شما اینجا هستید
خبری » مدعیان پرشمار ، وزارت خانه تحت فشار

 

 

منابع موثق از احتمال معرفی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در روزهای آتی خبر می دهند . به گزارش بلوطستان در حالی کار انتصاب رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی لرستان هنوز نهایی نشده است که وزارت بهداشت و درمان برای تغییر در راس مدیریتی این دانشگاه گزینه های متعددی روی میز دارد .
بر پایه این گزارش ،اکثریت مجمع نمایندگان استان لرستان روی انتصاب یک گزینه بومی اهل جنوب لرستان اجماع دارند و برخی نمایندگان فشارهای زیادی را برای انتصاب رئیس جدید علوم پزشکی لرستان به وزارت بهداشت و درمان وارد کرده اند .
یکی از نمایندگان استان لرستان شرط حمایت خود را از یک گزینه بومی انتصاب معاونین دانشگاه علوم پزشکی به توصیه خود عنوان کرده و در عین حال برخی دیگر از نمایندگان در مجمع نمایندگان برای انتصابات آتی مدیران استان دست به یک ائتلاف نامحسوس اما قابل تامل زده و برای انتصابات به یک وحدت رویه رسیده اند .
یکی از معاونین فعلی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در حالی از سوی مجمع نمایندگان حمایت می شود که انتصاب او از سوی پزشکان عضو ستاد سلامت انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در لرستان به واسطه حضورش در معاونت این دانشگاه در دولت سابق مورد مخالفت قرار گرفته و در عین حال چهار چهره از پزشکان متخصص و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان که عضو ستاد سلامت رئیسی در انتخابات خرداد ۱۴۰۰ ریاست جمهوری بوده اند نامشان بعنوان گزینه احتمالی ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان روی میز وزیر بهداشت و درمان قرار گرفته است .
از وزارت بهداشت و درمان خبر می رسد که این وزارت خانه تمایل به انتصاب یک نیروی بومی از بین پزشکان حامی دولت رئیسی دارد اما به شدت از سوی برخی نمایندگان لرستان تحت فشار است و چنانچه به هر صورت نتواند روی یک گزینه بومی به جمع بندی برسد کار انتصاب یک نیروی غیر بومی نهایی خواهد شد .
این درحالیست که استانداری لرستان روی انتصاب یک گزینه برای دانشگاه علوم پزشکی تاکنون به جمع بندی نرسیده و البته نظر فرهاد زیویار استاندار لرستان در این موضوع حائز اهمیت خواهد بود .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان