شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » بهره‌مندی بیش از ۹۹ درصد جمعیت شهری و ۶۵ درصد روستاهای استان از گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از موفقیت شرکت گاز استان در جشنواره تعالی سازمانی و دریافت لوح اهتمام به تعالی سازمانی خبر داد. به گزارش بلوطستان حشمت اله شمس خرم آبادی در این باره  اظهار داشت: از ابتدای سال جاری و با توجه به ضرورتی که در بالا بردن سطح خدمات به مشترکین احساس شد، اقداماتی در این خصوص صورت گرفت.

شمس با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۹۹ درصد جمعیت شهری و ۶۵ درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی بهره مند هستند، تصریح کرد: با توجه به این آمار ضرورت خدمات مناسب به مشترکین احساس شد و تصمیم گرفته شد در این راستا اقداماتی صورت گیرد. وی در این خصوص گفت : اقداماتی که در راستای نیل به این هدف صورت پذیرف مشتمل بر برگزاری دوره های آموزشی و تدوین اقداماتی عملی بود . مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان افزود : در این رابطه اقداماتی از جمله پیاده سازی الزامات دو استاندارد ایزو۱۰۰۰۲ و ایزو ۱۰۰۰۴ بود که امید می رود به مرور کیفیت خدمات بهبود یابد . شمس خرم آبادی گفت : رضایت مشترکین از خدمات رسالتی سنگین است که نیازمند کار و تلاش زیادی بوده و امید می رود شرکت گاز این وظیفه را به درستی انجام دهد .

تهیه توسط: اصل‌مرز، مدیر روابط عمومی شرکت گاز لرستان

  1. شورای اسلامی واشیان

    با سلام بدینوسیله از زحمات دکتر کائیدی ومدیرعامل شرکت گاز لرستان در جهت بهره مندی دهستان واشیان از نعمت گاز طبیعی تشکر کرده امیدواریم نسبت به تکمیل این طرح در تمام دهستان همت ویژه نمایند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان