شما اینجا هستید
خبری » شکست پرسپولیس پلدختر در الیگودرز / شکست بهزیستی در ازنا ، توقف کیوگشت برابر رهاورد / تساوی قعر نشین ها و دشت سه امتیازی فلک الدین در دربی خرم آباد

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال لرستان با انجام پنج بازی در شهرهای مختلف لرستان پیگیری شد . به گزارش بلوطستان در مهمترین بازی این هفته تیم فوتبال پرسپولیس الیگودرز در خانه اولین شکست پرسپولیس پلدختر را رقم زد و ضمن کسب سه امتیاز مهم در این بازی خانگی خود را به جمع مدعیان قهرمانی اضافه کرد .

پرسپولیس الیگودرز در این بازی تیم صدرنشین پرسپولیس پلدختر را با نتیجه دو بر یک شکست داد . در سایر بازی های این هفته دیدار دو تیم خرم آباد رهاورود و کیوگشت با نتیجه تساوی پرگل سه بر سه به پایان رسید ، بهزیستی در ازنا در حالی که می توانست با کسب سه امتیاز این بازی در صدر جدول رده بندی قرار گیرد دو بر یک برابر میزبان خود شاهین ازنا شکست خورد ، دیدار دو تیم انتهای جدولی پارسه الشتر و وحدت بالاگریوه با نتیجه تساوی یک بر بک به پایان رسید و رادین نود نیز دومین شکست پیاپی را در برابر وحدت فلک الدین متحمل شد و با نتیجه دو بر یک بازی را به این تیم واگذار کرد .

در جدول رده بندی این رقابت ها یک رقابت فشرده بین پنج تیم پرسپولیس پلدختر ، شهرداری بروجرد ، کیوگشت خرم آباد ، پرسپولیس الیگودرز و بهزیستی خرم آباد وجود دارد و در پایین جدول نیز وحدت فلک الدین ،رادین نود خرم آباد ، وحدت بالاگریوه و پارسه الشتر برای فرار از سقوط تلاش می کنند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان