شما اینجا هستید
خبری » قیاسیان رسما سکاندار ورزش لرستان شد

 

با حضور بنیامین شکوه فر معاون امور حقوقی ، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان مراسم مراسم تکریم وتودیع مدیرکل ورزش وجوانان لرستان برگزارشد. آئین تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان لرستان   با حضور حضور بنیامین شکوه فر  معاون امور حقوقی ، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان ، بهرام ستاری معاون سیاسی ، امنیتی واجتماعی استانداری لرستان ، خسرو قمری  مدیرکل امور هماهنگی استان های وزارت ورزش وجوانان  و جمعی دیگر از مسئولین و جامعه ورزش وجوانان استان برگزار و  سید آرش قیاسیان به عنوان سرپرست اداره کل  ورزش وجوانان لرستان معرفی شد.

همچنین در این مراسم از  خدمات حشمت الله امان الهی  مدیرکل پیشین اداره کل ورزش وجوانان لرستان که از مهر ماه ۹۹ این سمت را برعهده داشت تجلیل به عمل آمد.

سید آرش قیاسیان متولد ۱۳۵۷ و دارای مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی ،دارای ۱۵سال سابقه کاری اجرایی و مدیریتی ورزش وجوانان است و  مسئولیت پیکر شناسی و استعدادیابی اداره کل ورزش وجوانان لرستان در سال ۹۴، رییس هیات کوهنوردی لرستان از سال ۹۲تا ۹۸، رییس ورزش وجوانان خرم آباد از سال ۹۸تا ۱۴۰۰، رییس امور اداری اداره کل ورزش وجوانان لرستان ، رییس پایگاه قهرمانی  واستعدادیابی لرستان ارسال ۹۷ تا ۹۸ را نیز در کارنامه خود دارد .همچنین کسب دو مدال برنز آسیایی کوهنوردی در سال ۸۶و ۹۱ با صعود به قله ۷هزار متری هیمالیا و فلات پامیر از جمله افتخارات قیاسیان در عرصه ورزش قهرمانی است .

معاون امور حقوقی ، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان در این مراسم گفت: نوع نگاه رییس جمهوری به عنوان سکاندار دستگاه اجرایی کشور می تواند یک الگو برای مدیران باشد.ویبا اشاره به  نگاه و شاخص  دولت مردمی و عدالت محور  سیزدهم در خصوص مدیران ،اظهار کرد:  مدیران این دولت در دولتی لباس خدمتگزاری ونوکری مردم را پوشیده اند  که شخص اول این دولت در هشت ماه گذشته که عنوان ریاست جمهوری را با رای ملت به دست آوردند هنوز هیچ جمعه ای را در خانه سپری نکرده اند و در دولتی  این افتخار را به دست آورده اند که وزرای این دولت لحظه ای برای خدمت گذاری کوتاهی نکرده اند ولذا  به تبع آن مدیران ومسئولینی که توفیق خدمتگزاری را به دست آورده اند باید  به عنوان یک راه والگو به صورت ویژه به آن توجه کنند.

 معاون امور حقوقی ، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان  به تفاوت دولت سیزدهم با دولت های پیش از خود اشاره کرد و افزود: تفاوت این دولت با دولت های دیگر صرفا برحسب شماره دولت ها که درپی  هم می آیند نیست بلکه  این  تفاوت  منبعث از نگاهی جریانی و فکری است که از اندیشه های ناب انقلاب نشات می گیرد.

شکوه فر اضافه کرد: نگاه اسلامی می گوید اگر می خواهید کار کنید با همین نگاه شب و روز  خود را وقف کنید وخدمت را فرصت بشمارید لذا باید همه مباحث شخصی را کنارگذاشت و به مردم خدمت کرد.

 معاون وزیر ورزش وجوانان با بیان اینکه  این فکر را باید به فضای ورزش آورد ، ادامه داد: حتما موظف وموکلف هستیم تا در حوزه عدالت محوری دغدغه داشته باشیم و خودمان را وقف کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای ورزش لرستان ،  گفت: مدیر ورزش وجوانان استان باید این دغدغه وبرنامه ریزی  را  داشته باشد تا  اگر روستایی دور افتاده این ظرفیت را دارد که  یک علیرضا بیرانوند از آن بیرون بیاید به آن امکانات برسد تا این سرمایه ملی از بین نرود.

 شکوه فر با اشاره به قهرمانان ورزشی لرستان ولزوم توجه مدیرکل جدید ورزش وجوانان استان به توسعه ورزش در سطح روستاها ، عنوان کرد: این ظرفیت ها و شخصیت های ورزشی با امکانات محدود  ایجاد شده اند و اگر بیشتر کار کنیم  و روستا به روستا استعدادیابی کنیم خروجی بیشتری خواهد داشت.

معاون امور حقوقی ، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه  نگاه کلی دولت در حوزه های مختلف ازجمله ورزش وجوانان عدالت محوری است ، تاکید کرد: مدیران باید باید دغدغه داشته باشند و مانند پدری مهربان با مردم رفتار کرده  و  توجه کنند که  رسیدگی به کارهای شخصی و خانوادگی قبل و بعد از دولت است و  این چندسال دولت ایام کار است لذا مسئولیت ملت در اولویت  اول قرار دارد و مسئولیت  خانواده در اولویت دوم است .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان