. باید ضدّ فساد هم باشد و با فساد مالی و اقتصادی به شدّت و به جد، از بُن دندان و نه به لفظ، مخالف باشد، تا با فساد مبارزه کند. البته توانمند، با اخلاص و عالِم هم باشد. صلاحیت بر اساس این مسائل است.
      بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم قم در آستانه سالروز قیام ۱۹ دی ۱۸/۱۰/۱۳۸۲

  7. میرزایی2

    توجه کنید لطفا :ماده ۱۱۲- ترتیب و مدت نطق بدین شرح است:
    الف- مدت نطق در جلسه علنى به‏ شرح زیر خواهد بود:
    ۱- براى استیضاح یک وزیر دو ساعت و براى استیضاح دولت یا بیش از یک وزیر چهار ساعت. استیضاح کنندگان مى‏ توانند از بین خود یک یا چند نفر را براى بحث در موضوع استیضاح معرفى نمایند، ولى در هر حال مجموع نطق‌هاى استیضاح کنندگان نباید از مدت فوق تجاوز نماید.
    ۲- در مورد کلیات هر طرح یا لایحه، ابتدا سخنگوی کمیسیون اصلی حداکثر پنج‌ دقیقه گزارش مى‏ دهد، پس از آن حداکثر سه‌ نفر مخالف و سه ‌نفر موافق به ترتیب یک نفر مخالف و یک نفر موافق و سپس نماینده دولت و پس از آن سخنگوی کمیسیون هر کدام حداکثر پنج دقیقه صحبت مى‏ کنند.
    تبصره ۱- در مورد طرح‌ها و لوایح مهم یا مفصل با پیشنهاد رئیس‌ جلسه یا بیست و پنج نفر از نمایندگان و رأى اکثریت مطلق نمایندگان حاضر، مى‏ توان تعداد و یا وقت مخالف و موافق و وقت نماینده دولت و سخنگوی کمیسیون را حداکثر تا دو‌ برابر افزایش داد.
    تبصره ۲- در بررسی کلیات طرح‌هاى دو یا سه فوریتى و طرح‌هایى که کمیسیون اصلى در موعد مقرر گزارش نداده است یکى از طراحان مى ‏تواند به جاى سخنگو در ابتدا و انتهاى رسیدگى در مجلس صحبت کند.
    ۳- براى موارد ذیل هر یک پنج دقیقه:
    – دفاع در برابر توهین و تحریف نطق
    – مخالفت و موافقت نسبت به هر یک از مواد طرح‌ها و لوایح
    – توضیح پیشنهاد اصلاحى نسبت به مواد طرح‌ها و لوایح اعم از فردى و جمعى
    – توضیح نماینده دولت و سخنگوی کمیسیون در مورد پیشنهادها
    – توضیح پیشنهاد فوریت و یا سلب فوریت و مخالفت با آن
    – پیشنهاد مسکوت ماندن طرح و یا لایحه و مخالفت با آن
    – پیشنهاد تنفس
    – پیشنهاد أخذ رأى مخفى
    – تذکر آیین‏ نامه ‏اى و یا اخطار قانون اساسى
    – پیشنهاد انواع رأى در مورد استیضاح
    ۴- برای تذکر آیین‌نامه‌ای و یا اخطار قانون اساسی حداکثر سه دقیقه
    ب- در تمام موارد مذکور در بند (الف)، در صورتى که ضرورت اقتضاء کند ممکن است استثنائاً بدون مذاکره و با پیشنهاد رئیس یا ده نفر از نمایندگان و تصویب مجلس، مدت نطق و شور اضافه شود.
    ج- در کلیات لایحه بودجه سالانه کل کشور پس از نطق رئیس جمهور، سخنگوی کمیسیون گزارش خود را ارائه می‌دهد سپس حداکثر ده ‌نفر از نمایندگان به عنوان مخالف گزارش کمیسیون و ده‌ نفر به عنوان موافق گزارش کمیسیون به ترتیب یک نفر مخالف و یک نفر موافق هر کدام حداکثر ده دقیقه صحبت می‌کنند. پس از آن نماینده دولت به مدت بیست ‌دقیقه و در پایان، سخنگوی کمیسیون صحبت می‌کند. مجموع زمان صحبت سخنگوی کمیسیون سی‌ دقیقه خواهد بود.
    تبصره- در کلیات متمم و یک یا چند دوازدهم بودجه، اظهارات به میزان نصف مدت‌هاى مقرر در بند فوق است.
    د- مدت نطق براى مسائل مهم مربوط به سیاست خارجى از قبیل عهدنامه‏ ها و مقاوله‏ نامه ‏ها و موافقتنامه هاى بین‏ المللى حداکثر سه ساعت و براى هر ناطق حداکثر پانزده دقیقه خواهد بود.
    ه‍- پیش از أخذ رأى براى انتخاب حقوقدانان شوراى نگهبان و همچنین رئیس و دادستان دیوان محاسبات، هر نامزد می‌تواند حداکثر ده‌‌ دقیقه در جلسه علنى مجلس مشخصات، سوابق کاری، تحصیلات و برنامه ‏هاى خود را به اطلاع نمایندگان برساند.
    تبصره- در کلیه مواردى که در این آیین‏ نامه، نمایندگان مى‏ توانند به‏ عنوان موافق یا مخالف صحبت کنند رعایت ترتیب ثبت‏ نام و یا درخواست صحبت الزامى است. در مواردى که قبل از تشکیل جلسه علنی متقاضیان صحبت یا نطق در لوح یا دستگاه الکترونیکی بیش از تعداد تعیین شده در این آیین ‏نامه باشد یکى از اعضای هیأت رئیسه موظف است به قید قرعه از بین افرادى که در موعد مقرر ثبت‏ نام کرده ‏اند افراد مورد نیاز را تعیین نماید. افراد تعیین ‌شده، حق واگذارى نوبت خود به نماینده دیگر را خواهند داشت.

  8. محمد

    هرکی باشه فقط کاییدی نباشه.عباس جان سعی کن بیطرفی را رعایت کنی چون الان ….

  9. ناشناس

    با عرض سلام خدمت دوست عزیز آقای ابولزاده.از شما به عنوان یک شخص سیاسی وباسوادانتظار داریم که واقع بین ترباشید.من خود به شخصه انتظار بیشتری از شما داشتم ولی با پا فشاری بر موضعتان وبستن چشم خویش بر حقایق ازشما مایوس گشتم.

  10. دریکوندی

    کائیدی هرچی باشه در طول هشت سال گذشته بر اصول واعتقاداتش راسخ واستواربوده وبرای به دست آوردن رأی جریانات سیاسی حاضر به معامله نبوده,این درحالی است که بعضی از کاندیداهای تائید ویاردصلاحیت شده حاضرند برای رسیدن به صندلی قدرت باجریانات مختلف همرنگ شده و….نمایند,ضمن اینکه کائیدی براساس گزارش سایت تابناک ولیست منتشره توسط آن از منظم ترین نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات وکمیسیون های آن بوده که این نشان از فعالیت وپیگیری مطالبات مردم توسط وی میباشد,انشالله باردیگر با رأی بالا ی مردم شریف پلدختر ومعمولان انتخاب خواهدشد.

    • دوستدار بانو سیمین بهبهانی

      ایشون (آقای ابول زاده)بجز درج کامنت در بلوطستان،در کجای این جامعه قرار دارند و چه حضورهایی داشته اند؟
      همه ی این مردم امروز حداقل لیسانس و یا فوق لیسانس هستند و کسی با این مدارک قطعا انچنان تفاوتی نداره با عموم مردم..
      از نظر سیاسی که بنده که ۳۰-۴۰ ساله در پلدختر حضور فعال دارم اقدامی از این همشهری مون ندیدم.

      • مالگه

        این ابول زاده کیه واقعا من تو بلوطستان اسم شو شنیدم .سی سالمه ولی همچین کسی نمیشناسم تو پلدختر.اصلا پلدختری .چکارست .سیاسی بازاری چیه واقعا؟

        • س.ایمانی

          اوهم یک بنده خداست که اعتقاد دارد مردم پلدختر باید خود ارباب خود باشند ،زیر یوغ کسی نباشند، با عزت و سربلندی زندگی کنند.خاک پای همه همشهریان شریف است.او خود را خادم دوستان وهمشهریان و همه انسانهای شریف میداند
          و چون به رزق حلال و بندگی خدا اعتقاد دارد مورد تهاجم مستقیم وغیر مستقیم عده ای قلیل در این سایت قرار گرفته است.

      • دوست دار عقل

        جالب اینکه شما حتی نمیدونید ۳۰سال زندگی کرده اید یا ۴۰سال؟؟

  11. سعید

    چیه موقع انتخابات یاد کاییدی افتاد مردم مشکل دارند

    • ایمانی

      کاییدی همیشه یاد مشکلات مردم افتاده کسی که ۱۲سال پلدختر را به جای رساند که ۱۰۰روستایش اب خوردن نداشت اما گوشت قرمز و زیر برنجی برای خوردن داشت،کسی که روستاهایش برق نداشتند و از فرط سرما و نبود گاز یخ می زدند اما بوقلمون داشت،کسی که جوانانش برای رفتن به دانشگاههای نراق و شوشتر با هزار امیدو آرزو راهی می شدند و کسی که مردم شهرش به قول سید مهدی شاهرخی برای یک بخیه راهی خرم آباد می شدند بیاید پاسخ بدهند عملکرد کاییدی روشن است بر کسی حاکمیت نکرده آزادی را به مردم هدیه کرد و در کار کسی دخالت نکرد و کسی را برکسی حاکم نکرد هیس که انچه شایسته تان باشد تقدیم می کنم

  12. خانواده شهید حامی دکتر کائیدی

    در جاده ى انقلاب، روی تابلویی نوشته است:
    جاده لغزنده است؛ دشمنان مشغول کارند!
    با احتیاط برانید؛ سبقت ممنوع…
    دیر رسیدن به پست و مقام بهتر از هرگز نرسیدن به “امام” است…
    حداکثر سرعت بیشتر از سرعت “ولی فقیه” نباشد.
    اگر پشتیبان “ولایت فقیه” نیستید، لااقل کمربند “دشمن” را نبندید!
    دور زدن اسلام و اعتقادات ممنوع؛ با دنده لج حرکت نکنید و با وضو وارد شوید
    این جاده مطهر به خون شهداست…

  13. شهرداری بالابرره

    کائیدی نه بخاطر نطق امروزش به خاطر رفتار پارلمانیش،بخدا زور نگفتنش، بخاطر بی مهری هایی که بر او رفته است و عده ای پست طلب به او پشت کرده، این بار هم مورد وفاق وپشتیبانی مردم خواهد بود،
    بعضیا این روز گار ما خیلی گستاخ شده اند در صورتیکه اگه ۸سال پیش بود جرأت حرف زدنم هم نداشتند.

  14. سلام

    دکتر کاییدی شاه بیت نطقش این نکته بود که نگذارید سرمایه داران و زمین خواران و کسانی که غرق در لذات و شهوات اند و تلخی محرومیت و رنج گرسنگان و پابرهنگان رانمی توانند بفهمندبه مجلس بروند .

  15. بلوطستانی

    مقام معظم رهبری در باره خصوصیات یک نماینده خوب می فرمایند:
    هر کس که به این نظام معتقد و پایبند است، می تواند وارد میدان انتخابات شود. کسانی که این نظام و قانون اساسی را قبول ندارند، آمدنشان به مجلس خطاست و خودشان هم بایستی بدانند که از نظر این ملت آمدن آن ها به مجلس خطاست. معلوم است کسانی که این قانون اساسی و این ملت و کار ها و شعار ها و راه و اهدافش را قبول ندارند، نباید به مجلس بیایند؛ اما آن کسانی که نظام، اسلام، قانون اساسی و امام را قبول دارند، باید به میدان رقابت بیایند؛ منتها رقابت سالم و نه رقابت لجوجانه و عنادآمیز. این جناح ها و خطوط و احزاب هم از نظر بنده اعتباری ندارند. بعضی خودشان که کشمکش می کنند هیچ، سعی می کنند که رهبری و دستگاههای نظام را هم وانمود کنند که در دعواهای جناحی و خطّیِ این ها واردند! این مطلب درست نیست. بنده حزب و شخصیت نمی شناسم؛ بنده این را می شناسم که کسی که می آید به مجلس، باید با تقوا باشد. اوّلین شرط تقواست: «انّ اکرمکم عنداللَّه اتقاکم». دیگر این که باید طرفدار محرومین باشد؛ بداند که در کشور محرومیت هست و سعی و همّت او باشد که رفع محرومیت کند. باید ضدّ فساد هم باشد و با فساد مالی و اقتصادی به شدّت و به جد، از بُن دندان و نه به لفظ، مخالف باشد، تا با فساد مبارزه کند. البته توانمند، با اخلاص و عالِم هم باشد. صلاحیت بر اساس این مسائل است.
    بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم قم در آستانه سالروز قیام ۱۹ دی ۱۸/۱۰/۱۳۸۲

  16. تماشاگر

    این همه مشکل را میایستند هشت سال گذشته پیش گیری کند نه این روزهای آخر نمایندگی

  17. معمولاني فر

    سایت بلوطستان نباید راهش را از مردم جدا کند مردم شعور دارند هفت اسفند جواب محکمی به کایدی خواهیم داد

  18. آيت

    با سلام . این شخص یا واقعا خیلی ساده است یا مردم رو ….فرض کرده .فکر کرده با یک دست نوشته بع چهار سال سکوت در مجلس الان تمام وزرا برای اجرای فرمایشات ایشون به خط میشن و مردم هم میگویند عجب نماینده خوبی داریم .آقا جان بس کن این …. ات را

    • ناشناس

      پیگیری های کاییدی رو ببین در انتهای میدان جهاد با ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در کمتر از هشت ماه ببین برو راههای روستای دور افتاده آب اشامیدنی جاههای ببین که سالهای گذشته اونجا تناول میکردی

  19. جوانان واشیان

    دکتر کاییدی نماد خدمن بی منت هستن در واشیان ونماد مبارزه با “””” اشرافی گری زیر سایه سوء استفاده از اعتقادات وپاکی دل مردم “””” ما جوانان واشیان این با نیز تورا مینویسیم دکتر جان باشد که راه تو که همان راه انقلاب راه مردم وراه ولایت مداری وخدمت است تداوم داشته باشد ما هرگز به دوران …. ۱۲ ساله بر نخواهیم گشت وبا تمام توان از نماینده انقلابی خود دفاع خواهیم کرد.

    • پ

      ۴۰تا مث او هم بیان این بار کوت رأیی به کسی نمیدن خانوادمون
      کائیدی ومو خدمت کرد و اله

  20. ناشناس

    سرمایه دارن وزمین خواران به به دیگه چی تو آستینت داری

  21. سلمان غلامی

    خداوند سبحان کاییدی را از میان اتش هم باشد در خواهد دراورد چون نیتش خدایی بوده است

  22. پلدختر

    خدا وکیلی کاییدی آدم پاک و درستیه خیلی مظلومه

  23. یاران

    دکتر کائیدی در سلامت کاریش و اداریش مخالفینش هم لاریب فیه هستن که ایشون سلامت کاری دارن برید از نمایندگان دیگر شهرستانها بپرسید با هر گرایشی سلامت کاری ایشون رو تایید میکنن بهر حال سلامت کاری کار هر شخصی نیست خیلی ها الان گرفتار عدم سلامت کاری هستن و رو میزنن تایید بشن ….. وای به حال اینکه نماینده باشن …………….فاتحه را باید خواند

  24. ورزشکار

    سخنی با دکتر چراغی دارم که با یکی از سایت ها مصاحبه کرده است،آقای چرغی مدعی هستی که وضعیت بهداشت پلدختر ناراضی هستی سوال می کنم اقای چراغی که حالا شدید دلسوز پلدختری ها شما متخصص قلب و عروق هستید پس چرا یه سال فقط یک سال یه این شهر خدمت نکردید اگر هم خدمتی میخواهید برای پلدختر انجام بدهید بهتر است یه مطب در شهرستان پلدختر بزنید ما به پزشک قلب بیشتر نیازمندیم .

    • ناشناس

      آره. اگه هدف واقعا خدمته مردم اینجا نیاز بیشتری به دکتر چراغی عزیز دارن تا. مجلس، اینجا بمونن می تونن بیشتر و بهتر خدمت کنن

  25. صفري

    با سلام در جواب معمولانی فر خدمتتشن بگیم دکتر کائیدی انتخاب مردم بوده ثانیا دکتر کائیدی همین قدرت مردمی انتخابش کرد حتی سال ۸۶ نماینده کاندید هم نذاشتن داشته باشه منصف باشید و اجازه بدیم مردم انتخاب کنن شما که خود را نماینده مردم میدانید پیشنهاد میدم کاندید بشید

  26. حسینی

    من هم بانظر ورزشکار موافقم کجا بودی که الان پیدایت شده تو دلسوز نیستی بلکه دنبال پست و مقام هستی تا کلاه هایتان را سر کنید برای پلدختری ها مگر ما مرده باشیم.

  27. پارازیت

    ازادی میراث ۲۴اسفند ۸۶بود

  28. 24اسفند

    یکی از این برادران مورد نظر آقای احمدی الان که الانه پس از چند ماه از عزلش همچنان عشقش این است که عکس دوران ریاستش را با فتوشاپ روی واتسابش بگذارد و هرروز خواب ریاست می بیند .

  29. بهرامي

    اگه علنی میشد دلیل…. یک شخص که شاخ و شونه میکشه و فرار به جلو میکنه تو شهرستان نمیتونه راه هم بره البته خواص و مرتبطین و خود ایشان میدانند واویلا میشه مردم ببین از قدیم گفتن چاه مکن بهر کسی اول خودت و دوم………کی رو کشتی که کشته شدی …………..

    • عامو گپتو

      واقعا” چیز خوبی نوشتی
      اگر دلایل را توده مردم بدانند دیگر هیچ کسه ای پشت سرش نخواهد رفت.
      مردم هم الوت الون همه چین دونن الحمد الله
      هوهوهوهو مردم بالا گریوه ……..طرف ……

  30. محمودی

    با سلام.
    توصیه بنده این است که با توجه به اینکه کامنتهای ذیل مطالب سایتها بدون هویت درج می شود و بعضا حتی اسامی را می نویسند که دیگران تحریک شود و درج مطالب بدون آداب منطقی و بی حیا می باشد مطالعه آنها انسان را به سمت سنگ دلی و سوء ظن پیش می برد و نوعی مریضی روانی ایجاد می کند .توصیه می کنم توجه نکنید.

  31. محمود

    هرکی رفت مبارکش بجز کاییدی

  32. صادق

    من دو دوره به کاییدی رای دادم ولی به خاطراینکه فقط حرف خودشو به کرسی مینشونه واصلا اهل مشورت نیست و بدقولی زیادی کرده از مخالفان پر وپا قرص ایشانم

  33. عشایرعشایردظ

    دکترچراغی ریاست شبکه بهداشت دردوره اصلاحات روداشته وهمین بیمارستانی که اون زمان داشت خاک میخوردافتتاح وراه اندازی نمود،مطب ایشان جنب داروخانه دیناروند بود،سالهایی که درمنطقه حضورنداشته جهت ادامه تحصیل تارسیدن به فوق تخصص قلب وعروق بوده،هدف ایشان خدمت به مردم شریف حوزه انتخابیه میباشد،شکرخدااستقبال مردم بزرگوارازایشان نشانگرموفقیت شان خواهدشد،آرامش وهمدلی ودوستی وبرادری خود رادرروز ه‍شت اسفندخواهیم دیدباتوکل برخدا

  34. معمولاني فر

    برادر صفری از دور دوم برد کایدی هم بگید فرماندار و بخشدار در دور دوم چه کردند ؟ من یک شهروند هستم و میگم دوران تحریک طایفه ها بسر آمده و میگم باید کسی نماینده بشود که نماینده همه باشد و بلید مودب باشد زیرا گفته اند ادب مرد به ز دولت او . من نماینده مردم نیستم بلکه خاک پای آنها هستم ولی قدرت نقد و تحلیل را دارم و میبینم در این هشت سال در شهرم و منطقه ام چه اتفاقاتی افتاده و می افتد این را هم بدانیم که این بار با وجود فرمانداری قوی و با تجربه و کاردان انتخابات سالم است و رقابتی البته همه میدانند که کایدی جز این رقابت نیست وعده ی ما هفت اسفند .

    • زورانتل

      ماهی چقد بهت میدن که …. میکنی؟
      دلیل بیار واسه این خزعبلاتت که می نویسی
      قبل کائیدی دیگران چکار کرده بودند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خجالت بکش

  35. صقری

    با سلام جناب معمولانی فر قطعا شما اسم فامیلتان معمولانی فر نیست دکتر کائیدی شخصیتا اهل تحریک طوایف نیست در دور دوم همه طوایف یک یا دو کاندید در سال ۹۰ داشتند غالب طوایف کاندید داشتد خروجی انتخابات باز هم کائیدی بود بیش از ۱۱ کاندید از طوایف و تفکرات مختلف بود در معمولان هم که اظهر من الشمس بود چه کردند رعب و وحشت ایجاد شده بود ضمننا برای اینکه در شهرت اتفاقات را ببینی بیشتر اطرافت را نگاه کن !!!!!!!ضمننا عقب ماندگی لرستان روایتش بقول دکتر حداد عادل تاریخی است قبل و بعد انقلاب دلایل فراوان دارد ضمننا مخالف دکتر کائیدی را یادتون نرفته که در رای اعتماد مجلس به وزیر صنعت بود برادر بزرگوار کارخانه و توسعه و… زیر ساختهای مختلف میخواد صنعت لرستان ۷۰ درصدش به شرق لرستان و از گردنه زالیان به بالا میباشد چون مردم خودشون خواستن تا اسفند ۸۶ در پلدختر و معمولان چند نفر در اداره خاصی اقلام و… میدادن و میگفتن رای بدید ظاهرا الان روند سالم اون ادرات رو ندید!جناب آقای پلدختری فر شک نفرمایید مردم در انتخابشون بصیرن منتظر سونامی پاک دستی دکتر کائیدی باید و ۱ بامداد ساعت اول هشتم اسفند براتون در بلوطستان کامنت میزارم با این عنوان (مردم کار را تمام کردند )

  36. رشنو

    جهت اطلاع عزیزانی که پیام ارسال کردند دکتر کائیدی نطقش قبل انتخابات بوده جناب ملکشاهی نماینده کوهدشت هم نطقشان قبل انتخابات بود هیچ کوهدشتی نمیگه قبل انتخابات نمایندشون نطق داد ه !!!!!!تبر بر درخت میزد درخت میرنجید و میگفت از تبر و تیزیش اراحت نیستم از دسته تبر که چوب است و از جنس خودمان است ناراختم پس حداقل مثل شهرهای اطرافتان باشید بزرگواران تغییر اقلیم و خشک شدن کشکان که مرتبط با تغییر اقلیم ایران است حتی مازنداران و گیلان پیش بینی شده ۱۰ سال آینده با خشکسالی و تغییر اقلیم مواجه اند فکر کنم اونم گردن دکتر کائییدی بندازن !!!!!!!!!!!حالا کشکان که شهر خودشه!!!آلودگی اصفهان و کلانشهرها و تهران هم یقیینا گردن دکتر کائیدی هست !!!!!!!!!!!!!!! واحد های آموزش عالی پلدختر قبل دکتر کائیدی فقط یک پیام نور با سختمان اجاره ای بود و……..

  37. حسینی

    اقای کاییدی تنها اقدام دوره نمایندگیش امضای نامه ممنوع التصویری رییس جمهو ر سابق بود ودیگر هیچ ….

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان