شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » جانب داری سه شهردار از کاندیدا‌های مجلس در ایام انتخابات

۷۱۶۰۹۳

استاندار لرستان در همایش شهرداران استان که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد،گفت: انتظار می رود شهرداران از فکر و برنامه خود در راستای بهبود عمران شهری استفاده کنند.وی با اشاره به اینکه مشکل حقوق معوقه کارگران شهرداری مربوط به تمام کشور است اظهار داشت: یکی از اصلی ترین دلایل ایجاد حقوق معوقه اجرای مدیریت سنتی است.
هوشنگ بازوند  گفت: علاوه بر افزایش جمعیت و بالا رفتن انتظارات به حق مردم شهرداری ها تابعی از اقتصاد استان هستند.بازوند اضافه کرد: شهرداری ها مجبور هستند سیاست های مرتبط با توسعه سرمایه گذاری و اقتصاد استان را دنبال کنند که با توجه به سرانه در آمدی پایین مردمی استان مشکلات مالی برای شهرداری ایجاد شده است.
بازوند گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون شهرداری استان ۴۱۰ میلیارد ریال ارزش افزوده دریافت کرده اند که حدود ۲۰ میلیارد ریال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش پیدا کرده است.
وی اضافه کرد: این میزان ناچیز نشان دهنده رشد عوارض و بهبود فعالیت های اقتصادی در استان علی رغم رکود طی یک سال گذشته است.استاندار لرستان با اشاره به اینکه کل میزان ارزش افزوده استان به اندازه شهرستان یکی از استانهای همجوار است بیان داشت: سرمایه گذاری مورد نیاز توسط بخش خصوصی طی سال های گذشته در این استانها انجام شده و این در حالی است که جذب سرمایه گذار در لرستان در دست اقدام است.
بازوند با تاکید بر ایجاد شرایط سرمایه گذاری برای فعالیت بخش خصوصی ادامه داد: جذب و فراهم کردن مشارکت این بخش برای مدیریت فعلی هزینه دارد اما موجب رفع نگرانی آیندگان می شود.
وی تاکید کرد: در آمد زدایی سنتی برای شهرداری ها جوابگو نیست ، بنابراین باید علاوه بر تعریف منابع در آمدی جدید، مشارکت مردم در امر توسعه را بکار بگیریم.وی با بیان اینکه ۴۰ درصد در آمد شهرداری های استان را اعتبار دولتی و ارزش افزوده تشکیل می دهد گفت: این امر بیانگر خلا در آمدی در این نهادها است .
استاندارلرستان اظهار داشت: به همین منظور و با توجه به محدودیت منابع اقتصادی و سرانه پایین در آمدی مردم تلاش می شود اعتبارات شهرداری های کوچک استان تخصیص یابد.

استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود  از جانب‌داری ۳ شهردار استان به نفع کاندیداهای خاص در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.وی  با بیان این‌ که از شهردارانی که در انتخابات بی‌طرف بودند تقدیر می‌کنم، افزود: از ۳ شهردار استان هم به‌ شدت گلایه‌مندم که بی‌طرفی را رعایت نکردند و به سمت نمایندگان خاصی رفتند.
وی با تأکید بر این که امیدواریم چنین اقداماتی در آینده تکرار نشود چرا که طبق قانون با این افراد برخورد خواهد شد، افزود: این قبیل کارها درست نیست و ظلم در حق مردم است.استاندار لرستان گفت: متأسفانه برخی تخلف‌ها در بحث تبلیغات قبل از انتخابات وجود داشت، اما به خاطر نشاط سیاسی که وجود داشت برخورد آن‌چنانی با کاندیداهای متخلف صورت نگرفت.

  1. مرادی

    ……. یکیشون هست که به سمت یکی از کاندیدا ها غش کرد

  2. ناشناس

    آقای بازوندواقعا”چشم پوشی ازتخلفات ظلم درحق کارگران وکارمندان شهرداریهاومردم است خودتان هم میدانیدعمرمسئولیت هیچکدام ازاین شهرداران وحتی خودشمابه انتخابات آینده نخواهدرسیدپس چه خوب بوداگرمیخواهیدبرخوردکنیدهم الان بکنیدنه آینده .آینده ای که هیچ چیزش معلوم نیست

  3. دانشجو

    اگه راست میگی برکنارشان کن

  4. پلدختری معمولانی

    درباره………… انتخابات پلدختر هم بگو

  5. برومند

    شهردار ……… اولیش بود

  6. ناشناس

    لطف کنید در مورد فرمانداران و بخشداران محترم سکوت نکنید

  7. پلدختری

    مطمعنم شهردار خدوم ما که زیبای شهر مای شهر درآستانه عید نوروزواستقبال از مهمانان نوروزی در استفاده از ابزاز والات رنگ وزیباسازخودش شب ها چفیه دور سر خود می پیچوند وبا همراهی تمام با زحمت کشان این عرصه خدای نا کرده جز اون شهردارا نبود که اون ۳شهر وشورای شهرشون اگه مایلن ما حاضریم شهردار وتجاربشو در اختیار اونا قرار بدیم که از این اشتباهات نکنن

  8. محسن ع

    با سلام و تشکر از شهردار محترم شهر پلدختر,که هم در ارزیابی,بازرسی امسال نمره ۱۰۰گرفتند و هم مورد تقدیر استاندار قرار گرفتند بخاطر,عملکردشون

  9. اهل کوهدشتم

    شما به بحث فرمانداران کوهدشت و رومشگان در انتخابات اخیر بپردازید بهتره, نه حاشیه…

  10. شهروند

    خدایش شهرداری ………..دورهای تاریخ حیات خود را می گذراند چه در بحث هزینه کردن برای ……….. وچه دربحث ارایه خدمات شهری وچه دربحث پرداخت حقوق کارکنان وکارگران مظلوم شهرداری .شهرداری درآستانه انفجار است .شمارو به خدا پلدختر وشهرداری آن را دریابید

  11. شهروند معترض

    باسلام خدمت استاندار تلاشگر و سخت کوش استان فکر کنم آقای استاندار بی خیا ل شهرهای کوچکی مثل ….شدید چون هم در تایید شهردار و هم در ادامه کار از عملکرد اشتباهی که باعث شده شهر خسارات جبران ناپذیری ببیند و پرسنل خدوم شهرداری از دریافت حقوق و مزایا به مدت چند ماه محروم بشن به راحتی میگذرید بخدا درسته کاندیدای مورد حمایت ایشون رای آورده ولی این حق مردم مظلوم ……..نیست تورو خدا سر حق مردم معامله نکنید.

  12. شهروندپلدختری

    آقا ی استاندار منظورت اینه که برخوردی نمیشه چون تا انتخابات بعدی نه ایشون شهردارن (شهردار …….)و نه بقیه تکلیفشون معلومه این برخوردارها از استانداری مثل شما بعیده

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان