شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » فرماندار : شهرک امام این شهر در آینده یکی از دردهای مردم خواهد بود

به گزارش بلوطستان جلسه ساماندهی ساخت‌و ساز و کنترل تخلفات ساختمانی در فرمانداری کوهدشت برگزار گردید. در این جلسه که به همت شهرداری کوهدشت شکل گرفته بود مهندس جافری شهردار کوهدشت گفت:  بالای ۷۰ درصد ساخت و سازهای شهر کوهدشت غیر مجاز هستند، وی با بیان اینکه می‌توان حاشیه نشینی را که از فقر ناشی می‌گردد پذیرفت اما باید جلوی ساخت و سازهای غیر قانونی گرفته شود. ایشان با اشاره به انشعاب‌های غیر مجاز برق در شهرستان گفت: متأسفانه کوهدشت از لحاظ  اتفاقات منجر به مرگ در صدر استان قرار داد. وی با بیان اینکه تا کی مردم باید از ملاحظات مقدم بر قانون رنج ببرند گفت: انبوه مشکلات دولت مظلوم مربوط به هشت سال دولت‌های پیش است.

گراوند مسئول نظام مهندسی شهرستان نیز خاطرنشان ساخت ساخت و سازهای غیرقانونی در این شهر به یک فرهنگ تبدیل شده است اما زین پس باید رعایت شود و این وضعیت پایانی داشته باشد.

به گزارش بلوطستان، محمدکرم محمدی فرماندار نیز خاطرنشان ساخت: بخشی از مشکلات ما ناشی از خودخواهی‌ها و زیاده‌خواهی‌هاست وی افزود: اگر بخواهیم تغییر ایجاد می‌شود و اگر نخواهیم نه، ایشان در ادامه تأکید کرد که همانطور که با استاندار هم گفته‌ام شهرک امام این شهر در آینده یکی از دردهای مردم خواهد بود. محمدی در پایان گفت: اگر بر اساس قانون پیش برویم مشکلی پیش نمی‌آید خواستار پیگیری مشکل ساخت‌ سازهای غیر قانونی شد و قول داد اگر مجموعه همت کنند پای کار بایستند من هم بصورت مداوم در خدمتشان خواهم بود. در ادامه گزارش تصویری جلسه تقدیم می‌گردد

IMG_0562 IMG_0564 IMG_0565 IMG_0568 IMG_0569 IMG_0571 IMG_0572 IMG_0573 IMG_0579 IMG_0580

  1. آفاق علیزاده

    با سلام وخداقوت خدمت پسر عمه عزیزم آقای بساطی. جناب فرماندار اگه این شهرک نبودالان مابقی کوهدشت هم کوچ کرده بودند…،‌‌‌،
    ‌،

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان