شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » لزوم توجه استاندار لرستان به نگرانی اصلاح طلبان پلدختر در موضوع تغییر فرماندار

 

دبیر حزب مردمسالاری شاخه پلدختر در گفت وگو با تابناک :
تغییرفرمانداری پلدختر باید به نفع دولت روحانی باشد /به دنبال تقویت جایگاه دولت روحانی در شهرستان هستیم / لزوم توجه استاندار لرستان به نگرانی اصلاح طلبان پلدختردرموضوع تغییر فرماندار

 

به گزارش بلوطستان به نقل از تابناک لرستان ، دبیر حزب مردم سالاری شاخه شهرستان پلدختر گفت:با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ۹۶تحولات مد نظر استاندار لرستان  در شهرستان پلدختر باید همسو با برنامه ها وتقویت دولت تدبیر وامید باشد نه تقویت مخالفان دولت روحانی .

*انتخابات هفتم اسفند درپلدختر برای حامیان دولت تدبیر وامید گران تمام شد

اردشیر مرادی  در ارزیابی خود از شرایط سیاسی شهرستان پلدختر اظهار داشت: شرایط سیاسی شهرستان پلدختر مطلوب است ؛ البته اگرمحور بحث حول موضوع انتخابات باشد باید آن را در دو زمینه مورد ارزیابی قرار داد؛یکی  وجود دولت یازدهم وعملکرد این دولت ودیگری بحث نماینده راه یافته به مجلس شورای اسلامی است.

وی ادامه داد: با توجه به  وجودنظام مقدس جمهوری اسلامی ونقش ارزنده مقام معظم رهبری وهمینطور فرهنگ غنی  واسلامی مردم منطقه  بالاگریوه ،جو دوستی واعتماد وامنیت وآرامش کامل  در کشور،استان  وشهرستان ما حاکم است.

مرادی  با اشاره به انتخابات هفتم اسفند در حوزه انتخابیه پلدختر ومعمولان گفت: انتخابات هفتم اسفندمجلس شورای اسلامی  وراهیابی کاظمی  از گروه مقابل به مجلس برای حامیان واقعی دولت تدبیر وامید گران تمام شد ؛ زیرا روند سیاسی شهرستان از منظر آنان به گونه ایی ارزیابی می شود که نقش حامیان دولت تدبیر وامید بایستی در امور اجرایی کم رنگ گردد ؛ این درحالی است که اگر به انتخابات ۹۶ریاست جمهوری نظرداشته باشیم شرایط باید به گونه ایی پیش برود که حامیان دولت تدبیر وامید تقویت شوندنه اینکه مهره های اصلی این دولت  مانند فرماندار محترم شهرستان پلدختر جناب درمنان که مورد قبول قاطبه اصلاح طلبان وهمه حامیان دولت می باشد وهمچنین مدیران موفق آموزش وپرورش پلدختر ومعمولان تغییر کنند ودر مسند فرمانداری  فردی که حامی جریانات غیر همسو با دولت  می باشد  وتفکر او معلوم است به جای مهندس درمنان  گمارده شود .

*حزب مردم سالاری شاخه پلدختر به دنبال تقویت جایگاه دولت روحانی در شهرستان است

دبیر حزب مردم سالاری شاخه شهرستان پلدختر در خصوص نقش احزاب در تحولات سیاسی  استان وازجمله شهرستان  پلدختر یکی از جلوه های آزادی را  حق تعیین سرنوشت دانست وگفت: انتخابات وفعالیت های سیاسی در قالب احزاب از لوازم این حق محسوب می شود.

مرادی با بیان اینکه حزب اصلی ترین مشخصه جوامع مردم سالار یا دموکراتیک است، افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش احزاب به خوبی مشخص شده وبه رسمیت شناخته شده است وحتی این گفتگوی من نیز در راستای ماده ۱۳ قانون احزاب انجام می گیرد.

۲۰۱۶۰۶۱۳_۱۷۴۵۰۲

وی با اشاره به برگزاری همایش گرامیداشت سالروز پیروزی دکتر روحانی در ۲۴ خرداد ماه امسال تصریح کرد: برگزاری همایش ۲۴ خرداد که توسط حزب مردم سالاری وبا کمک همه دوستان در سالن اداره ارشاد شهرستان پلدختر انجام گرفت بر جو روانی ومثبت حامیان دولت تاثیرگذاربود.

این فعال سیاسی  با بیان اینکه در عصر کنونی نمی توان بدون وجود احزاب به فعالیت های سیاسی مثبت اقدام کرد به نقش مثبت حزب مردم سالاری شاخه شهرستان پلدختردر تحولات سیاسی شهرستان اشاره کرد و گفت: حزب مردم سالاری شاخه پلدختر به دنبال تقویت هویت ونیروهای حامی دولت تدبیر وامید وجایگاه این دولت در شهرستان است و قاطعانه از برنامه ها ونیرو های دلسوز دولت تدبیر وامید حمایت می کند وآمادگی پشتیبانی کامل از جناب دکتر روحانی را در انتخابات ۹۶ دارد؛زیرا تقویت دولت به معنای پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی وپیروی از دستورات  مقام معظم رهبری است.

*تغییرفرمانداری  پلدختر باید به نفع دولت روحانی باشد نه جریانات مخالف دولت

اردشیر مرادی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تغییر در فرمانداری پلدختربه عنوان بحث روز مردم وسیاسیون  اشاره کرد وبا بیان اینکه ما به عنوان حامیان دولت تدبیر وامید جناب دکتر روحانی انتظار وتوقع داریم که فرماندار پلدختر باید فردی توانمند ومورد قبول حامیان دولت باشد اظهار داشت: فرماندار پلدختر باید کسی باشد که در این شرایط سیاسی از حامیان دولت روحانی  دفاع کند.

وی  افزود: اما متاسفانه فضای روانی به گونه ایی بر افکار وطیف اصلاحات وحامیان صدیق دولت سایه افکنده است که انگار بایستی دولت را در این شهرستان به مخالفین دولت  واگذار کرد.دبیر حزب مردمسالاری شاخه پلدختر خاطر نشان کرد: این وضعیت درحالی بر فضای سیاسی شهرستان حاکم است که  وظیفه نمایندگان قانونگذاری ونظارت براجرای قوانین است نه   دخالت درامور اجرایی بودن ودخالت در عزل  نصب هایی که باید در حیطه قوه مجریه انجام گیرد و  مسلما اگر اینگونه  باشد اصل تفکیک قوا در نظام جمهوری اسلامی زیر سوال می رود لذا هیچ نماینده ایی نباید در انتصاب ها دخالت داشته باشد وامور دولت را بایستی به دولت مردان واگذار کرد .

مرادی بااشاره به اینکه فرماندار پلدختر باید همسو بابرنامه های دولت روحانی وحمایت قاطعانه اصلاح طلبان وحامیان راستین دولت تدبیر وامید واحزاب را پشت سر خود داشته باشد ،تاکیدکرد: حامیان دولت تدبیر وامید وحزب مردم سالاری تحت هیچ شرایطی حاضر به پذیرش فرمانداری که از نماینده چه در انتخابات ۹۰ وچه در انتخابات ۹۴ حمایت کرده نیست واین تغییر را درجهت تقویت دولت دکتر روحانی نمی بیند.

۲۰۱۶۰۸۱۵_۱۵۲۲۱۱

*استاندار لرستان به  نگرانی اصلاح طلبان پلدختر در تغییر فرمانداری شهرستان توجه کند

دبیر حزب مردم سالاری شاخه پلدختردر ادامه گفت وگوی خود به نقش استاندار لرستان در خصوص تحولات اخیر پلدختر اشاره کرد وگفت: جناب بازوند فردی توانمندوعمرانی در زمینه خدمت به مردم لرستان است وانتخاب لرستان به عنوان یکی از سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی محصول زحمات وی برای توسعه  استان بوده  که از این لحاظ جای تقدیر وتشکر دارد.

مرادی افزود: اینجانب در جلسه اعضای ارشد حزب مردم سالاری  استان لرستان با جناب بازونددر تاریخ ۲۷تیرماه  وضعیت سیاسی شهرستان پلدختر را به استحضارایشان رساندم واز استاندار لرستان نیز انتظاری غیر از تقویت حامیان دولت نداشته ونداریم .

این فعال سیاسی اصلاح طلب  با بیان این نکته که استاندار لرستان حتما در چند روز گذشته با رصد اوضاع سیاسی شهرستان پلدختردل نگرانی های مدافعین وحامیان  دولت روحانی را ارزیابی کرده است ، گفت: جناب بازوند آشکارا می داند که جناب مهندس درمنان فرماندار پلدختر فردی بومی ، توانا ، ازحامیان دولت ودر ساختار وزارت کشور خدمت کرده است  بنابر این راه تقویت دولت وکمک به جناب دکتر روحانی حمایت از حامیان اوست نه با تغییراتی اینگونه ، لطمه شدیدی بر انگیزه اصلاح طلبان وحامیان دولت برای دفاع از او در انتخابات ۹۶ وارد آید.

مرادی ادامه داد:  هرچند تغییر فرماندار از اختیارات استانداران است اما استاندار حامی دولت در این روز هایی که به انتخابات نزدیک می شویم  بایستی درجهت  جذب آرا به سمت روحانی تلاش  کند بنابراین لازم است  به انتظارات حامیان دولت واصلاح طلبان پلدختر جواب مثبت دهد.

دبیر حزب مردم سالاری شاخه پلدختر در پایان گفت وگوی خود تاکید کرد: در غیر این صورت مسئولیت ریزش شدید آراء دکتر روحانی برعهده شخص استاندار لرستان  خواهد بود زیرا با تغییر فرمانداری پلدختر به نفع نماینده به تقویت رقبای دولت تدبیر وامید کمک کرده است.

index

 خبرنگار: رضا جودکی نژاد/ تابناک

  1. جوان اصلاحطلب پلدختری

    باسلام ودرود به نیروهای اصلاح طلب واقعی درود بر آقای مرادی دبیر حزب مردم سالاری پلدختر که حرف دل اصلاح طلبان را گفته است ازدولت مردان انتظار داریم نیروهای حامی دولت تدبیر وامید را تقویت کنند نه مخالفین دولت را موفق باشید

  2. جودکی

    دیدگاههای آقای مرادی نظر جامعه اصلاح طلب شهرستان پلدختر است و لازم است مورد توجه استاندار عزیز و مسئولان محترم وزارت کشور قرار گیرد.

  3. اصلاح طلب واقعی

    اقای مرادی با احترام وادب. ،،تعصب درهرابعاد آن مردوداست به نظر می آید دایره اصلاح طلبی معطوف به این چندنفراست که دولت اصول گرا باشد آنها دنبال ریاست خودهستند وخود را خادم میدانند دولت چپ باشد مال خود می دانند و اکنون که دولت میانه رو به نام دولت تدبیروامید که با هردوجناح میخواهد به صورت عقلانی و استفاده کردن ازمدیران کارامدازهرسه جناح کار کنداین چه منطقی ست این قیومیت برمردم تمامیت ندارد که همین چندنفر مستهلک که مردم تاب دیدنشان دیگر ندارند با باشند ومدیر هم باشند،،،اقای مرادی و دوستان بگذارید دیگر عزیزان و نیروهای مخلص وبا سواد دیگر درعرصه مدیریت پلدختر بیایند تا شاید گره کوری که شما و دوستان شما بر دست و پا ی اداری و خدماتی شهر زده اید این گره را یا این افراد متخصص و متعهد وبا ایمان شهرمان که اینان هم فرزندان این منطقه هستند و خواهند بود چرا اینقدر من من می کنید داین کارشما با روح اصلاح طلبی درتضاد است این تفکرتمامیت خواهی دیگر در شهر حتی در روستاهای ما دیگرجایی ندارد مردم آگاه وباهوش هستند ودوستدارتغیردر تمام سطوح مدیریتی هستندوووو

  4. نوری

    مواضع حزب مردم سالاری مورد حمایت اصلاح طلبان است و درمنان هم مورد حمایت همه ماست

  5. شهروندلرستانی ومنصف

    کامنت های موافقین را درج میکنید؟-دیروزکامنت گذاشتم ودیگرحوصله دوباره کاری ندارم .

  6. آبسری ساکن واشیان تپه

    خدا وکیلی آقای مرادی اعلام کند این حزب مردم سالاری در پلدختر چند عضو دارد.و این آقای برادر چقدر محبوبیت در بین …. دارد و این اقا که تا دیروز ……..به خدا قسم اگر تغییرات مدیریتی در شهرستان پلدختر صورت نگیرد آقای روحانی کم ترین رای را در سطح کشور در پلدختر خواهد داشت و مردم فهیم و قدرشناس حماسه ۷ اسفند ۹۲ را تکرار و ثابت خواهیم کرد که این مخالفان دیروز دکتر روحانی البته از ترس از دست دادن میز ریاست مدرسه و مدافعان دروغین امروز ایشان جایگاهی در بین مردم نداشته و به امید خدا نخواهند داشت

  7. اصلاحات

    باسلام -این آقا که خودش …. بود چطورحالا شده دایه دلسوزتر ازمادر ورئیس ستاد روحانی را غیره می داند-آدم ار نمیره همه چی دینه

  8. همشهری واقعی

    سخنان مرادی برآیند وچکیده خواسته قاطبه اصلاح طلبان شهرستان پلدختر است با کمپین وغوغاسالاری به دنبال دست یافتن به خواستهای …. خود نباشیم اگه …. زدن دیگه چه نیازی به …. وپویش هست؟!کاری نکنید گویی مخالفت …..

  9. دریکوند

    فعالان سیاسی اصلاح طلب متحد هستند.آنهایی که در صف مخالفین اصلاحات هستند و در اندیشه پیت طلبی هستند جایی در میان مردم ندارند.زنده باد حزب مردم سالاری و دییر فعال آن

  10. اصلاح طلب واقعی

    مخاطبین گرامی ،،،بنده کامنت به اعتراض کلی به یک عده ای که قیم مآبانه وبدون محبت و پشتوانه مردمی متاسفانه خودرا دردایره وکانون اصلاح طلبی جادادند،،،ولی این را به جدمی گویم که آقای مرادی آدم خوبی است ودرخیلی مقاطع سخت وپرحجم فشاربراصلاحات هم درکنار اصلاحات بوده و هست ولی متاسفانه دانسته و ندانسته رفیق ودوست افرادی شده که ظاهری…….. وسهم خواهی با اصلاحات هستند رفیق شده ،، که جادارد ازاین نشریه خبری پربیننده ولی گاها یک طرفه اما الحق بعضی موارد خوب پیام رسانی می نماید وازمتولیان آن جا دارد تشکررادارم ، با پیام دوستی ومودت ازاقای مرادی خواهش می کنم رفیق این بوقلمون صفتان نباش ،،،سیاست علم است که هم سواد می خواهد وهم تجربه ،،،اصلاحات یک تفکرونگرش روبه جلوواینده ایده ال نسبت به سیاست داخلی وخارجی ایران اسلامی وحتی زندگی شخصی ،، اما درچارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

    • همشهری واقعی

      اصلاحات پویا وسیال وبر آمده از خواست ومیل جامعه ومطابق ذائقه ومیل انسان آزاد اندیش است ونیاز امروز آن نسخه پیچی من وجنابعالی نیست ومسیر خود راهمچانان که درطول۳۷ سال پیروزی انقلاب پیش گرفته پیش خواهد گرفت وهرالبته که جریانات سیاسی همواره رویشها وریزشهایی را تجربه کرده اندو در نظر گرفتن عملیات احیاءوتنفس مصنوعی برای افراد معلوم الحال مخالف روح اصلاحات واز نشانه های جمود فکری وواپس گرایی است

  11. سامان

    با احترام به همه همشهریان عزیز .خودم شاهد بودم که آقای مرادی ….خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل……

  12. ناشناس

    بابا ول کنید این سیاست رو الان کشوری پویا و سرزنده است که اقتصاد پویایی داشته باشه فرماندار هر کی باشه باید به فکر بالا بردن بیلان مالی شهرستان باشه
    در این مقطع زمانی علم اقتصاد حرف اول رو تو دنیا میزنه منطقه ما با وجود اینکه جز مناطق تولید کننده بلحاظ محصولات کشاورزیه ولی متاسفانه از مناطق محروم استان هست چون مدیریت خوبی نداره

  13. مرادی

    حرف مرادی حرف تمام اصلاح طلبان است

  14. لرستانی

    سلام دوستان/ظاهرا عزیزان اصلاح طلب پلدختری متوجه نیستند که دولت اصلاحات در سال ۸۴تموم شده و کاندید اطلاح طلبان یعنی دکتر عارف در انتخابات۹۲بدلیل عدم اقبال مردمی مجبور شدند کناره گیری کنند .در دولت فعلی خیلی از وزرا و استانداران اصولگرای معتدل هستند/عزیزان هرموقع مردم به شما اقبال کردند بیایید و سهم بخواهید.

    • جوان اصلاحطلب پلدختری

      اگه اصلاحات سال ۸۴تمام شده چرا شما جوش میزنید متاسفم دولت قدرتمند مال اصلاحات است و ما هم به اصلاحات و دوستان اصلاحات که از نیروهای با سواد هستند افتخار میکنیم و در دنیا وآخرت سرمان بالاست زنده باد تفکر اصلاحطلبی هیچ اصلاحطلبی نمیگوید من اصولگرا هستم ولی دیدیم که برا پست گرفتن بعضی اصولگرا شدن اعتدال واصلاح طلب

  15. فردین گراوند دبیر حزب مردم سالاری کوهدشت

    با سلام و سپاس از زحمات دبیر گرانقدر حزب مردم سالاری پلدختر جناب اردشیر مرادی ایشان یکی از سیاسیون و اصلاح طلبان خوشنام در پلدختر و استان هستند موفق باشید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان