شما اینجا هستید
اجتماعی » میرکاظم فریدونی فرنگی کار سابق که دو بار با حریفان اسرائیلی در رقابت های جهانی سرشاخ نشد

فرنگی‌کاری که دو بار در پیکارهای جهانی برابر حریفان رژیم صهیونیستی به روی تشک نرفته با گذشت ۲۶سال از عدم رویارویی با حریفی از اسرائیل در دیدار رده بندی قهرمانی جهان پاداشی دریافت نکرده است.

به گزارش بلوطستان عدم دریافت پاداش این قهرمان سابق شاخص کشتی فرنگی در حالی است که اغلب قهرمانان ایران برای عدم رویارویی با حریفان اسرائیلی پاداش دریافت کرده اند.

میرکاظم فریدونی در پیکارهای کشتی نوجوانان و جوانان جهان که سال ۷۱ در ترکیه و ۷۳ یونان برگزار شدند، مقابل حریفان رژیم صهیونیستی به روی تشک نرفته است. او  در وزن ۶۰ کیلوگرم پیکارهای نوجوانان جهان در ترکیه در مصاف اول برابر حریف بلغارستانی به پیروزی رسید اما دور دوم به حریفی از اسرائیل خورد و با وجود شانس بالایش برای کسب مدال از پیکار با این حریف خودداری و از دور رقابت ها کنار رفت .

او همچنین سال ۷۳ در پیکارهای جوانان جهان در یونان برای کسب مقام سوم می بایست به مصاف کشتی گیری از اسرائیل می رفت که از این کار خودداری کرده و چهارم شد.

او بعنوان تنها کشتی گیر ایرانی که دو بار با حریفان اسرائیلی روبرو نشده است برای عدم حضور در برابر این حریفان و دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین هیچ پاداشی دریافت نکرده و صرفآ در آیین های تجلیل از ورزشکاران مدافع ملت فلسطین مورد تجلیل نمادین قرار می گیرد .

این قهرمان لرستانی سابق کشتی ایران در مجموع در رقابت‌های داخلی ۱۳ بار عناوین قهرمانی کسب کرده که از مهم ترین آنها می توان به مقام اول المپیاد دانش آموزان کشورهای اسلامی تبریز سال ۷۴ ، مقام اول جام بین المللی شهدای پورزند قم سال ۷۵ نفر اول نوجوانان جام بین المللی روز جهانی کودک بابل سال ۷۱ ، نفر سوم جام بین المللی روز جهانی کودک سال ۷۲ تهران، عضو تیم ملی نوجوانان سال ۱۳۷۱ ترکیه  و عضو تیم جوانان یونان سال ۱۳۷۳ ، نفر چهارم انتخابی تیم ملی بزرگسالان تهران  سال ۷۸ و عضو تیم ملی بزر گسالان در مسابقات بین المللی دهه فجر در شیراز اشاره کرد .

 

گفتنی است بیش از ۱۶ سال است پرونده واگذاری زمین به این قهرمان شاخص پلدختری به دلیل عدم رویارویی با کشتی گیران اسراییلی در اداره کل راه و شهرسازی وجود دارد اما تا کنون وعده واگذاری زمین به او محقق نشده است و با وجود رای دیوان عدالت اداری مبنی بر لزوم واگذاری این زمین وعده داده شده به فریدونی ، راه و شهرسازی از این امر استنکاف ورزیده است .

 

 

 

 

  1. https://israel-lady.co.il

    Nice post i like it 100 %. I learn something new and challenging on sites I stumbleupon on a daily basis. Its always helpful to read through articles from other writers and use something from their web sites.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان