شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » عزل دو مدیر کم کار ؛خط و نشان فرماندار برای مدیران ضعیف

Image result for ‫جعفر طولابی‬‎

مدیران جدید ادارات ورزش و جوانان و صنعت، معدن و تجارت شهرستان دلفان معارفه شدند. به گزارش بلوطستان طی مراسمی مدیران جدید دو حوزه ورزش و صنعت ،معدن و تجارت دلفان معرفی شدند. برپایه این گزارش تغییرات امروز در حالی در عرصه مدیریتی دلفان ایجاد شده است که دیروز چهارشنبه فرماندار دلفان به شدن از عملکرد دو مدیر سابق در این حوزه ها انتقاد کرده بود.

جعفر طولابی در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس از عدم حضور بعضی از مدیران در جلسات رسمی شهرستان انتقاد کرد و اظهار داشت: متاسفانه بعضی از مدیران با سیستم اداری آشنایی ندارند .وی با بیان اینکه این مدیران  علاوه بر اینکه فعالیت اداری و خدمت رسانی به مردم را  انجام نمی دهند برای حضور در جلسات نیز غیر منضبط هستند،افزود:  این مدیران ضعیف افرادی را به عنوان جانشین خود در جلسات رسمی می فرستند که کوچکترین اختیاری برای تصمیم گیری جلسه ندارند.

وی ادامه داد: مدیران اداره ورزش و جوانان و صنعت معدن و تجارت در این شهرستان غیر فعال و کم کار هستند.انتقاد دیروز در حالی وارد مراحل جدی تری شده بود که فرماندار دلفان در حین جلسه طی تماس تلفنی با مدیران کل ورزش و جوانان و صنعت معدن و تجارت خواستار برکناری این دو مدیر در اسرع وقت شد ه بود که مدیران کل نیز خواستار معرفی افرادی به منظور انتصاب بعنوان مدیران این دو حوزه شده بودند.

سرانجام حرف طولابی بر کرسی نشسته و امروز  در مراسمی ممسلم یوسفی  به عنوان مدیر جدید ورزش و جوانان و همچنین جمشید آزاد بخت نیز در مراسم دیگری به عنوان مدیر جدید صنعت، معدن و تجارت شهرستان دلفان معارفه شدند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان