شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » مدیران در نظام اسلامی باید میان مردم باشند

222222

فرماندار کوهدشت گفت: مدیران باید در بین مردم باشند و با مردم ارتباط و معاشرت داشته باشند.به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، محمد کرم‌محمدی عصر امروز در جلسه شورای اداری کوهدشت اظهار کرد: مدیران باید در بین مردم باشند و با مردم ارتباط و معاشرت داشته باشند و اگر نتوانسته‌ایم کاری انجام دهیم، حداقل این است که به وظیفه خود عمل کنیم.

وی به سال نو اشاره کرد و افزود: نوروز تجدید حیات طبیعت است، با آغاز فصل بهار و ایام نوروز متوجه می‌شویم که یک سال از عمرمان را پشت سر گذاشته‌ایم، از این‌رو باید به عملکرد خود در سالی که گذشته مروری داشته باشیم که آیا کار مفیدی برای جامعه انجام داده‌ایم.

این مسئول یادآور شد: نوروز و بهار بهانه‌ای است، برای نو شدن لذا ما باید در سال آینده بهتر از امروز به مردم خدمت کنیم و مدیران باید تلاش خود را برای انجام خدمت به مردم در دستور کار خود قرار دهند.فرماندار کوهدشت گفت: مدیران باید در خدمت‌رسانی به جامعه وقت را نشناسند و به صورت شبانه‌روزی خدمت بی‌منت به این مردم شریف را انجام دهند.کرم‌محمدی افزود: شعار حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های دینی دفاع از انسانیت برخواسته از ایمانی بود که خداشناسی نامیده می‌شود.

  1. امیرهوشنگ رشیدیان

    سلام عکاس این عکس بنده هستم
    اما دوستان فرمانداری
    لوگو کوهدشت نیوز رو برداشتن
    لطفا منبع عکس درج گردد

    • بلوطستان

      باسلام
      آقای رشیدیان این عکس از گوگل سرچ شده و فاقد لوگو و یا آرم بود و بلوطستان در قبال عدم درج نام عکاس روی عکس مسئولیتی ندارد.
      متاسفانه در میان برخی رسانه ها یکی از رسانه هایی که مظلوم واقع شده و اخبار و مطالبش مدام با تغیر نام منتشر کننده در برخی سایت ها انتشار می یابد همین بلوطستان است که در همه مطالب و اخبار منتشر شده اش منابع نشر در زیر مطلب درج می شود،شماهم بهتر است اگر مدعی هستید عکس متعلق بشما بوده و نامتان زیر عکس نیست بروید و علت را فرمانداری کوهدشت جویا شوید.
      اگر عکس شخصیتی بدون درج نام عکاس بر روی عکس در گوگل و موتورهای جستجو گر قید نشودآیا عکاس باید برود یقه همه سایت را بگیرد که چرا عکس بنام من ثبت نشده است؟به نظرتان منطقی است که بلوطستانی که عکس را از گوگل گرفته و در روی عکس نوشته ایی نبود توسط جنابعالی خطاب قرار گیرد؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان