شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » رضا ترابی‌گودرزی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد شد

موج تغییر مدیران ارشاد شهرستان‌های لرستان به بروجرد رسید، به گزارش بلوطستان، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان که دو روز پیش کریمی‌فر را بعنوان مدیر ارشاد پل‌دختر معرفی نمود در تازه‌ترین اقدام خود،  رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد را منصوب کرد.
آن گونه که یافته گزارش رده، مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد روز سه شنبه ۹ تیرماه با حضور “ماشا‌ء‌الله امان‌الهی‌بهاروند” معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در بروجرد برگزار شد. بهاروند در این مراسم گفت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی و پایبندی به ارزش‌های این نظام به ویژه در حوزه فرهنگ باعث افتخار است.
رضا ترابی‌گودرزی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد
وی با اشاره به جایگاه فرهنگی شهرستان بروجرد اظهار کرد: بروجرد شهر فرزانگان و فرهیختگان دارای سابقه فرهنگی طولانی است و می‌توان این ویژگی را در تمام سطوح این شهرستان مشاهده کرد. معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: تفاهم و همکاری معنوی و فرهنگی در اداره بروجرد نشات گرفته از آثار، میراث و تاریخ فرهنگی این شهرستان است. بهاروند با اشاره به وجود مشکلات مالی و اقتصادی در سطح استان لرستان و شهرستان بروجرد گفت: به رغم وجود این مشکلات باید تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح فرهنگی جامعه به کار گیریم.
وی افزود: مدیری که بتواند در این فضا و شرایط مجموعه خود را مدیریت و با سایر سازمان‌ها مشارکت کند مدیری ارزشمند است. در این مراسم “رضا ترابی‌گودرزی” به عنوان رئیس جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد معرف و از زحمات ۴ ساله “نادر ارجمندی” در این منصب قدردانی شد. قابل ذکر است ترابی‌گودرزی پیش از این تا خرداد ۱۳۹۳ رئیس رادیو بروجرد بود اما سال گذشته جای خود را به محسن پیریایی داد.
خبر: اعظم روانشاد، عکس: فرهاد داودوندی

  1. احمدی

    آقای مدیر کل محترم خیلی دیر دست به کار شدی این مدیران محترم احمدی نژادی در همه شهرها ضعیف هستند چرا رها کردید؟چرا؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان