شما اینجا هستید
اجتماعی » اتفاقات خوبی برای ورزش پلدختر رقم خواهد خورد / استخر شنا آماده واگذاری به بخش خصوصی است / پیمانکاران اجرای زمین چمن مصنوعی و آسفالت محوطه مجموعه انتخاب شده اند

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان از آماده بهره برداری بودن استخر شنای شهرستان پلدختر خبر داد . سید آرش قیاسیان در گفتگو با بلوطستان با بیان اینکه استخر شنا در جریان سیل فروردین سال ۹۸ پلدختر آسیب های جدی دیده بود ، اظهار کرد: عملیات اجرایی بهسازی استخر شنای پلدختر به پایان رسیده و در حال حاضر این پروژه  هیچ مشکل تاسیساتی ، ابنیه ای و ساختاری ندارد  .

وی افزود: استخر شنای امید پلدختر آماده بهره برداری است و اداره کل ورزش و جوانان لرستان روند واگذاری آن به بخش خصوصی را دارد طی می کند .

قیاسیان گفت: به توجه به اینکه شرایط را احصا کرده و هیاتی از طرف اداره کل نیز برای  بازرسی نهایی و بررسی شرایط به پلدختر اعزام خواهند شد پس از آن با طی کردن مراحل قانونی در قالب ماده ۸۸و انتخاب برنده مزایده ، استخر  رسما پس از سه سال به بهره برداری خواهد رسید .

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اختصاص ده میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به ورزش پلدختر گفت : بهسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر ، راه اندازی تاسیسات و احداث چمن مصنوعی در این مجموعه در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد .

وی ادامه داد: پیمانکاران انتخاب شده و طی هفته آینده رسما کار اجرایی بهسازی و  تکمیل پروژه های نیمه تمام  مجموعه ورزشی شهید سرمالیان آغاز خواهد شد .

قیاسیان گفت: محوطه مجوعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر آسفالت خواهد شد و علاوه بر این برای رفع مشکلات زمین فوتبال نیز یک شرکت توانا که سابقه اجرای پروژه های خوبی در زمینه چمن مصنوعی هم در استان و هم در خارج از استان بوده است ، برای راه اندازی زمین چمن مصنوعی فوتبال انتخاب شده است که کار را بزودی آغاز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تجهیزات زمین فوتبال نیز خریداری شده و نصب خواهند شد ، تصریح کرد:  رفع مشکلات و تکمیل کارهای بر زمین مانده در مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان لرستان است و انشالله اتفاقات خوبی در تابستان امسال برای ورزش پلدختر رقم خواهد خورد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان