شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » موضع نماینده پلدختر در قبال سد معشوره

photo_2016-11-21_17-39-09نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی مباحث نباید باعث نگرانی مردم پلدختر شود. به گزارش بلوطستان سید حمیدرضا کاظمی با انتقاد از برخی موضع گیری ها در خصوص احداث سد معشوره افزود: از مقامات، سیاسیون و مسئولان لرستان می خواهم به نگرانی این مردم توجه کرده و طوری صحبت نکنند که این نگرانی بیشتر و باعث التهاب در جامعه شود.
وی افزود: در دیدار و گفت و گو با خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص نگرانی مردم حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان در خصوص وضعیت رودخانه کشکان و احداث سدی موسوم به معشوره گفت: در ملاقاتی که با دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور و وزیر نیرو داشتم مراتب نگرانی مردم حوزه انتخابیه ام را در رابطه با احداث سدی به نام معشوره بر روی رودخانه کشکان رساندم.
کاظمی گفت: در این دیدار به اقای جهانگیری گفتم با توجه به اینکه احداث آزادراه خرم زال خسارات غیر قابل جبرانی به منطقه پلدختر وارد کرد، عملا مردم بیش از ۳ هزار شغل در حوزه خدمات از دست دادند که متاسفانه دولت هم جهت جبران این خسارات هیچ جایگزینی را در دستور کار قرار نداد و موضوع آب رودخانه کشکان و احداث سدی به نام معشوره نگرانی و ذهنیت بسیار شدید بدی را در بین مردم منطقه بوجود آورده است.
وی بیان کرد: انتظار می رود مسئولین ابتدا فکری در مورد خسارات ناشی از دست دادن مشاغل خدماتی ناشی از احداث آزادراه خرم زال بکنند. و اگر هدف متولیان احداث سد معشوره بر روی رودخانه کشکان جلوگیری از سیل و سیلاب، رسوب گیری برای سد کرخه و باغات و کشاورزی مردم شهرها و روستاهای پلدختر و معمولان است پیشنهاد میکنم دولت اقدام به احداث سد چولهول و بن لار که مطالعات اولیه آن ها انجام گرفته و مطالبه مردم است بکند.
نایب رئیس دوم کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: بعنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از طرق مختلف مراتب نگرانی خود و مردم را به مسئولان کشوری، استاندار لرستان و امور آب لرستان رسانده ام که انتظار می رود مسئولین نسبت به این خواسته مردم منطقه توجه جدی داشته باشند.
وی افزود: از مقامات، سیاسیون و مسئولان لرستان می خواهم به نگرانی این مردم توجه کرده و طوری صحبت نکنند که این نگرانی بیشتر و باعث التهاب در جامعه شود.
کاظمی تصریح کرد: ما مردم شهرستان پلدختر بعنوان پایین دست رودخانه کشکان بعلت اینکه زندگی مان به شریان و جریان این رودخانه وابسته است بایستی به آن توجه شده و گرنه طرح این گونه مباحث می تواند به یک موضوع اجتماعی و امنیتی تبدیل شود.

  1. شکراله بیرانوند

    آخرش به حرف کائیدی رسیدی خوشم اومد داری متوجه موضع گیری اولت میشی

    • 222

      باسلام.جناب آقای بیرانوند هنوز باید فکر کنید که چرا کاظمی آن جواب را به نماینده کوهدشت داد.آنزمان نیز در کامنتها عرض شد که این یک جواب معنی دار سیاسی به همکار خویش در مجلس بود.صحبت کاظمی:(در مورد چیزی که تخصص ندارم نظری نمی دهم)این بصورت تلویحی به آن شخص این مطلب را می رساند که در مورد حرفهایمان مستندات علمی را معیار قرار دهیم زیرا در صورت ارجاع به اهل فن همه متوجه میشوند که حق پلدختر قابل غصب و تضییع نیست.همیشه برای گرفتن حق نیازی به برهنه صحبت کردن نیست.امیدوارم درک کرده باشید.هرچیز به زمان خودش.

    • شهروندلرستانی

      آمارانتصاب اهالی محترم طرهان درمجموعه انتصابات نماینده محترم پلدختر با تغییردرهلال احمربه بیش از ۵۰درصدمیرسد

  2. فرهادی

    انصافا با حضور حسام شفیعی بعنوان مشاور رسانه ای نماینده پلدختر آقای کاظمی قدرت دوچندان کسب کرده است خواستم از طریق سایت شما از ایشان تشکر کنم

  3. حامي سيد

    درود بر آقای شفیعی عزیز و سایر اعضای تیم رسانه ای حاج حمید کاظمی .

  4. پلدختری ازدیاردیگری

    نماینده فعلی خیلی هنر کنه ادامه دهنده پروژه ها وبرنامه های اقای دکترکاییدی نماینده محبوب قبلی باشند مردم پلدخترقدرشناسی خواهند کرد ازتلاشها ودلسوزیهای دکترکاییدی مظلوم

    • پلدختری

      کاش اندکی اهل تامل بودیم.بفرمایید منظورتان کدام پروژه هاست.۸ سال طلایی که دولت قبلی همه بودجه مملکت را به طور عمده صرف کارهای عمرانی کرد نصیب نماینده حامی دولت وقت چه شد؟پالایشگاه؟ اخذ امتیاز دانشگاه در ساختمان فنی حرفه ای با دانشجوهای تک جنسیتی و دربه در امکانات اولیه علمی؟یا دانشگاه آزاد ساکن در ساختمان یک مدرسه؟

  5. يكي از نزديكان نماينده

    با سلام خدمت جناب دارایی
    دوستانی از همکاران شما لفظ مشاور رسانه ای نماینده رو برا خودشون انتخاب کردن و خودشونو اینجور معرفی میکنن … لذا به عنوان یکی از نزدیکان نماینده شهرستان به عرض می رسانم :
    سید حمید رضا کاظمی نه در مورد کارگروه بلکه در مورد تمام کارگروه ها ، به شکل انتصابی کسی رو برای اون کارگروه معرفی نکردن بلکه هر کارگروه بنا به تشخیص خودش یک نفر رو انتخاب میکنه … پس اصلا در مورد افراد زحمت کش این کارگروه ها موضوعی به عنوان انتخاب سید حمید کاظمی وجود نداره بلکه انتخاب خوده کارگروهه.
    در ثانی در مورد کارگروه رسانه نماینده شهرستان ، به هیچ عنوان آقای شفیعی به عنوان مشاور منصوب نشدن ! اولا اینکه اصلا منصوب نشدن بلکه توسط اعضا کارگروه انتخاب شدن !
    دوما ، ایشون مشاور نیستن ، حتی دبیر کارگروه هم نیستن ، تنها و تنها دبیر برگزاری جلسات رسانه ای نماینده شهرستان هستن . مشاورین سید حمید کاظمی پنج نفرن که بزودی معرفی می شوند . کارگروه ها هم تمام اعضاشون مشاوره میدن و هر عضو برتری بر دیگر اعضا ندارد .
    لطفا تایید بفرمائید
    ان شالله آقای شفیعی هم در سایت یا روزنامشون ی هرجایی که ازین عنوان براشون استفاده میشه بگن که :
    اولا منصوب کاظمی نیستن
    ثانیا مشاور نیستن

    • حامي سيد

      آقای محترم مگر آقای کاظمی چیزی به آقای شفیعی داده که این طور صحبت می کنید بنده از شما بیشتر برای آقای کاظمی زحمت کشیدم ولی به رفتار و گفتار شما فامیل های نماینده انتقاد دارم این طور صحبت نکنید سرنوشت آقای کایدی برایتان درس عبرت باشد آقای کایدی خودش انسان محترمی بود ولی کردار و رفتار نزدیکانش باعث شد که این دوره چهار هزار رای بیاورد . مردم بالاگریوه صبور و آرام هستند ولی آگاه هم هستند . در ضمن آقای کاظمی باید ….. کند که آقای شفیعی…. غرور مقدمه ی سقوط است برای همه کس و در همه جا . موفق باشید فامیل نماینده .

  6. کاییدی

    از زحمات بی دریغ آقای شفیعی بعنوان یکی از اصحاب رسانه شهرستان پلدختر و رسانه ای فراگیر که مطالبه مردم را پیگیرزی می کنند تشکر و قدر دانی می شود بی شک ایشان نماد صداقت و پاکی در بین دوستان رسانه شهرستان خصوصا نیروهای اصلاح طلب هستند برقرار باشند

  7. شاهد

    باسلام نماد تعریف و تمجید وآب از آب تکو ن می خوره بهتره

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان