شما اینجا هستید
اجتماعی » صعود پاسارگاد کوهدشت و عقاب معمولان به مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال لرستان

تیم های پاسارگاد کوهدشت و عقاب معمولان به مرحله نیمه نهایی لیگ  دسته اول فوتبال لرستان صعود کردند. به گزارش بلوطستان بازی های لیگ دسته اول فوتبال لرستان با برگزاری دو بازی در گروه یک دنبال شد که طی این بازی ها دیدار حساس مهریار پلدختر و پاسارگاد کوهدشت با تساوی یک بر یک به پایان رسید .

در این بازی تیم مهریار پلدختر در حالی می توانست با برتری در این دیدار شانس صعود خود به دور بعد را بالا ببرد که بازی برده را در دقیقه ۹۳ با تساوی یک بر یک عوض کرد و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

در دیگر دیدار این گروه نیز آرسین مهر رومشکان برابر میهمان خود پیشتازان چگنی با تساوی صفر بر صفر متوقف شد تا با این تساوی عملا از صعود به مرحله بعد باز ماند.

تیم فوتبال عقاب معمولان نیز در شهر خود در حالی می بایست از شاهین کورش خرم آباد پذیرایی کند که بعلت عدم حضور تیم خرم آبادی و کسب سه امتیاز این دیدار هم امتیاز با پاسارگاد کوهدشت به دور بعدی صعود کرد.

در جدول رده بندی  پاسارگاد کوهدشت با ۱۹ امتیاز و تفاضل گل به همراه عقاب معمولان با ۱۹ امتیاز به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

تیم های آرسین مهر رومشکان با ۱۵ امتیاز و مهریار پلدختر با ۱۴امتیاز و پیشتازان چگنی با ۷ امتیاز و شاهین خرم آباد بدون امتیاز از صعود به مرحله بعدی بازماندند.

در هفته آخر این بازی ها در گروه یک تیم پاسارگاد کوهدشت میزیان آرسین مهر رومشکان است ، عقاب معمولان به دیدار پیشتازان چگنی می رود و  مهریار پلدختر نیز با شاهین خرم آباد دیدار خواهد کرد.

دیدارهای هفته آخر جنبه تشریفاتی خواهد داشت اما از این حیث که باید تیم های اول و دوم این گروه به مصاف تیم دورود و یاسین خرم آباد در گروه دوم در مرحله نیمه نهایی و تعین دو تیم صعود کننده نهایی به لیگ برتر فوتبال لرستان در فصل بعدی بروند ، بازیهای پاسارگاد کوهدشت و عقاب معمولان در هفته آخر از حساسیت ویژه ای بر ای تعیین تیم های اول و دوم برخوردار است .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان