شما اینجا هستید
خبری » مسئولیت بی‌توجهی به تذکرات فنی بر عهده ساکنین است

مدیرکل بحران استانداری لرستان در بازدید از بلوک‌های میدان ۲۲ بهمن خرم‌اباد گفت: دلیل ریزش نمای این بلوک‌ها عدم‌توجه به تعمیرات و نگهداری لازم در سنوات گذشته بوده است . پازوکی در بازدید از تخریب نمای تعدادی از بلوک‌های مجتمع مسکونی میدان۲۲بهمن(کیو) اظهار کرد: پس‌از بازدید فنی و کارشناسی صورت گرفته مشخص شد که ساختمان‌های فوق به دلیل قدمت ساخت و عدم توجه به تعمیرات و نگهداری در سنوات گذشته فاقد استحکام لازم هستند.

وی ادامه داد: سازمان آتش‌نشانی تذکرات لازم را داده و همچنین در خصوص استحکام بنا، نوسازی و مقاوم سازی اخطار‌های فنی و اجرایی به ساکنین ابلاغ شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان با بیان اینکه ساختمان‌های مورد نظر متعلق به اشخاص و بخش خصوصی است، گفت: در بازدید از منطقه تمامی شرایط و تسهیلاتی که بر اساس مصوبه هیئت محترم دولت در قانون بودجه سنواتی برای بازسازی مناطق حاشیه‌نشین آمده‌ به ساکنین اطلاع رسانی شده است.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند برای تشکیل پرونده و استفاده از تسهیلات مذکور به اداره راه و شهرسازی استان مراجعه کنند.

پازوکی با بیان اینکه مسئولیت بی‌توجهی به تذکرات فنی بر عهده ساکنین است، خاطرنشان کرد: ساختمان‌های فوق متعلق به بخش خصوصی است بنابراین مالکین باید شخصا نسبت به بازسازی و مقاوم‌سازی مجموعه اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تعدادی از بلوک‌ها متعلق به بخش دولتی است، افزود: مکاتبات لازم با بخش دولتی مورد نظر برای مقاوم‌سازی و بازسازی بلوک‌های در اختیار انجام شده و در دستور کار آن بخش قرار گرفته است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان