شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » صداوسیما از احمدی‌نژاد می ترسید و حساب می‌بُرد


 
 
 

به گزارش بلوطستان به نقل از بهار عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، تفاوت رفتار صدا و سیما با دولت امروز و دولت گذشته را در این دانست که برنامه‌های چالشی برای بررسی عملکرد دولت قبل وجود نداشت.

علی مطهری درباره عملکرد صدا و سیما در پوشش خبری مذاکرات هسته‌ای و ساخت برنامه‌های تحلیلی درباره تفاهم‌نامه وین گفت: برنامه‌های مرتبط با مذاکرات هسته‌ای در مجموع بد نبود و برخی از این برنامه‌ها در جایگاه آگاهی بخشی و روشنگری قرار داشتند زیرا تولید برنامه‌ با در نظر گرفتن منافع یک جناح قابل توجیه نخواهد بود و به نظر می‌آید که از نظرات هر دو جناح نسبت به تفاهم‌نامه هسته‌ای استفاده می‌شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر در مجلس با بیان اینکه نباید از فضای آزاد ترسید، ادامه داد: تلاش برنامه‌سازها در جهت رعایت انصاف و عدالت است؛ زیرا نقد باید به معنی واقعی صورت گیرد یعنی نقاط قوت و ضعف به صورت توامان نشان داده شود. وی که با خانه ملت گفتگو می کرد، در ادامه به تفاوت رفتار صدا و سیما با دولت امروز و دولت گذشته اشاره کرد و گفت: برنامه‌های چالشی برای بررسی عملکرد دولت قبل در صداوسیما ساخته نمی‌شد زیرا صدا و سیما از آقای احمدی‌نژاد حساب می‌بُرد.

وی تصریح کرد: صدا و سیما در دولت قبل ، از این دست برنامه‌های چالشی تولید نمی‌کرد و کاری به ریز و جزئیات امور نداشت اما در دولت جدید فضا به طرز قابل ملاحظه‌ای باز شده و این فضای باز نسبت به دولت یازدهم از دوره آقای ضرغامی آغاز شد.

مطهری با بیان اینکه ساخت برنامه‌های تحلیلی، چالشی، نقد و بررسی عملکرد دولت از سوی رسانه ملی اقدام نامربوطی نیست، تاکید کرد: اما اینجا سوالی مطرح می‌شود و اینکه چرا در دولت قبل، چنین برنامه‌های چالشی ساخته نمی‌شد؟ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ای کاش در دولت آقای احمدی‌نژاد هم این دست از برنامه‌های انتقادی تولید و روی آنتن می‌رفت؛ البته معتقدم صدا و سیما به دلیل ترس از آقای احمدی‌نژاد جرات این کار را نداشت.

  1. شهروند

    جناب مطهری عزیز ،اگر فضا بازشده پس چرا در نشریات را دراین دولت محترم تخته میکنند ؟چرا به منتقدین رحم نمیکنند؟آقای روحانی ۱۲مرداد سال ۱۳۹۲ در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری متنی را قرائت کرد که شاید بتوان آن را مانیفست دولت یازدهم نامید. روحانی درآن مراسم گفت: پناه می‌برم به خدا از بستن دهان منتقدان…این یعنی چه؟چند نشریه دردولت آقای احمدی نژاد بسته شدند؟وقتی آن خبرنگاردر مصاحبه مطبوعاتی، رئیس جمهور وقت را به دروغ گویی صدا زد رئیس دولت با لبخند وبرخورد صحیح پاسخ اوراداد که به نقل ار نشریات باعث عذرخواهی خبرنگار شد؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان