شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » عقب نشینی معاون سیاسی امنیتی یا عذرخواهی نیمه رسمی ؟

۱۹۹۵۱۹۲

♦️ سید سعید شاهرخی در آخرین جلسه شورای اداری لرستان هفته پیش گفته بود : برخی افراد با شعار راه اندازی راه آهن سه تا چهار دوره به مجلس راه یافته اند که بر اساس مدارک موجود عملیات اجرایی راه آهن سال ۹۳ توسط استاندار فعلی آغاز شده است، یا مثلا یک نماینده به خوبی با روند ” استان شدن” یک شهرستان آشنایی دارد، اما به دلیل فریب مردم، آگاهانه نسبت به این امر مهم قول می دهد که این روش های نخ نما ، قدیمی و غیر اخلاقی، دیگر کارساز نخواهد بود.

♦️به گزارش بلوطستان به فاصله کمتر از یک هفته از سخنان وی در جلسه شورای اداری استان حالا معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با عقب نشینی کامل از سخنانش که افکار عمومی منظور او از بیان برخی از حرف هایش را علا الدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس ارزیابی کرده بودند ،شاهرخی در جمع بخشداران لرستان گفت: برخی بداخلاقی ها و برداشت های ناصواب از این صحبت ها صورت گرفته و از آن ها علیه برخی افراد و جریانات به ویژه در رابطه با علاء الدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس استفاده شده است.

♦️وی در حرکتی تامل برانگیز با چرخشی ۱۸۰درجه ای نشبت به حرف های هفته قبل خود افزوده است: : همه می دانیم در عرصه سیاست خارجی نماینده ای که قدرتمندانه در مجلس از برجام دفاع کرد علاء الدین بروجردی بود و در سیاستی که استاندار لرستان مبنی بر توسعه اقتصادی و معیشت مردم در پیش گرفتند از نمایندگان همراه دولت بوده ولی به هیچ عنوان منظور ما شخص ایشان نبوده است اما برخی جراید و سایت ها به خاطر رقابت های انتخاباتی توجه را به این سمت سوق دادند که به هیچ عنوان صحت ندارد.

⏪ انتشار سخنان هفته پیش شاهرخی انتقاد شدید اما غیر علنی بروجردی را به همراه داشته است و برخی شنیده ها از خواست بروجردی برای عذرخواهی رسمی شاهرخی خبر می دهد.

  1. رضا

    بابا مجری انتخابات باید ادم قوی باشد, سید جان شما امتحانو خوب پس ندادید

  2. محمودی

    سید سعید شاهرخی این رحف ها را زده و پس گرفتن آنها فایده ندارد من از ایشان می پرسم نماینده مورد اشاره اش که دو سه دوره فقط با شعار راه آهن به مجلس رفته کیه ؟

  3. سعید

    زنده باد سید سعید شاهرخی

    • ناشناس

      واقعا”بایدتاسف خوردبه حال استان لرستان بااین معاون …… ورئیس…….. میدانم سوابق این آقاچی بودکه یهویی شدمعاون …….؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. ن

    عقب نشینی بوده و عذرخواهی هر دوتا

  5. حقیقت جو

    علیرغم اینکه مجریان انتخابات با مدیریت اقای سیید سعید شاهرخی در بوق کرنا کرده اند که انتخابات استان در کمال امنیت و ارامش . سالم برگزار شده ولی انچه اتفاق افتاده است غیر از انچه است اقایان میگویند.کیست که نداند انتخابات در ….. چفدر استادانه از ماهها قبل از انتخابات مهندسی شد.ایا تغییر تعداد ۲۰ نفر از نمایندگان فرماندار یک شب قبل از انتخابات انهم کسانی که عمدتا خارج از شهرستان زندگی میکنند و سالهای ساله که شهرستان را ترک کرد ه اند..عدم برخورد……….عنوان باررس انتخابات .

  6. دیناروند

    شاهرخی فهمید چه اشتباهی کرده اما من مطمئن هستم چوب این حرفاشو می خوره شک نکنید فقط صبرکنید

  7. فروردین

    وزیر کشور می بایست به دلیل توهین معاون سیاسی به نمایندگان به مجلس فراخوانده می شد

  8. اصلاح طلب مدرن

    دولت هر کاری کرد در لرستان فقط بر علیه اصلاح طلبان بود نمونه های چراغی پلدختر و آزادبخت کوهدشت و مومنی خرم آباد و توکلی الیگودرز مثال های خوبی از بی تدبیری دولتی ها در لرستان بوده است

    • محمد رضا

      اره خدای مجموعه دولت در لرستان خیلی بد کار کردن خصوصا در کوهدشت که من شاهد بودم عملا ….. نبود جالبه اگه انتخابات …..می شد اصلاح طلبان با بیش از نصف ارا و اختلاف چشم گیری پیروز بودن, حالام جالبه اظهارنظر سید سعید ,,,, خدای هیچ نگید شما که کار خودتونو کردید لا اقل زخم مردم رو تازه نکنید با این حرفای بی عمل

    • علی

      اصلاح طلب پلدختر = چراغی
      خیلی خنده دار بود

  9. دوستدار فروغ فرخزاد

    زنده باد دکتر کائیدی که توجه رسانه ها و مسولین کشور به به سمت سعید شاهری و سهل انگاری هایش جلب کرد

  10. یک فرهنگی

    …… کمر همت بسته هر کاندیدی با دولت همکاری میکند حذف کند

  11. رسواشناس

    جناب معاون سیاسی امنیتی استاندار درانتخابات پلدختر وکوهدشت ! ستادانتخابات تحت امرجنابعالی ……. به منصه ظهورگذاشت که روی انتخابات……… باش که از آستین دولت تدبیروامید به پشتوانه حماسه ۷اسفندکه مردم آگاه ایران اسلامی آفریدند باشیدو……….. به خاطرتضییع رای مردم که طبق فرمایش مقام معظم رهبری حق الناس است.زیرا که خداونددرمواجهه باتضییع حق الله ازجانب بندگانش انتظارگذشت ورحمت میرود اما در قضاوت ………. .انتظار شایسته ای است که کاملا بر پایه عدل خداوندقهاراستواراست.

  12. امیر ارسلان فتحی پور از بنادر ژاپنی

    از ماهها قبل ما این دخالت را انتظار داشتیم چون می دانستیم مسائل عاطفی در عملکرد افراد دخیل خواهند بود و حیف شد که پشتوانه اطلاح طلبی خرج افرادی شود که تناسبی با قواره اطلاحات ندارند

  13. ایمانی واشیان

    هیچ دولتمردی به اندازه شاهرخی دغدغه ورود دوستانش را به مجلس نداشت به نظرم بی سابقه بود این کارها

  14. خادمی

    همه عالم و ادم می دانند منظور شاهرخی چی بوده و این حرف ها فقط توجیه و سرپوش گذاشتن به حرف های قبلی است

  15. عزیزی

    قدرت بروجردی رو ببین باد خزان را یاد کن

  16. بی طرف

    یه بازی سیاسی هستش
    شاهرخی قراره بره یه استان دیگه و به جای ایشون معاون اسبق استاندار و کاندیدای کوهدشت که احراز صلاحیت نشده بیاد.

  17. شهروند

    آقای ….. درتمام حوزه های انتخاباتی در لرستان کاملا جانبدارانه عمل کرد بخصوص درپلدختر که شب انتخابات بخشدار معمولان را عوض کرد وبسیاری از نمایندگان فرماندار رو برای………….کرد.

  18. نجفی

    آقای شاهرخی خودش هم می داند که حجرف های که در باره بی حرف و حدیث بودن انتخابات می زنه همش تبلیغه

  19. پلدختر

    جناب اقای……… تنها محکمه که نیاز به قاضی نداردوجدان انسانهای بیدار است به وجدان خودت رجوع کن ایا خودت حرفهای خودت را قبول داری که دیگران قبول داشته باشندافسوس از بی تدبیری دولت تدبیر امید که انتخابات را به دست افرادی چون …سپرد که فرمایش مقام معظم رهبری را….. خوب حق الناس را صیانت کردی ؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان