شما اینجا هستید
سیاسی » فرماندارِ دولت یا منسوبِ یک جریان !

عباس دارایی/  بالاخره پس از کش و قوس های فراوان صبح روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه از فرماندار پلدختر در دولت سید ابراهیم رئیسی رونمایی شد . با حکم استاندار لرستان در حالی حمید خادم بعنوان سرپرست فرمانداری پلدختر منصوب شد که پیش از نام او حتی در میان اسامی مطرح برای فرمانداری این شهرستان قرار نداشت .

زینی وند ، عبدی ، سبزواری ، صفری بیرانوند و چندین نام دیگر ، افرای بودند که طی ماههای گذشته نام شان برای فرمانداری پلدختر مطرح بود . گرچه برخی نام ها صرفا در میان گمانه زنی ها در بین افکار عمومی مطرح می شد اما برخی دیگر حتی طی روزهای اخیر به شدت پیگیر برای حضور در فرمانداری پلدختر بودند  تا اینکه شش ماه پس از استقرار دولت رئیسی ، امروز استاندار دست به تغییر در فرمانداری پلدختر زد و انتخابش اما بر خلاف همه گمانه زنی ها و پیش بینی ها بود .

حمید خادم اهل چم سنگر بخش پاپی شهرستان خرم آباد فرهنگی اصولگرایی است که در سابقه اش دو مسئولیت در حوزه ورزش به چشم می خورد ، رئیس بازرسی اداره کل تربیت بدنی لرستان و معاون توسعه این اداره کل در دوره مدیرکلی میرزاحسین سالاروند مدیرکل تربیت بدنی لرستان در دولت احمدی نژاد !

او حالا اما قرار است به جای حسن رضائیان بعنوان فرماندار پلدختر در یک شرایط و برهه سخت و دشواری قرار گیرد که بیش از هر شهرستان دیگری ، با چالش ها و مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند.

شاید در نگاه اول از آسیب های سیل فروردین ۹۸ و مشکلات به جای مانده از آن جدی ترین چالش فراروی حمید خادم بعنوان سرپرست فرماندار ی پلدختر تلقی شود اما آنچه بیش از سیل در این شهرستان سیل زده و محروم خودنمایی می کند نگرانی هایی است که آحاد مردم و به ویژه منتقدین نماینده فعلی پلدختر به شیوه مدیریتی و بی توجهی به خواسته هایی است که نادیده گرفته شده اند .

ترکیب یکدست مدیریتی همسو با نماینده پلدختر و حواشی ناشی از آن که دامنه اعتراضات و نگرانی ها را در سفر اخیر وزیر کشور به پلدختر برجسته ساخت ، شاید اصلی ترین نگرانی مردم باشد که این روزها برایشان تغییر فرماندار و انتصاب فردی که بتواند فارغ از جهت گیری ها و انتساب به این و آن ، صرفا دولت را نمایندگی کند و اقتدار دولت را در شهرستان نشان دهد بسیار حیاتی است .

اینکه چرا در پلدختر بیش از هر شهرستان دیگری موضوع تغییر و انتصاب فرماندار مهم و حیاتی است خود نشات گرفته از این نگرانی عمده است که فرماندار و نقش او به ویژه در انتخابات ها طی سالهای اخیر در معادلات سیاسی این شهرستان اثر گذار و غیر قابل انکار بوده و از این روست که افکار عمومی با تغییر فرماندار می خواهد به پرسش این سوال برسد که    آیا فرماندار جدید نیز در مسیر گذشته گام برخواهد گذاشت یا واقعا نماینده عالی دولت خواهد بود ؟ !

برای واکاوی شخصیت خادم و رویکرد مدیریتی او شاید خیلی زود باشد ، نوع مدیریت او و مواجهه اش با چالش ها ، نشان خواهد داد که رویکرد دولت سید ابراهیم رئیسی و اولین فرماندارش در این شهرستان سیاست زده و پر چالش چیست و می خواهد به چه سمتی برود ، تا آن موقع شاید دیر نباشد اما باید صبر کرد و اوضاع را به خوبی نظاره کرد .

  1. נערות ליווי

    This is the right website for anyone who wants to understand this topic. You understand so much its almost hard to argue with you (not that I really would want toÖHaHa). You certainly put a brand new spin on a subject that has been discussed for many years. Wonderful stuff, just wonderful! נערות ליווי באשדוד

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان