به گزارش بلوطستان محمد رضا ملکشاهی راد نماینده مردم خرم آباد وچگنی در مجلس هشتم  پس از برخی شایعات وسیاه نمایی های برخی از سایت ها وگروههای تلگرامی در انتشار اخبار وارونه  رد صلاحیت وی گفت :بنده فرزند انقلاب ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده وتا آخرین قطره خون خود برای آبیاری میوه انقلاب جانفشانی خواهم کرد

وی افزود:متاسفانه در چند روز گذشته شایعات ودروغ پردازی های برخی بی اخلاقی های انتخاباتی در ارتباط با رد صلاحیت اینجانب در برخی از سایتها وفضای مجازی باعث ایجاد شبهه بین مردم ولایت مدار وهمیشه مظلوم خرم اباد ودوره چگنی ایجاد شد که با توجه به تایید صلاحیت من از طرف عوامل محترم اجرایی ونظارت خط بطلانی بر دروغ پردازان تفرقه انداز شد .

ملکشاهی افزود :از طریق مراجع قضایی وپلیس فتا از این شایع پردازان وعوامل نفاق وعدم توسعه لرستان وخرم ابادشکایت خواهم کرد .نماینده اسبق مردم خرم اباد در پایان گفت:امیدوارم در انتخابات مهم آتی مردم با انتخاب اصلح ونمایندگان شایسته ودارای نفوذ در سراسر لرستان پر استعداد در پیشرفت وآبادانی استان دلاور پرورمان گام مهمی در احیای صعنت نیمه جان ،وکاهش بیکاری جوانان برومند لرستان بردارند .

وی گفت: متاسفانه یکی از مصادیق بداخلاقی سیاسی و انتخاباتی که در مورد آن بسیار حساسم مساله تخریب  است. ملکشاهی افزود: در دوره گذشته انتخابات، زمانی که بنده به اتفاق یکی دیگر از رقبا به دور دوم راه پیدا کردیم، تصویری از بنده به صورت شب‌نامه در فضاهای حقیقی و اینترنتی توزیع شد که نشان می داد در صحن مجلس در خواب هستم.

وی ادامه داد: اولاً خواب یک عکس العمل طبیعی بدن انسان در برابر خستگی است. وی افزود: طبیعتاً کسی که فعالیت زیاد و خواب کم دارد به چنین مشکلی دچار خواهد شد. از طرفی همه نزدیکان و دوستان بنده در جریان هستند حتی اکنون که نماینده مجلس هم نیستم سیل مراجعات و درخواستها به بنده به حدی زیاد است که امکان ندارد بتوانم قبل از ساعت دو یا سه شب بخوابم. چه رسد به دوران نمایندگی مجلس که فعالیتهای بنده در آن دوران بسیار بیشتر  و غیر قابل مقایسه با قبل و بعد از آن بود.
ملکشاهی اضافه کرد: در مورد خواب در صحن مجلس باید عرض کنم که اولاً یک عکس نمی تواند گویای همه ابعاد یک قضیه و یک جریان باشد. به عنوان مثال هیچ کدام از کسانی که این عکس را دیده اند آیا به این موضوع فکر کرده اند که شاید عکس مربوط به قبل از شروع شدن جلسه علنی و یا آغاز بحث مجلس باشد. شاید بنده بعد از اتمام جلسه و یا در وقت ناهار یا بیکاری مجلس چند لحظه ای استراحت کرده باشم. اتفاقاً اگر به پس زمینه عکس توجه کنید به وضوح خواهید دید که تمام صندلیها خالی هستند و این نشان می دهد در آن زمان جلسه مجلس در جریان نبوده است.
این نماینده سابق مجلس تصریح کرد: در برخی مواقع در مجلس کسانی سخنرانی پیش از دستور دارند که موضوع سخنرانی آنها تنها مربوط به حوزه انتخابیه شان می باشد و ارتباطی به هیچ کدام از نمایندگان دیگر ندارد. به عنوان مثال نماینده‌ی شهرستانی در یکی از استانهای کشور سوالی از وزیر خاصی دارد که این سوال به هیچ کدام از نمایندگان دیگر ارتباطی ندارد. قطعا بسیاری از نمایندگان در چنین فضایی به جای شلوغ کردن مجلس و یا ترک صحن ترجیح می دهند قدری نیز استراحت کنند که این امر رویه ای عادی است.
ملکشاهی ادامه داد: کسانی که در مجلس حضور داشته اند چه در قالب نمایندگی و چه به صورت تماشاگر، میهمان و یا خبرنگار، متوجه هستند که خوابیدن و استراحت در اوقاتی از مجلس که نمایندگان کار خاصی انجام نمی‌دهند و بحثی در میان نیست، یک رویه طبیعی است. چرا که نمایندگان زیر فشار جلسات و کمیسیونها و دیدارهای مردمی چاره‌ای جز استراحت در اندک زمانهای فراغت ندارند. چیزی شبیه به استراحت دانشجویان در بین ساعت های درسی و یا در نمازخانه دانشگاه.
وی خاطر نشان کرد: باید عرض کنم که عکاسان و خبرنگاران حرفه ای مجلس نیز چون این رویه‌ها و فشار کاری بر نمایندگان را درک می کنند به هیچ عنوان از این نوع صحنه ها عکس و فیلم نمی گیرند و فقط در یک برهه آن هم برای مخدوش کردن چهره نمایندگان به صورت انبوه این نوع عکس ها در فضای مجازی و اینترنتی توزیع شد. در حالی که این روند در همه ادوار مجلس به صورت یک قاعده حل شده و معمولی وجود داشته و خواهد داشت.

 وی در خصوص برخی اظهار نظر ها در باره لزوم فرستادن نماینده همسو با دولت به مجلس نیز گفت:بنده معتقدم فلسفه وجودی ایجاد قوای سه گانه جلوگیری از تمرکز قدرت در دست یک تفکر و جیان فکری خاص است و این رویکرد که دولت و مجلس باید با هم همسو باشند تفکر اشتباهی است.
این نماینده سابق مجلس تصریح کرد: از طرفی بنده عضو هیأت رئیسه جمعیت موتلفه هستم که از جریانات اصیل اصولگرایی و البته معتدل است. شخص آقای روحانی و حتی هاشمی رفسنجانی نیز از نظر سابقه عضویت در اجزاب و گروه‌های سیاسی برخاسته از جریانات اصولگرایی می باشند. که اتفاقاً وجه مشترک بسیار زیادی با جریان اصولگرایی از نوع موتلفه دارند. چرا که از ویژگیهای بارز و مشترک میان حزب موتلفه و آقایان روحانی و هاشمی میانه روی و اعتدال در اصولگرایی می باشد.
در عین حال عمیقاً اعتقاد دارم بهترین مجلس در آینده مجلسی است که فارق از اندیشه‌های جناحی و افراطی بتواند با اعتدال و میانه روی در جهت خدمت به مردم مخصوصاً در حوزه اقتصادی کوشا باشد. چنین مجلسی می‌بایست با کمترین دغدغه‌ی جناحی و حزبی مجلسی اقتصادگرا و به دور از هیجان و تندروی سیاسی باشد.