شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » مردم پلدختر برای جلوگیری از خاموشی‌ها با امور توزیع برق همکاری کنند

مدیر امور توزیع برق پلدختر گفت: مردم برای جلوگیری از خاموشی ها در زمان اوج مصرف در فصل گرما در اجرای برنامه های پیش بینی شده با این نهاد خدمات رسان همکاری کنند.

به گزارش بلوطستان مجید طاهر متش پور در گفت و گو با  ایرنادر پلدختر اظهار کرد: در این رابطه برای گذر از پیک بار ۱۴۰۱ تدابیری بر اساس صحبت های مسوولان توانیر در زمینه های مختلفی در سطح کشور از آن جمله شامل افزایش ظرفیت نیروگاهی، مدیریت مصرف مشترکان پرمصرف با اعمال سیاست‌های قیمتی و تعرفه‌گذاری پلکانی اندیشیده شده است.

وی افزود: همچنین جهت جبران ناترازی تولید و مصرف و جلوگیری از خاموشی در شبکه سراسری اقدام هایی مانند بالابردن فرهنگ مصرف بهینه در میان مردم، تغییر ساعات کاری، طرح های تشویقی مصرف، عقد تفاهم نامه ها، اقدامات فنی و کنترلی وغیره در دست انجام است.

رییس شرکت توزیع برق پلدخترگفت: اطلاع رسانی گسترده  نسبت به ضرورت مدیریت مصرف برق به عنوان یکی از مهمترین برنامه های شرکت توزیع برق و برنامه های مربوط به آن به منظور کنترل پذیری مشترکان پر مصرف جهت صرفه جویی و کاهش مصرف از شروع سال جاری در حال انجام است.

وی افزود: تا کنون در این راستا اقدام هایی مانند انعقاد تفاهم نامه همکاری با مشترکان دیماندی کشاورزی، صنعتی و غیره انجام شده و کنترل پذیری در حوزه لوازم اندازه گیری شهرستان پلدختر؛ از جمله ۲۱ دستگاه رله قطع کننده جهت قطع پمپاژ های کشاورزی در شرایط اوج بار نصب شده است.

متش پور یادآورشد: همچنین  نصب ۱۰ کنتور هوشمند جهت پایش و قرائت از راه دور ادارات، نصب ۲۲۰ کنتور هوشمند سه فاز تجاری پر مصرف جهت کنترل و قطع برق از راه دور، نصب ۲۵۰ کنتور تک فاز تجاری پر مصرف در سطح شهرستان جهت اقدام به قطع در زمان پیک بار از جمله اقدام های فنی  انجام شده اداره برق شهرستان پلدختر است.

وی افزود: طبق مصوبه هایت وزیران ادارات ملزم به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات کاری و کاهش ۶۰ درصدی در بعد از ساعات پایان کار خود می باشند که در این راستا اکیپ مدیریت مصرف برق شهرستان پلدختر به صورت روزانه نحوه رعایت مصرف برق آنها و ساختمانهای دولتی را بررسی و پایش می کند و گزارش های مقتضی را به واحدهای نظارتی اطلاع رسانی می کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان