شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » عقاب معمولان قهرمان نیم فصل گروه یک شد

عقاب معمولان قهرمان نیم فصل اول رقابت های لیگ دسته اول فوتبال لرستان در گروه یک شد . به گزارش بلوطستان در هفته پایانی نیم فصل اول عقاب معمولان با نتیجه دو بر صفر برابر میهمان خود پیشتازان چگنی به برتری رسید و با کسب سه امتیاز این دیدار قهرمان رقابت های گروه یک دسته اول فوتبال لرستان در پایان نیم فصل اول شد .

تیم آرسین مهر رومشکان هم برابر پاسارگاد کوهدشت به برتری یک بر صفر رسید و مهریار پلدختر هم در خرم آباد شاهین اسدآبادی این شهر را با نتیجه دو بر یک شکست داد  .

در پایان نیم فصل اول رقابت ها در گروه اول تیم عقاب ممعمولان با ۱۲ امتیاز در صدر قرار دارد ، مهریار پلدختر و آرسین مهر با ۱۰ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند و پاسارگارد کوهدشت با ۹ و پیشتازان چگنی با ۳ امتیاز و شاهین خرم آباد بدون امتیاز در رده های بعدی قرار گرفته اند . در پایان بازی های گروهی از هر گروه دو تیم به مرحله حذفی رفته و به صورت صربدری با تیم های اول و دوم گروه دوم بازی می کنند و در نهایت دو تیم برنده بازی های حدفی به لیگ برتر فوتبال لرستان در فصل آینده صعود خواهند کرد .

  1. נערות ליווי

    This is the right website for anyone who wants to understand this topic. You understand so much its almost hard to argue with you (not that I really would want toÖHaHa). You certainly put a brand new spin on a subject that has been discussed for many years. Wonderful stuff, just wonderful! נערות ליווי באשדוד

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان