شما اینجا هستید
خبری » مشروح خطبه های نمازجمعه لرستان در آدینه ۲۲بهمن

ححح۷۶۹--۱۰۲۴x540

نماینده ولی فقیه در لرستان:پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پاسخی به یاوه گویی مقامات آمریکا است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال یک پیام خاص داشت و آن اینکه پاسخی محکم به یاوه گویی های مقامات آمریکایی و رئیس جمهوری تازه به دوران رسیده آمریکا بود.

به گزارش بلوطستان به نقل از  ایرنا، آیت الله سید احمد میر عمادی در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد که در مصلی الغدیر این شهر برگزار شد افزود: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به رئیس جمهور آمریکا اعلام کردند تو کوچکتر از آن هستی که در برابر قدرت ملت ایران قرار بگیری و تمام اقشار ملت ایران از پیر و جوان، زن و مرد ، عشایر و آحاد مردم با تمام توان مشت محکمی بر دهان تو می کوبند.

آیت الله میرعمادی همپنین گفت: ترامپ شیطان بزرگ بدون نقاب است که ماهیت و ذات خشونت طلبانه آمریکا را بخوبی نشان می دهد در حالیکه رئیس جمهور های قبلی آمریکا نیز چهره با نقاب شیطان بودند اما رئیس جمهوری فعلی آمریکا همان چهره واقعی و زشت آمریکا را به دنیا نشان می دهد.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: تهدید رئیس جمهور آمریکا علیه ایران ، طبلی تو خالی است که با یک سوزن نازک از بین می رسد تا چه برسد به توان موشک های ایران و یا توان فریاد خروشان الله اکبرهای ملت ایران که خواب راحت را از چشمان مقامات امریکایی سلب می کند.

آیت الله میرعمادی افزود: این سیل خروشانی که امروز و همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن به صحنه آمد ، پایه های سست کاخ سیاه امریکا را به لرزه در می آورد.

وی خظاب به مقامات آمریکایی گفت: شما هر چه خیانت و جنایت است را انجام داده اید و حالا یک شخص فاسد سرمایه دار و زالو صفت در برابر ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی عرض اندام می کند در حالیکه ملت ایران ۳۸ سال فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهد و در شرایطی که امروز ایران قدرتمندترین کشور منطقه است و هیچ ترسی از اینگونه تهدیدهای مقامات امریکایی ندارد.

امام جمعه خرم آباد گفت: اگر ملت ایران در برابر تهدیدهای آمریکا ترسی به دل راه می داد همان موقع که توان و قدرت امروز را نداشت می ترسید در حالی که همان موقع هم ملت ایران فریاد مرگ بر آمریکا سر می دادند تا امروز که خود آمریکا هم قدرت کشور ایران را درک می کند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه توان و قدرت جمهوری اسلامی به مردم و ولایت و رهبری است گفت: ما امروز اعلام می کنیم با تمام وجود در برابر جبهه استکبار ، نظام سلطه و در برابر هر گونه تهدید آمریکا تا پای جان ایستاده ایم و از انقلاب و آرمان های انقلابمان دفاع می کنیم.

وی با تشکر از حضور گسترده مردم لرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال گفت: شما با حضور پرشور خود بار دیگر قلب امام زمام (عج) و مقام معظم رهبری را خشنود کردید.امام جمعه خرم آباد در بخشی از سخنان خود گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی امروز عشق، محبت و ارادت خود به ولایت و رهبری را اعلام کردند و در عین حال پاسخ دندان شکنی به یاوه گویان آمریکایی دادند.

وی با بیان اینکه بنا بر آموزه های دینی روزی که مردم در تعیین سرنوشت خود نقش دارند آن روز روز عید ملی است اظهار کرد : ۲۲ بهمن روز عید ملی و عید واقعی ملت ایران اسلامی به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن روز اقتدار و ایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی است گفت: امروز روز ایستادگی مردم بر ارزش های دینی، ایستادگی بر دستاوردهای انقلاب اسلامی،ایستادگی بر راه امام و تبعیت از مقام معظم رهبری، ایستادگی مردم به دفاع از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی گفت: در عین حال ۲۲ بهمن روز اقتدار و روز قدرت نمایی ملت ایران است که خودشان انقلاب کردند و بعد از پیدایش انقلاب از سوی مردم آنچه که ضامن استمرار و تداوم انقلاب محسوب می شود همین حضور مردم در صحنه است.

امام جمعه خرم آباد گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در هر سال انقلاب را بیمه می کند و مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی است و اینکه ملت ایران در دفاع از انقلاب ایستاده است.

آیت الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت حضرت فاطمه (س) و تسلیت این روز گفت: حضرت فاطمه (س) کوثر قرآن و اولین شهید راه ولایت بوده است و امروز الگویی برای ماست که باید به ایشان اقتدا شود.

امام جمعه بروجرد:استکبار جهانی با فشار و تهدید نمی تواند ملت ایران را از ولایت و انقلاب جدا کند

 

امام جمعه بروجرد گفت: استکبار جهانی با فشار و تهدید و تحریم نمی تواند ملت ایران را از ولایت و انقلاب جدا کند.به گزارش بلوطستان به نقل از  ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های نماز جمعه بروجرد افزود: امسال انگیزه ملت ایران برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیشتر شد زیرا هر چه دشمنان ملت ایران را تهدید می کنند ملت ایران برای ادامه راه انقلاب خود مصمم تر می شوند.

به گفته وی ملت ایران امروز با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به رئیس جمهور جدید آمریکا اعلام کرد که دوره تهدید و تحریم ملت ایران گذشته است زیرا ملت ایران ۳۸ سال است که از تهدیدات استکبار جهانی نترسیده است.

وی اظهار کرد: امروز ملت ایران در حساس ترین شرایط حماسه ای نو آفرید و با حضور باشکوه و دشمن شکن خود به جهانیان نشان داد که ملت ایران زیر بار ظلم و ستم دشمنان با تهدید و تحریم و فشار سیاسی و اقتصادی نمی رود.

وی اضافه کرد: ملت ایران همواره گوش به فرمان ولایت و رهبری است و امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور باشکوه خود سیلی محکمی به یاوه گویی دشمنان مخصوصا رئیس جمهور جدید امریکا زدند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه ملت ایران هیچگاه در دفاع از آرمانهای امام و انقلاب و رهبری کوتاه نمی آید گفت: ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن خود اعلام کردند که تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفر پای اسلام و انقلاب و رهبری خواهند ایستاد و گامی عقب نشینی نخواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: مسئولان کشور قدر ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی را بدانند و در خدمت رسانی به این مردم کوتاهی نکنند.وی اظهار کرد: ملت ایران علی رغم همه مشکلات اقتصادی و معیشتی بار دیگر به صحنه آمدند و حمایت از انقلاب و نظام و ولایت را بر هر چیز دیگر ترجیح دادند.

وی بیان کرد: ملت ایران ملتی فرصت شناس و موقعیت شناس هستند که با حضور خود در صحنه های مختلف انقلاب حماسه می آفریند.خطیب جمعه بروجرد در بخش دیگری با اشاره به سخنرانی مهم رهبری معظم انقلاب در جمع کارکنان نیروی هوایی ارتش گفت: مسئولان کشور اگر دیدشان به خارج و آمریکا برای ساماندهی امور کشور باشد سخت در اشتباه هستند و این یک خیال محال است که آمریکا اوضاع کشور ما را ساماندهی کند و این موضوع باعث سر شکستگی مسئولان در میان ملت خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: مسئولان بدانند که شیطان اکبر و دشمن اصلی نظام و ایران اسلامی به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و نباید عقلانیت و تدبیر را بهانه ای برای توجیح آمریکا قرار دهیم.وی بیان کرد: ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا چهره بزک کرده سران گذشته و امروز این کشور را برملا و چهره واقعی آمریکا را به جهانیان نشان داد.

امام جمعه بروجرد در فراز دیگری از خطبه های نماز جمعه بروجرد با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: آن حضرت عصاره خلقت و آیینه تمام نمای نبوت و خواستگاه امامت بود.حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: در ایام فاطمیه باید با ابعاد مهم زندگی کوتاه حضرت فاطمه(س) آشنا شویم و در زندگی خود از آن حضرت الگو بگیریم.وی اظهار کرد: بزرگترین درسی که از بانوی بزرگ اسلام باید فرا بگیریم دفاع از ولایت و امامت است.

 
امام جمعه پلدختر : تصمیم های عجولانه ابرقدرتی مانند آمریکا در مورد ایران نشانه اقتدار نظام اسلامی است

 
photo_2017-02-10_18-19-29

امام جمعه پلدختر گفت:  به ثمر رسیدن یک پروژه نیازمند بستر است و مسئولین گذشته و فعلی در آن سهمیم بوده اند.به گزارش بلوطستان  حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر با لاشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن افزود: حضورمردم در راهپیمایی جواب یاوه گویان را داده و دسمنان را ناامید کرد.

وی با بیان اینکه حضور حماسی با شکوه و وحدت آفرین مردم پاسخ دندان شکنی به تهدیدات ، گستاخی ها، اهانت ها و یاوه گویی های ترامپ رییس جمهور بود،اظهار داشت : وجهه اشتراک آمریکا و استکبار جهانی این است که اسلام و ایران را دشمن مشترک می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری افزود: ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا دیوانه وار تصمیم می گیرد و لحاظ جهت دفع خطر احتمالی این تصمیمات دولتمردان و مسئولین باید بر اساس سه اصل عزت ،حکمت و مصلحت تدبیر لازم را به شیوه ای مدیرانه و عاقلانه اتخاذ کنند.

photo_2017-02-10_18-19-40

وی با تقدیر از حضور با شکوه و حماسی آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت:  وجه مشترک رییس جمهوری های آمریکا و ترامپ این است که آنها از اسلام و ایران هراس دارند.

امام جمعه پلدختر افزود:  تصمیم های عجولانه ابرقدرتی مانند آمریکا در مورد ایران نشانه اقتدار نظام اسلامی است که آمریکا اگر عاقلانه فکر کند باید به فکر حل مشکلات درونی خود باشد.

سوری ادامه داد:  همه کشورهای غربی و آمریکا از پیشرفت هسته ای ایران ابراز نگرانی می کنند ولی کشور ما هرگز از احقاق حقوق مسلم خود کوتاه نمی آید.وی افزود: مواضع اخیر آمریکا علیه ایران موجب شد که برای مردم آمریکا و کشورهای دیگر حقانیت ایران ثابت و روشن تر شود.

امام جمعه پلدختر گفت: انقلاب اسلامی ایران به دنیا پیام صلح و دوستی و به کشورهای مظلوم وعده استقامت می دهد که پیروزی از آن آنها است.وی با بیان اینکه  نباید برای حل مشکلات خود چشم به آمریکا و اروپا داشته باشیم ،اظهار داشت : آنها اگر خیلی هنرمند باشند مسایل داخلی خود را حل می کنند.

وی تصریح کرد: حفظ وحدت مردم و مسئولین و عمل به منویات مقام معظم رهبری شرط اول در مواجهه با استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ است.امام جمعه پلدختر گفت: به عنوان یک تهدید باید به ترامپ و افکارش نگاه کرد و لذا مسئولین و دولتمردان ما باید با هوشیاری از لابی گری رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی که به دنبال دشمنی و مقابله با نظام جمهوری اسلامی هستند عمل شود.

وی گفت: انزجار از نظام سلطه ،زنده بودن انقلاب اسلامی ،پیام صلح و دوستی ،مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم و هر گونه سلطه دشمنان از جمله پیام های حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن بوده است.

 
امام جمعه دورود:حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده حفاظت مردم از انقلاب است

امام جمعه دورود گفت: حضور پر شور و گستره ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان دهنده حفاظت و حراست مردم از انقلاب اسلامی است.به گزارش بلوطستان به نقل از  ایرنا،حجت الاسلام رضا حقیان در خطبه های نمازجمعه این هفته دورود در محل مصلی نمازجمعه این شهرستان با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود:ملت ایران همانگونه که خالق انقلاب بوده اند حافظ آن هم خواهند بود و علی رغم همه مشکلات از آن حمایت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد:پیام بعدی حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این است که ملت ایران از از تهدیدهای توخالی آمریکا،نظام سلطه و بویژه رئیس جمهور تازه وارد آمریکا نخواهد ترسید همانگونه که تاکنون از تهدیدهای آنها نترسیده ایم.

حجت الاسلام حقیان با بیان اینکه مردم ایران همیشه در همه صحنه های حیاتی انقلاب حضور پر رنگ و چشم گیر داشته اند افزود:مسئولین هم باید سعی کنند بیش از پیش در جهت حل مشکلات مردم گام بردارند..

بی عدالتی و تبعیض در صدا و سیمای مرکز لرستان

خطیب جمعه دورود در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه این هفته دورود گفت:بی عدالتی و تبعیض در پوشش اخبار شهرستان دورود از سوی صدا و سیمای مرکز لرستان باعث شده بسیاری از اقدامات و عملکردهای شهرستان بازتاب لازم را پیدا نکند.

وی بیان داشت:علی رغم مذاکره با مدیرکل صداوسیما استان و همچنین انتقاد فرماندار شهرستان و سایر مسئولان در جلسات از عدم پوشش خبری برنامه های شهرستان متاسفانه صدا و سیما بدون در نظر گرفتن انتقادها همچنان روال خود را ادامه می دهد.

حجت الاسلام حقیان خاطرنشان کرد:در ایام مبارک دهه فجر و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی دستاوردهای بزرگی در شهرستان به بهره برداری رسید که عموم مردم از آنها بی اطلاع هستند.

وی تصریح کرد:این دستاوردها می بایست از طریق صدا و سیما به اطلاع مردم برسد که متأسفانه در دو شب گذشته یک خبر از برنامه های دهه فجر در دورود پخش نشد.

وی با بیان اینکه تبعیض در پخش خبر موجب گله‌مندی مردم دورود شده است افزود:اگر صداوسیما متعلق به استان لرستان است می بایست اخبار تمام شهرستانهای استان در آن پخش شود نه اینکه به شهرستان های خاصی اختصاص داشته باشد.

 
امام جمعه موقت الشتر:مردم در همه زمان ها پشتیبان انقلاب اسلامی هستند
 

 امام جمعه موقت الشتر گفت: مردم انقلاب اسلامی را آسان به دست نیاورده اند و همواره حافظ آرمان های این انقلاب هستند.به گزارش بلوطستان به نقل از خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام پرویز صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان با بیان اینکه خط مشی سیاست ‌مداران آمریکایی همواره در تقابل با آرمان‌ های والای انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: سردمداران کاخ سفید همواره با خوی استکباری خود در صدد ضربه زدن به بشریت، اسلام و مسلمانان بوده و هستند.

وی با بیان اینکه تهدیدها و تحریم های آمریکا نشانه ترس از جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: آمریکا دشمن تمام بشریت است زیرا هر جا نشانه ‌ای از جنایت و ظلم وجود دارد، رد پای سیاستمداران آمریکایی را می توان در آنجا مشاهده کرد.

حجت الاسلام صالحی عنوان کرد: ملت ایران با حضور پرشکوه خود در یوم‌الله ۲۲ بهمن، نشان دادند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند زیرا تا جان در بدن دارند، از آرمان ‌های این انقلاب دفاع می‌ کنند.

وی گفت: ملت ایران نشان دادند که در هر حالتی پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه هستند و در این راه، از هیچ تهدید و تحریمی نمی ‌هراسند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان