شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » نجفی معاون عملیات نیروی انتظامی لرستان شد

Image result for ‫معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی خرم آباد‬‎

معاون عملیات فرماندهی انتظامی لرستان و فرمانده جدید انتظامی شهرستان خرم آباد طی مراسمی معرفی شدند . به گزارش بلوطستان به گزارش بلوطستان طی مراسمی صبح چهارشنبه با حضور فرمانده انتظامی لرستان، دادستان خرم آباد، فرماندار خرم آباد سرهنگ حسین نجفی به عنوان معاون عملیات فرماندهی انتظامی لرستان و سرهنگ صفی الله بیرانوند به عنوان فرمانده انتظامی جدید شهرستان خرم آباد معرفی شد.بنابر این گزارش پیش از این سرهنگ حسین نجفی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد به مدت سه سال فعالیت داشته است.

سرهنگ بیرانوند به مدت چهار سال ( تا آذر ماه ۹۴) مسوولیت فرماندهی هنگ مرزی خرمشهر را در کارنامه دارد.پیش از این سرهنگ “حسین نجفی” به مدت سه سال و ۲ ماه (از ۱۷ مهرماه ۱۳۹۲) مسؤولیت فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد را به عهده داشت.نجفی نیز خدمت خودش را در معاونت عملیات فرمانده نیروی انتظامی لرستان ادامه خواهد داد.وی اهل پلدختر است .

به تقل از خبرگزاری مهرسردار محمد قنبری پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد در سخنانی با بیان اینکه ۵۰ درصد جرائم کل استان لرستان در شهرستان خرم آباد رخ می دهد اظهار داشت: خوشبختانه از نیمه اول سال۹۲ روندی صعودی در زمینه توقف و کنترل جرائم در سطح شهرستان  خرم آباد را داشتیم.

وی با بیان اینکه با توجه به اقدامات صورت گرفته در پایان سال ۹۲  کاهش ۲۰ درصدی جرائم را نسبت به سال قبل داشتیم گفت: همچنین در سال ۹۳ شاهد کاهش ۴۰ درصدی جرائم و ۷۰  درصدی کشف جرائم در مرکز استان بوده ایم.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه در سالهای بعد نیز همواره شاهد کاهش جرائم در سطح شهرستان خرم آباد بوده ایم تصریح کرد: خط مقدم کاهش جرائم در لرستان و شهرستان خرم آباد کلانتری ها، پاسگاههای انتظامی، یگان های عقیدتی و سیاسی و … هستند.

سردار قنبری یکی از ویژگی های امنیت را نسبی بودن آن عنوان کرد و گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته به طور حتم در آینده شاهد بهبود نسبی امنیت در سطح استان خواهیم بود.

فرماندار خرم آباد هم در سخنانی با بیان اینکه خدا را شاکریم که شاهد امنیت پایدار در سطح کشور هستیم اظهار داشت: این امر به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رهنمودهای ولایت فقیه و خون شهدا است.وی با تاکید بر ضرورت شکرگذاری وجود امنیت پایدار در کشور و همچنین استان لرستان بیان داشت: نعمت امنیت در کشور مرهون ریختن خون شهدا و همچنین فداکاری، مقاومت و ایستادگی ایثارگران و رزمندگان است.

فرماندار شهرستان خرم آباد با اشاره به همکاری مطلوب و تعامل بین دستگاههای متولی امنیت در استان لرستان عنوان کرد: خوشبختانه شاهد تعامل مطلوبی بین اعضای شورای تامین لرستان، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و … هستیم.

خجسته پور  با اشاره به کاهش ۴۰ درصدی جرائم در شهرستان خرم آباد بیان داشت: این امر نتیجه بی خوابی ها، تلاش و زحمات نیروی انتظامی و دستگاههای متولی در این حوزه است.

.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان