شما اینجا هستید
خبری » غیر بومی آشنا !

 

عباس دارایی | فرماندار جدید پلدختر طی روزهای آینده معرفی خواهد شد . در حالی به نظر می رسد پس از انتصاب سه فرماندار جدید از سوی زیویار استاندار لرستان روند انتصاب فرمانداران لرستان ادامه خواهد داشت که شنیده ها از معرفی یک گزینه غیر بومی بعنوان فرماندار جدید پلدختر حکایت می کند.
این گزینه غیر بومی در زمره نیروهایی است که در بیرون از استان فعالیت داشته اما سابقه کار اجرایی در دولت ندارد.
او در حال حاضر در یکی از استان های همجوار مسئولیت دارد و از سوی استاندار لرستان بعنوان سرپرست فرمانداری پلدختر منصوب شده و حکم سرپرستی وی نیز امضا شده است که بر اساس شنیده ها به همراه احتمالا سرپرستان فرمانداری های چگنی و الیگودرز از سوی استانداری لرستان طی روزهای آتی معرفی خواهد شد .
پیش از این از برخی منابع غیر رسمی شنیده می شد سه نیروی بومی شامل دو مدیر فعلی شهرستانی و یکی دیگر که در مرکز استان در یکی از ادارت کل استان مسئولیت دارد بعنوان گزینه های مد تظر نماینده پلدختر مطرح شده اند و یکی از آنها در نهایت بعنوان گزینه نهایی فرمانداری پلدختر جانشین حسن رضائیان خواهد شد .
منابع آگاه همچنین خبر داده اند که از ۱۱ فرماندار کنونی لرستان احتمالا دو فرماندار فعلی استان در جمع فرمانداران خواهند ماند . با احتساب ماندگاری احمد گودرزیان در جمع فرمانداران و انتصاب او بعنوان سرپرست فرمانداری دورود احتمالا باید شاهد ابقای یک فرماندار دیگر از جمع فرمانداران فعلی استان باشیم که نه در مسئولیت فعلی که در شهرستانی دیگر از سوی استاندار مشغول به فعالیت خواهد شد .
سید رحیم کاظمی در دولت سازندگی ، علی مرادی ، والی محمودی و ابراهیم علی پوریان در دولت اصلاحات، گودرز نظری ، شهروز یوسفی فر ، حسینعلی دهقان (سرپرست )و فریدون رشیدی در دولت احمدی نژاد ، قدرت اله ترابی نژاد ، نورالدین درمنان ، نعمت الله دستیاری ، علی سیف ( سرپرست ) و حسن رضائیان در دولت تدبیر و امید ۱۱ فرماندار و دو سرپرست فرمانداری بوده اند که از بدو تاسیس فرمانداری پلدختر در سال ۱۳۷۳ در فرمانداری پلدختر حضور داشته اند .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان