شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » سلیمانی یک نیروی کاملا متخصص در امور میراث فرهنگی است

index

یک منبع آگاه که در زمره مدیران فعلی استان لرستان است در گفتگو با بلوطستان گفت: غلامرضا سلیمانی مدیر بی تجربه ایی نیست . وی افزود: سلیمانی یک نیروی کاملا متخصص در امور میراث فرهنگی است و سالها به عنوان کارگروه مرمت و بازسازی آثار تاریخی استان مرکزی مشغول فعالیت بوده است.

این منبع آگاه تصریح کرد: وقتی خبر انتصاب احتمالی غلامرضا سلیمانی به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری لرستان را در سایت بلوطستان خواندم بسیار خوشحال شدم ،اما خیلی متاسفم که در خبر بلوطستان سلیمانی را غیر مستقیم فردی بی تخصص در حوزه میراث فرهنگی معرفی شده بود.

این مدیر منصوب دولت تدبیر و امید که در مرکز استان فعالیت دارد در گفتگو با بلوطستان خاطر نشان کرد: غلامرضا سلیمانی در زمره فرمانداران فعال و شاخص استان بوده و در یک جهت هم ناراحتم که الشتر مدیری توانمند را دارد از دست می دهد.وی گفت: سلیمانی دانشجوی دکترای شهرسازی است و فرد بسیار باهوش و متخصصی است و هم اینک در دانشگاه دولتی اصفهان مشغول طی کردن مراحل پایانی تحصیلات خود است.

وی اضافه کرد: او بیش از یک دهه در دفتر فنی استانداری مرکزی سمت مدیرکلی را بر عهده داشته  و انسانی نخبه در عین حال بی ادعا ست.گفتنی است بر اساس اطلاعات کاملا موثق بلوطستان سلیمانی از افراد مورد وثوق و نزدیک به هوشنگ بازوند استاندار لرستان است که سالها در کنار بازوند در استانداری استان مرکزی مشغول خدمت بوده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان