شما اینجا هستید
خبری » ماموریتی برای کوبیدن مدیرکلِِ الیگودرزیِ ورزش!!

 

مدام از خود می پرسم چرا جهان رسانه ای و دنیای قلم های ما اینقدر بی درو پیکر شده است. در تبین ساختارمند شبه رسانه های ما همین بس که بعضی از رسانه های معلوم الحال ما امروز به هایپر مارکت های عقیمی بدل گشته اند که هر جنس بُنجُل و تاریخ مصرف گذشته ای را به خورد مخاطبشان می دهند .

در چند روز گذشته شاهدحملات ناجوانمردانه ، بی سند و شتاب زده  بعضی از رسانه های معلوم الحال استان علیه مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان بودیم .اخبار تاسف انگیزی که دل جامعه الیگودرزی و بسیاری از وجدانهای آگاه و بیدار را به درد آورد .

اوج این بی مهری ها مطلبی در یک رسانه محلی با تیتر 《الیگودرز سوگلی ورزش استان 》به قلم یک خانم فعال رسانه ای با عنوان سر دبیر این سایت خبری بود، یاداشتی  که نویسنده اش کوشیده بود با بزرگ نمایی و شانتاژ رسانه ای و تحریک احساسات سایر هم استانی  عزیزمان به اهداف پشت پرده خود برسد .راستش را بخواهید هر چه تلاش کردم املاءنویسی و ترور شخصیتی و توهین قومیتی و اهداف سیاسی سازمان یافته پنهان  را در پشت کلمات خانم سردبیر نبینم “نشد که نشد ،البته از تحمیل کلمات و دسترسی آسان به اطلاعات و بی استعدادی نویسنده اش هم براحتی می توان فهمید آب از کدام سرچشمه گل آلود است و چه کسانی پشت این پروژه تخریب هستند .

حرفهایی که معلوم بود در شکم کس دیگری آبستن شده اند  تا در مخیله یک به نویسنده ای  که هنوز نمی داند الیگودرز این شهر کوچک با آن مردمان بزرگش هم جز استان لرستان است .سردبیری که هنوز نفهمیده است مردم این سوی گردنه هم حق حیات و زندگی دارند هر چند از ناشی نویسی نگارنده و اهداف پشت پرده آن همگان فهمیدند که هدف اصلی این تخریبها و شانتاژ بازیهای رسانه ای تصرف صندلی مدیر کل است. اما ای کاش خانم سردبیر کمی انصاف و تحقیق را هزینه متن می کرد و وارد حریم های قومیتی و فرا فکنی های رسانه ای نمی شد این که جرم مدیر کل الیگودرزی بودنش هست یا عملکردش را به دست مخاطبان می سپارم اما ای کاش خانم سردبیر به جای پرداختن به جلد شناسنامه و محل تولد آدمها یک تحقیق ساده در باره عملکرد آقای مدیر کل می کرد ای کاش بجای تفرقه افکنی قومیتی و قراردادن مرزهای جغرافیای در برابر هم یاد می گرفت که در حرفه مقدس رسانه ای که متاسفانه امروز به دست بعضی از بی سوادترین و در عین حال بی استعدادترین افراد بیکار اداره می شود رسالت راستین قلم نداشته اش را در جهت انعکاس صحیح اخبار و تعهد راستین قلم می گذاشت مگر می شود با نگاه سیاسی برای حوزهای مختلف جامعه الخصوص حوزه ورزش نسخه پیچاند؟

مگر می شود حوزه وزرش یک استان را با همه استعداهای ذاتی و خواستگاه تاریخی اش با چنین تفکرات کودکانه ای تحلیل کرد و مثل مورچه ای که آب به لانه اش گشته بانگ و فریاد برآورد که ایهاالناس کجایید ؟که دنیا را آب برد و آقای مدیر کل همه چیز را به شهر خودش داد! این سبک تحلیل  هم آنقدر آبکی و کودکانه است که کسی به خانم فلان بگوید خانم فلان در زمان آقای فلانی  که اتفاقا از اقوام و همشهریهای شما می باشد همه امکانات در حوزه ورزش را راهی شهر شما کرد .خانم سردبیر ! شما می توانستید با یک سرچ ساده به بسیاری ازحقیقت ها پی ببرید شما با یک تحقیق ساده می توانستید بفهمید بسیاری از طرحها و پروژهای ورزشی که طبق طبق ردیف کرده اید مثل پیست اسکی و سایت قایقرانی و غیره اصلا در زمان مسولیت مدیر کل فعلی نبوده است بلکه پیگیریهای نماینده شهر و مدیریت اداره ورزش  بوده اتفاقا داده های آماری از لحاظ زیر ساختها و مقایسه تجهیزات نشان می دهد شهر الیگودرز در زمان مدیر کل های گذشته از توجه و امکانات بیشتری برخوردار بوده است.

 اتفاقا آنکه باید به بی عدالتی اعتراض کند ما هستیم که علی رقم همه محرومیتها نام لرستان را بربام کشتی جهان طنین انداز می کنیم و علیرضاهای سرلک را تحویل ورزش استان می دهیم. خانم سردبیر آیا در اندیشه شما میزبانی مسابقات کشتی و تاسیس خانه کشتی در کوهدشت بی عدالتی است آیا از نظر شما تامین اعتبار و افتتاح زمین چمن ۷۰۰۰ متری و فعال کردن سکوهای مجموعه تختی بی عدالتی است آیا کاشت زمین چمن الشتر بعد از چند دهه از بی توجه ای بی عدالتی است  آیا اجرای ۱۳ پروژه شاخص که ۹ پروژه آن در غرب لرستان و ۷ پروژه در شرق لرستان اتفاق افتاد بی عدالتی است اما سخن آخرم خانم سردبیر اگر می خواهید پژوهش هایتان و تولید محتوایتان مورد تمسخر َآیندگان قرار نگیرد اگر می خواهید کاری کنید که وظیفه  یک انسان رسانه ای است به جای بازی در نمایش اعداد و ارقام و عادی نبودن شرایط دست به کشف نقاط ضعف مدیریتی خود الخصوص در حوزه نمایندگی و  ورزش شهرتان بزنید.

 

 

نیما توکلی / بلوطستان

  1. HOT Video

    ❤️ Alice sent you a HOT video! Click Here: http://bit.do/fSHAz ❤️

  2. Best Dating App 2021

    ❤️ Alice want to meet you! Click Here: http://bit.do/sdfsere ❤️

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان