شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » مهم‌ترین دست‌آورد سفر دولت به لرستان قطعی شدن ساخت سد "معشوره" است

 فرماندار کوهدشت گفت: مهم‌ترین دست آورد سفر هیئت دولت به لرستان اعلام قطعی شدن سد معشوره از سوی رئیس جمهور بود که به تمام شایعات در مورد این سد پایان داد. غلامرضا حمزه پور اظهارکرد: در سفر هیئت دولت به لرستان قرار بود وزیر نیرو به شهرستان کوهدشت سفر کند و از نزدیک شاهده مشکلات مردم و وضعیت سد معشوره باشد. وی افزود: موضوع سد معشوره به یک چالش جدی برای کوهدشت تبدیل شده بود که پس از در میان گذاشتن این موضوع یا استاندار، وی موضوع را با رئیس جمهور مطرح کرد و ایشان هم برای همیشه مهر تاییدی بر پیشانی معشوره زد و مردم کوهدشت دیگر نگران معشوره نیستند.

سد کهیر
فرماندار شهرستان کوهدشت بیان کرد:  مهم‌ترین موضوع برای ما این است  که به گفته رئیس جمهور تمام بودجه امسال به بخش‌های مربوط اختصاص می یابد و این در حالی است که ما سال‌های قبل درصد جزیی از بودجه را دریافت کرده‌ایم مثلا سال قبل ما هجده‌ونیم درصد از بودجه  به دستمان رسید که با آنگونه مبالغ و  بودجه ها هیچ کاری نمی شود انجام داد.
وی تصریح کرد: ۶۱۰  تومان اعتبار  برای کل استان در نظر گرفته شده است که با توجه به وسعت  و جمعیت کوهدشت به طور قطع بخش خوبی از این بودجه شامل حال این شهر می‌شود. حمزه پور عنوان کرد: دیداری با وزیر راه و شهرسازی داشتم و در آن دیدار از وی خواستم جاده سیمره تا “بابازید” که از غرب به جنوب وصل می شود و تردد زیادی در آن است را چهار بانده و روکش آسفالت  کند که وزیر نیز قول مساعدت دادند که برای این طرح ردیف ملی بگیرند.
وی خاطرنشان کرد:  پیگیر سایر سدهای دیگر نظیر سد گنجینه، ضرونی و خسروان و هستیم و کارکارشناسی آنان انجام شده و مکتوب به دست مسئولان رساندیم.
فرماندار شهرستان کوهدشت اظهار کرد: در مورد کارخانه سیمان و پتروشیمی کوهدشت نیز با وزرا صحبت شد و قول همکاری و اجرایی شدن این دو پروژه گرفته شده است اما در مورد کارخانه خودرو سازی فعلا  نتیجه ای گرفته نشده است. حمزه پور گفت: در این سفر تسهیلات خوبی برای باز کردن واحد های تولیدی در لرستان اختصاص یافت که سهم کوهدشت چیزی حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان است. وی بیان کرد: از نکات قوت رئیس جمهور این است که هر حرفی بزند کارشناسی شده و اجرای می‌شود.

احمد بساطی خبرنگار تسنیم در کوهدشت

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان