شما اینجا هستید
خبری » نرخ بالای بیکاری زیبنده لرستان نیست/پیگیری برای حل مشکل سد معشوره

معاون اول رئیس جمهور گفت: با توجه به شرایط و ظرفیت‌هایی که امروز در لرستان وجود دارد، نرخ بالای بیکاری زیبنده این استان نیست و در این زمینه دولت باید همت کند و مردم هم پای کار بیایند.
خبرگزاری فارس: نرخ بالای بیکاری زیبنده لرستان نیست/پیگیری برای حل مشکل سد معشوره

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، اسحاق جهانگیری صبح امروز در بدو ورود به لرستان در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: استان لرستان را خصوصاً از زمانی که در وزارت صنایع و معادن مشغول به فعالیت بودم، می‌شناسم.
وی با بیان اینکه امروز استان لرستان با بیکاری مواجه است، اظهار کرد: بحث بیکاری یکی از چالش‌هاس اصلی کشور است که برای رفع آن راهی جز سرمایه‌گذاری و فراهم شدن بستر برای سرمایه‌گذاران خصوصی وجود ندارد.
جهانگیری گفت: استان لرستان دارای استعدادهای زیادی از نظر منابع طبیعی، آب، کشاورزی و … است که در این زمینه بخش خصوصی می‌تواند در این منطقه سرمایه‌گذاری کند.
وی خاطرنشان کرد: استان لرستان در مرکز کشور قرار دارد و برای صادرات محصولات خود به سایر مناطق کشور و خارج از کشور می‌تواند هزینه‌های کمتری پرداخت کند.
جهانگیری افزود: استانی مانند سیستان و بلوچستان اگر بخواهد محصولات خود را به سایر استان‌های پر جمعیت مانند تهران و اصفهان صادر کند برای آن هزینه‌بر است اما استان لرستان به آسانی به این بازارها می‌تواند دسترسی پیدا کند.
معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط و ظرفیت‌هایی که امروز در لرستان وجود دارد، نرخ بالای بیکاری زیبنده این استان نیست و در این زمینه دولت باید همت کند و مردم هم پای کار بیایند.
جهانگیری افزود: به همین دلیل امروز به استان لرستان سفر کرده‌ام تا از نزدیک با ظرفیت‌ها و مشکلات این استان آشنا شویم تا بتوانیم در آینده مشکل این استان را برطرف کنیم.
وی در خصوص سد معشوره در استان لرستان گفت: این سد در دستور شورای عالی آب قرار دارد و به همین دلیل در حال بررسی است و تلاش ما این است که مشکل این سد را حل کنیم

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان