شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » شهردار کوهدشت استعفا کرد

۰daf7c10-1346-4bd7-9bd9-d5dd221e9fac_20150426_101648

شهردار کوهدشت استعفا داد. به گزارش بلوطستان رحیم جافری  با نگارش نامه ایی رسمی از شهرداری کوهدشت کناره گیری کرده و آنرا به شورای شهر تحویل داده است.

بر پایه این گزارش پس از طرح سوالات شورای شهر و مهلت چند روزه برای پاسخگویی به موارد مطروحه ، شهردار کوهدشت که مایل به حضور در جلسه استیضاح و پاسخگویی به سوالات شش عضو شورای اسلامی شهر نداشت در اقدامی قابل پیش بینی استعفا را بر استیضاح ترجیح داده و از سمت خود رسمآ کناره گیری کرده است.

هنوز از بررسی این استعفا و نظر شورای شهر در قبال این اقدام شهردار کوهدشت خبری در دست نیست اما پیش بینی می شود با توجه به نظر شش عضو شورای اسلامی شهر و طرح سوالات متعدد و همچنین برخی نگرانی های شورا از مواضع رحیم جافری ، پیش بینی می شود شورای شهر کوهدشت موافقت خود را با اکثریت آرا در قبال این استعفا اعلام کند.

مراد درویشی عضو شورای اسلامی شهر کوهدشت با تایید استعفای شهردار به بلوطستان گفت: شورای شهر سوالا تی ازشهردار کوهدشت پرسیده بود و شهردار هم طبق قانون می بایست پاسخگوی مباحث و دغدغه های شورای اسلامی شهر باشد اما متاسفانه شهردار هیچگونه رغبتی به حضور در جلسه شورا و پاسخگویی به سوالات نداشت.

وی اضافه کرد: من از مخالفان کرمی شهردار پیشین کوهدشت بوده و اعتقاد دارم بی ثباتی یقینآ به شهر کوهدشت لطمه خواهد زد.مراد درویشی خاطر نشان کرد: متاسفانه تعامل بین اعضای شورای شهر کمرنگ است و تداوم این وضعیت که یک طیف حرفی بزند طیف دیگز طور دیگری عمل کند اصلا به صلاح نیست.

عضو شورای اسلامی شهر گفت: من خود از سوال کنندگان بوده و بارها با شهردار کوهدشت رایزنی کرده و نکته نظراتم را به وی گوشزد کرده ام. وی ادامه داد: به شهردار متذکر شدم که کوهدشت شهری متفاوت است و باید در عملکرد و تصمیم گیریها و مدیریت شهری تعامل وجود داشته باشد و هوشیارانه حرکت کنید .

درویشی اضافه کرد: هنوز هم اعتقاد دارم که باید با تعامل و آینده نگری شورای شهر در قبال استعفای شهردار تصمیم گیری کند زیرا تزلزل در مدیریت و بی ثباتی به صلاح نبوده و مطلوب شهر کوهدشت نیست.وی گفت: هنوز تصمیم گیری در این باره نشده و احتمالا ظرف شنبه ویکشنبه در  این مورد جلسه شورای شهر تشکیل خواهد شد.درویشی ادامه داد: مایل هستم که با اعضای شورا در این مورد رایزنی کنیم تا تصمیمی بگیریم که شهر متضرر نشود.

  1. احمد

    کلا معلومه شما پیش بینی کردید نه کو.هدشت نیوز اصلا با شهردار تا الان صحبت کردی

  2. رضا

    شهرداری کوهدشت چه خبر است؟ چرا کسی نیست جلوی شورا را بگیرد ؟

  3. پلدختری اصیل

    این بی ثباتی ها و این عدم ثبات در مدیریت اصلا پذیرفتنی نیست و نمی دانم چرا مسئولین استان پنبه در گوش کرده و سکوت کرده اند؟ چرا کرمی برکنار شد؟ چرا جافری باید برود؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان