شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » مسئولین استان به جای تغییر افراد در پلدختر رفع بیکاری و مشکلات مردم را اعمال کنند

photo_2017-03-03_15-23-06

امام جمعه پلدختر گفت: برخی مدیران کل تمام مباحث سیاسی و عزل و نصب ها را روی پلدختر انداخته اند. به گزارش بلوطستان حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری با بیان این مطلب در خطبه های نمازجمعه پلدختر افزود: مسئولین استان به جای تغییر افراد در پلدختر رفع بیکاری و مشکلات مردم را اعمال کنند .

وی گفت: پلدختر به عرصه تغییر و تحول مدیریتی تبدیل شده و مشکلات مردم فراموش شده و مباحث سیاسی در اولویت برخی مدیران کل و مسئولین استانی قرار گرفته است. امام جمعه پلدختر ادامه داد: مشکل مردم جابجایی افراد نیست که با این جایجایی ها مشکلات و مطالبات آنها رفع شود.

 حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری خاطر نشان کرد: مشکل مردم بیکاری و فقر است نه اختلافات و نزاع های سیاسی و لذا اینقدر که برای مدیران بحث سیاسی و تغییر و تحولات مدیریتی اهمیت دارد و برایشان مهم است کمی هم به رفع مشکلات اقتصادی مردم فکر کنند.

وی گفت: کسانی که مسئولیت دارند روز قیامت از او سوال می شود و باید پاسخگوی اعمال خود باشد. امام جمعه پلدختر افزود: از استاندار لرستان انتظار می رود در جهت بهبود وضعیت پلدختر و جلوگیری از این وضعیت تلاش کند.

وی ادامه داد: انتظار می رود استاندار لرستان همان طور که به بحث سیاسی در پلدختر توجه دارند به فکر رفع مشکلات اقتصادی مردم هم باشد.امام جمعه پلدختر گفت: دولتمردان باید برای حل مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان و دانش آموختگان و مطالباتی که مردم دارند فکری کنند و تدبیری بی اندیشند. وی گفت: مردم مطالبات زیادی دارند و مسئولانی که به مردم قول هایی داده اند باید به قول خود وفا کنند.

امام جمعه پلدختر افزود: کارگرانی که ماه ها حقوق و دستمزد نگرفته اند در شهرستان رنج می برند و تنها با صحبت کردن مشکل آنها حل نمی شود و کسانی که مسئولیت دارند اگر خود را جای این افراد بگذارند آن زمان متوجه می شوند که زندگی بر آنها چقدر سخت می گذرد.

حجت الاسلام و المسلمین سوری ادامه داد: افرادی به مردم  قول هایی داده اند که باید به قول خود عمل کنند زیرا رنج بیکاران و مشکل مردم با حرف زدن برطرف نمی شود و مسئول باید در میان مردم مشکلات را لمس کند.وی با بیان اینکه خانه ای نیست که بیکار نداشته باشد افزود: خواسته مردم تغییر مدیران نیست ،خواسته مردم اقدام و عمل برای برون رفت از مشکلات فعلی است .

امام جمعه پلدختر گفت: صرف ارسال گزارش بی فایده است و افرادی که همه هم و غمشان نزاع سیاسی است نمی توانند مشکلات مردم را رفع کنند.وی اظهار داشت: کسی که وعده داده باید پاسخگو باشد و همانطوری که وعده و قولی داده باید یک روز جلوی این مردم پاسخگوباشد.

وی گفت: باید از فساد اداری و فراهم کردن زمینه برای فعالیت افراد فرضت طلب جلوگیری شود و مدیران ما بیایند و بگویند برای جلوگیری از قاچاق کالا چه کرده ایم و برای مهار آسیب های اجتماعی و فساد اقتصادی چه برنامه ای داریم.

امام جمعه پلدختر ادامه داد: مسئولان  باید برای رفع مشکلات شهرستان پلدختر برنامه ای داشته باشند نه این که تنها به فکر تغییر مدیران و بحث سیاسی باشند چرا که این مشکل مردم نیست و بیکاری، فقر و … مشکل اصلی مردم این شهرستان است.

وی گفت: خواسته مردم رفع مشکلات است نه اختلافات و نزاع های سیاسی و باید مسئولان قدری به خواسته های مردم توجه کننند و در ایام  نزدیک عید به فکر معیشت مردم باشند.

حجت الاسلام و المسلمین سوری  افزود: انتظار می رود استاندار لرستان همان طور که به بحث سیاسی در شهرستان پلدختر توجه دارند به فکر مشکلات اقتصادی مردم  شهرستان باشند و نیازهای اصلی و معیشت مردم را فراموش نکنند.

  1. مهدی"واشیان"

    عزل ونصب ها ادامه داره و نیکی وبدی،کارآمدی وناکارآمدی،داشتن یا نداشتن علم وتخصص و همه موئلفه های مدیریتی همه وهمه تحت تاثیر نگاه سیاسی وبده بستان های شخص نماینده و استانداری است.
    غیرقابل توجیه وتاسف بار

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان