شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » عملکرد مدیریتی باعث شده که سهم واقعی اصلاحات در لرستان زمین بماند

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: برای انتقال مشکلات و مطالبات مردم لرستان در مجلس آمادگی دارم و خوشبختانه در سایه انسجام و همکاری موجود بین نمایندگان شهرستان‎های لرستان در مجلس خواسته‎ها و مشکلات مردم به خوبی در حال پیگیری است.
بیرانوندی افزود: همه می گوییم شأن و شوکت نظام جمهوری اسلامی ایران به وجود تنوع و تکثر نگاه در آن است اماگاه ناخودآگاه با رفتارهایی مستبد گونه حق دیگران را تضییع می‎کنیم.
نماینده مردم خرم آباد و چگنی خاطر نشان کرد:   همگی باید در برابر قانون عالی و متعالی خود تسلیم شده و هنگامی‌که دیگری در میدان رقابت پیروز شد، رفتارهای استبدادی نداشته باشیم. وی  با اشاره به پیش رو بودن انتخابات سال ۹۶ افزود: این عرصه از انتخابات باید با شکوه و استحکام هرچه بیشتر برگزار شود.
وی گفت:  باید همچون همیشه در عرصه انتخابات منسجم‎تر عمل کنیم تا به نتیجه مطلوبی که شایسته استان لرستان و شهروندان لرستانی است دست یابیم.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی اظهار داشت :  عملکرد و مدیریت ما منجر به استفاده‌ی دیگری از فرصت ایجاد شده می‎شود و  آنچه موجب می‎شود که شرایطی رقم خورد که موجب نارضایتی ما است، چیزی خود خودرأیی، غرور و تکبر ما نیست.
نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: همه گروه‎های سیاسی باید به صورت منسجم در کنار یکدیگر قدم برداریم و بدانیم که آنچه در تعامل به دست می‎آید، در فاصله دست‌یافتنی نیست.
82423983-71400724
وی در بخش دیگری از سخنان خود در این همایش گفت:انقلاب اسلامی ایران باید عرصه رقابت در خدمت رسانی باشد.بیرانوندی افزود: انقلاب اسلامی ایران دارای یک قانون مترقی است و اگر عیب و نقصی هم دارد باید برای رسیدن به موفقیت به آن تن دهیم.وی تصریح کرد: وزن اصلاحات در لرستان بالای ۷۰ درصد است ولی متاسفانه عملکرد مدیریتی ما باعث شده که سهم واقعی اصلاحات در لرستان زمین بماند.
نماینده مردم خرم اباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای پیشرفت و ترقی انقلاب باید هزینه های هنگفتی بپردازیم البته تاکنون نیز هزینه های فراوانی در این راه پرداخته شده است.

  1. مخسن روزبهانی- بروجرد

    جناب بیرانوند همین که افراد بدلی ونان به نرخ روز خور باواسطه گری در نقش اصلاح طلب مدیر کل می شوند ما یه شرمساری است این روزها بازاز این عده مدیر به علت با زیهای سیاسی پشت پرده گرم است وبه خوبی جولان می زنند نمونه بارز وآشکا رآن صفی خانی ساز مان صنعت معدن استان است که عزمش مخالفت ولجبازی بی پروا و نا جوان مردانه ایشان با طرفداران دکتر رو حانی می باشد سالی که نیکوست از بهارش مشخص است.

  2. شهروندلرستانی

    بنظرم دکتربیرانوندمقدارخیلی زیادی مبالغه کرده است

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان