شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » شورای نگهبان طرح استانی شدن انتخابات را رد کرد

به گفته سخنگوی شورای نگهبان این شورا در جلسه عصر چهارشنبه خود طرح استانی شدن انتخابات حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی را مغایر با شرع و قانون دانست و آن را رد کرد.

شورای نگهبان در جلسه خود طرح استانی شدن انتخابات حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی را مغایر با شرع و قانون دانست و آن را رد کرد.

طرح استانی شدن حوزه‌های انتخابیه انتخابات مجلس شورای اسلامی در جلسه عصر امروز شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مغایر با شرع و قانون دانسته شد.

نجات‌الله ابراهیمیان سخنگوی شورای نگهبان  گفت: این طرح با ایرادات متعددی مواجه است که مشروح این ایرادات متعاقباً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، منتشر خواهد شد.

  1. پلدختراصیل

    خدا را شکر میگویم به امید پیروزی مردم در اسفند ۹۴٫سید حمید زلزله /محبوب هر چه دله /

  2. شهروند پلدختری اصلاح طلب

    به نظرم تنها نیروی مورد قبول همه جریانها در شهر پلدختر حاج سید حمیدرضا کاظمی میباشد و سید عزیز را میتوانیم بدون دغدغه و با یک یا موسی ابن جعفر به امید خدا راهی بهارستان کنیم

    • م.ع

      آرزو بر جوانان عیب نیست مردم به مهره شکست خورده که نمی داند چه موضعی بگیرد رای نمی دهند کسی که دست به دامن مهره های سوخته شود که بروند و بگویند این آقا را کاندید دولت کنید نمی داند برگ برنده مردم هستند دیروز گفتید تقلب فردا می خواهید چه بگویید؟

  3. جودکی

    به امید زنده شدن بالا گریوه سییییییییددددددد تو را بار دیگر مینوسیم

  4. محسن

    سید حمید کاظمی / سی پلدختر لازمی

  5. امید

    من همیشه خوابهای واقعی میبینم .یک شب خواب دیدم همه مردم خوشحال و جشن گرفته بودند به طرف انها حرکت کردم .اول فکر کردم عروسی است و همه به همدیگر تبریک میگفتند واقعا غوغا بود دیدم یک نفر در میان جمعیت در خیابان ۲۲ بهمن دارد از مردم تشکر میکند پرسیدم این چهره نورانی کیست و چرا از مردم تشکر میکند جواب شنیدم که این سید اولاد پیغمبر است و مردم با رای قاطع ایشان را وکیل خودشان کرده اند و از این انتخاب خوشحالند .

  6. ناشناس

    چه بهتر استانی شدن حق خیلی از نامزدها را از بین میبرد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان