شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » ضرورت حرکت در راستای تقویت و رفع مشکلات تولید کنندگان

photo_2016-09-14_19-01-15
 

فرماندار کوهدشت گفت:تولید مبتنی بر اشتغال باید در راستای کاهش بیکاری بکار گرفته شود. به گزارش بلوطستان “نورمحمد فردی بیرانوند” با بیان این مطلب در جلسه بررسی مشکلات واحد های صنعتی بحران دار افزود: عامل رشد ، رونق اقتصادی و خروج از رکود، فقط تولید است و همه باید در راستای تقویت و رفع مشکلات تولید کنندگان گام بردارند.

فردی بیرانوند بیان کرد : ایجاد اشتغال پایدار و رفع مشکل بیکاری شهرستان در گرو توجه به تولید مبتنی بر اشتغال پایدار است.فرماندار کوهدشت با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در راستای رفع موانع تولید گفت : کاهش سود بانکی ، رفع تحریم های ظالمانه و حمایت جدی از تولید کنندگان از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید برای رونق اقتصادی و خروج از رکود است.

فردی بیرانوند تصریح کرد : با توجه به سیاست های جدی دولت برای رفع موانع تولید ، بانک های عامل موظف به همراهی و همکاری با تولید کنندگان می باشند.فرماندار کوهدشت گفت: در روزهای آینده برای  رفع موانع تولید شهرستان با حضور استاندار لرستان جلسه ای برگزار خواهد شد.

  1. حمزه قبادی

    برای رفع مشکل بیکاری و رونق اقتصادی و سر و سامان دادن به جامعه بایدباتمام کشورهای دنیاتعامل سازنده داشته ودست ازتنش زدایی وچسبیدن به خرافات و موهومات که زاییده جهل بوده اند برداشته و به خردوآگاهی روی آوریم وگرنه جامعه همچنان دروضعیت ….

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان