شما اینجا هستید
خبری » مدیرعامل اسبق ، معاون امداد مدیرعامل جدید شد / بابایی جای دریکوند را در معاونت داوطلبان گرفت

معاونت های امداد و نجات و داوطلبان جمعیت هلال لرستات منصوب شدند . به گزارش بلوطستان طی احکامی جداگانه از سوی محمد قدمی سرپرست هلال احمر لرستان حسین مرادی بعنوان معاون امداد و نجات هلال احمر لرستان منصوب شد.
مرادی مدیرعامل اسبق هلال احمر لرستان است که از ۱۰ مرداد ۹۱ تا ۶ بهمن ۹۵ بعنوان مدیرعامل هلال احمر لرستان فعالیت کرده است . او جای خود را به صارم رضایی داد و حالا با پایان حضور صارم رضایی در مدیرعاملی جمعیت هلال لرستان ، محمد قدمی معاون امداد و نجات این جمعیت در دوره رضایی بعنوان سرپرست هلال احمر لرستان منصوب شده است.
محمد قدمی طی حکمی مدیرعامل اسبق هلال احمر لرستان را بعنوان معاون امداد و نجات خود منصوب کرده است . در سوابق مرادی علاوه بر مدیرعاملی هلال احمر لرستان ، ریاست هلال احمر خرم آباد ، معاونت امداد و نجات این جمعیت ، معاونت مدیریت بحران استانداری لرستان و مشاوری رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور به چشم می خورد . پیش از این محمد قدمی در معاونت امداد و نجات هلال احمر لرستان فعالیت کرده است .
سرپرست جمعیت هلال احمر لرستان همچنین طی حکمی دیگر جمال الدین بابایی را بعنوان معاون داوطلبان این جمعیت منصوب کرد. بابایی متولد ۵۷ با تحصیلات کارشناسی ارشد مدیریت است که در سوابقش ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان پلدختر و ریاست اداره لجستیک جمعیت هلال احمر لرستان به چشم می خورد. پیش از این نیز فرشید دریکوند در این معاونت فعالیت کرده است .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان