شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » فریب شعار را نمی خوریم

پیچیدگی شعار های انتخاباتی نامزدان

این روزها شعارهای جذابی را از سوی کاندیداهای محترم شاهد هستیم . حال این که اگر کاندیدایی شناخته شده نباشد، دردی نیست که فرض را به صداقت سخنانش می توان گذاشت، اما درد آن جاست که برخی از خود عملکردی را انتشار می دهند که باورش برای مردم قدری سخت است، که اگر این عملکرد واقعیت داشته باشد امروز خرم آباد شهری شبیه پاریس بود و آقای شعار، منجی این شهر نام می گرفت.
مردم خیلی خوب می فهمند و نیازی به اشاره مستقیم نیست هرچند اگر احساس بشود با شعور این شهر بازی می شود قدری شفاف تر از این که می گوییم به بحث شعارهای فریبنده آقایان ورود می کنیم.
برخی شعارها آنقدر بزرگ است که آدمی یاد فیلم مرد عنکبوتی می افتد که همه جا بود و هرجایی که مردم شهر نیاز به کمک داشتند او حاضر می شد حال آنکه مردم خرم آباد کمتر بیاد می آورند حضور مثبت برخی آقایان را لذا بهتر است بجای ساخت آمار و ارقام و عملکرد خیالی ،آنچه واقعا کاشته ایم را با مردم درمیان بگذاریم.
امروز خرم آباد به نماینده ای نیازی دارد که فارغ از چپ و راست دارای وزنی هم اندازه بهارستان باشد که تنها صرف سیاسی بودن دردی از این شهر دوا نمی کند.
خرم آباد امروز دردهای بسیاری در سینه دارد و بی شک مردمی که خوب می فهمند و دارای شعورسیاسی بالایی هستند به کسی رای می دهند که اگر یک استعلام ساده از ثبت و بانک و …گرفته شود نماینده آینده، گذشته اش پرنباشد از مال اندوزی آنهم نه از راه معقول که از جاده خاکی رانت و لابی و …
بی شک درمیان کاندیداهای ثبت نام کننده فارغ از نتیجه بررسی صلاحیت ها افراد بسیاری دیده می شوند که امید داشته باشیم با ورود به مجلس صندلی حوزه انتخابیه ما فقط برای گرفتن عکسهای تبلیغاتی و …اشغال نشده باشد که صندلی شهر من در مجلس اینبار می خواهد خود محل مراجعه دیگر نمایندگان برای لابی های عرف شده در مجلس باشد که خرم آباد چیزی از کرمان و اصفهان و تهران و …ندارد.

ابوذر بابایی‌زاده؛ بلوطستان

  1. نترس

    فقط ملکشاهی راد

  2. ناشناس

    شما هم که معلوم نیست چپتان روی بافه کیست آقای نویسنده

  3. پارازیت

    شما خودتان هم اهل شعارید تا عمل فراموش نکنیم که جنابعالی هم هدفدار می نویسید

  4. سیدمحمدرضا موسوی

    جالب بود .دقیقا بنده نیز این موضوع را با دوست عزیزی درمیان گداشتم که از اهالی رسانه بود و تذکر دادم چرا اینگونه اجازه می دهید نماینده شما در شهرخرم اباد همه کارهای دوساله دولت روحانی را به نام خویش ثبت کند.یک روز بعد دیدم اقامحمدی واکنش نشان داده است و هرچند بنده هردوی این نمایندگان محترم را نقد بسیار دارم اما انصافا حرف دل من را اقامحمدی خطاب به عبدی گفتند که تا کی می خواهید عوام فریبی کنید .
    اگر مدیرمحترم و فرهیخته بلوطستان اجازه بدهند یک نکته را هم عرض کنم
    چرا مطالبه گری در شهر خرم اباد این میزان کم شده است.
    چرا کسی نمی گوید اقای عبدی اگر همه کارهای خوب دولت روحانی به حساب شماست پس ان دوسال عمر دولت احمدی نژآد هم شما مقصربودید در خرابی های شهرستان.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان