شما اینجا هستید
خبری » عملیات اجرایی بازسازی مجموعه ورزشی پلدختر آغاز می شود

 

عملیات اجرایی بازسازی  مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر طی روزهای آینده آغاز خواهد شد . به گزارش بلوطستان رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر اظهار کرد: سه پیمانکار در سه بخش زیر سازی و ساماندهی محوطه مجموعه ، ایجاد چمن مصنوعی زمین فوتبال و تعمیرات اماکن ورزشی برای بازسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان انتخاب شده و قرارداد نیز با آنها منعقد شده است .

وی با بیان اینکه اعتبار بازسازی مجموعه ورزشی پلدختر ده میلیارد تومان است ، افزود: تمام تلاش ما این است که کاری بر زمین نماند و تا جایی که بتوانیم تلاش خواهیم کرد مشکلات و نواقص این ورزشگاه بر طرف شود.

سجاد فلاح نژاد تصریح کرد: کار ایجاد چمن مصنوعی به شرکت عمران بتن هیراد از شرکت های زیرمجموعه شرکت آسیا چمن (کرمان موکت ) واگذار شده و امروز نیز از مجموعه ورزشی به   همراه نماینده این شرکت بازدید کردیم که طی  روزهای آتی به صورت رسمی شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شرکت مجری چمن مصنوعی پلدختر از بهترین شرکت های چمن مصنوعی کشور است ،  گفت : به حساسیت ها و نگرانی ها در این زمینه واقف هستیم ، در کنار اینکه اعتقاد داریم کار باید در سریع ترین زمان ممکن انجام شود در عین حال کیفیت کار نیز برای ما در اولویت است و لذا برای انجام کاری که هم در اسرع وقت انجام شود و هم کیفیت بالایی داشته باشد نظارت کاملی خواهیم داشت .

رئیس دفتر فنی اداره کل ورزش گفت : نواقص و مشکلات سالن ها و اماکن ورزشی در کنار رفع مشکلات روشنایی نورافکن های مجموعه ورزشی و خرید تجهیزات مورد نیاز برای نیمکت های زمین چمن و آسفالت محوطه ورزشگاه و راه اندازی آب خوری و ساخت سرویس بهداشتی و رختکن در دستور کار قرار خواهد گرفت .

وی گفت: تامین اعتبار مورد نیاز به طور کامل انجام شده و اداره کل ورزش و جوانان در زمینه جذب و تخصیص اعتبار نهایت تلاش را کرده و انتظار ما از پیمانکاران این است که کار را با کیفیت بالایی به سرانجام برسانند تا فصل خوبی در ورزش پلدختر رقم بخورد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان