شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » شهرداری خرم آباد نیازمند معدن شن و ماسه است / سال گذشته شهرداری برای شن و ماسه ۱۰ میلیارد هزینه کرده است

شهردار خرم‌آباد گفت: با توجه به وسعت شهر، وضعیت نامناسب معابر و آسفالت سطح شهر، شهرداری خرم آباد نیازمند معدن شن و ماسه است. به گزارش بلوطستان سعید فتوحی با بیان این مطلب  در پنجاه و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر خرم آباد اظهار کرد:  شهرداری خرم آباد سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان جهت خرید شن و ماسه برای آسفالت سطح شهر و امسال هم ۳ میلیارد تومان هزینه کرده است  که با توجه به وضعیت مالی شهرداری این هزینه یک هزینه سنگین است لذا انتظار می‌رود سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرچه زودتر با درخواست شهرداری برای بهره برداری از معدن موافقت نماید تا مشکلات ما کمتر شود .

وی با ببان اینکه کی از مشکلات مهم شهر خرم آباد وجود متعدد ضایعاتی ها است ، افزود: متاسفانه ضایعاتی ها چهره و مبلمان شهر را مخدوش کرده که شهرداری به تنهایی نمی‌تواند آنهارا ساماندهی بکند .
وی بیان کرد:  ضایعاتی ها در سطح شهر موجب ناامنی و سرقت بسیاری از مبلمان شهری و دستگاه ها دولتی شده اند . شهردار خرم آباد گفت: ساماندهی ضایعاتی ها باید  توسط سازمان صمت ، منابع طبیعی ، شهرداری با تعیین مکانی مشخص در  خارج از شهر صورت بگیرد که این ضایعاتی را در قالب یک شهرک ساماندهی کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان