شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » طولابی فرماندار جدید دلفان/ تغیرات دیگر در راه است..

۸۱۶۶۷۵۹۷-۷۰۰۰۸۷۲۹

به گزارش بلوطستان طی حکمی از سوی استاندار لرستان  جعفر طولابی بعنوان سرپرست جدید فرمانداری دلفان منصوب شد، طولابی پیش از این مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان را برعهده داشت. طولابی همچنین  به مدت یک دهه سمت معاون قرمانداری پلدختر را برعهده داشته است.

آئین تودیع و معارفه فرماندران دلفان  با حضور شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در سالن جلسات فرمانداری دلفان برگزار شد.

در متن حکم استاندار لرستان خطاب به طولابی آمده است: «با عنایت به حسن سوابق و تجربیات ارزنده و بنا به پیشنهاد معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان دلفان منصوب می‌نمایم. امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب و در راستای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر  و امید‌، تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی موفق و کوشا باشید.
DSC00971_001
                                                                                عکس حکم طولابی /سلام دلفان
“علی باقری” فرماندار معزول دلفان از دوم آذرماه ۱۳۹۲ تصدی فرمانداری این شهرستان را برعهده داشته و پس از یک سال و ۷ ماه از سمت خود کنار رفت.

به نظر می رسد تغیرات در حوزه فرمانداری های استان به نورآباد ختم نشده و در روزهای آینده باید منتظر تغیرات دیگر در برخی شهرهای لرستان بود.

 

  1. پلدختری

    انتخاب های دولت تدیبر همه برمدرا محافظه کاری و حفظ وضع موجود است

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان