شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » نمایندگان لرستان برای کدام کمیسیون ها ثبت نام کرده اند؟

۳۰

لیست اولیه عضویت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون‌های تخصصی خانه ملت مشخص شد.به گزارش بلوطستان شعبات ۱۵ گانه مجلس شورای اسلامی گزارش اولیه خود درباره اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس را تهیه و تدوین کردند.
طبق این گزارش، نمایندگان براساس اولویت بندیشان به عضویت کمیسیون‌های تخصصی درآمده‌اند؛ البته کمیسیون‌هایی که اعضایشان بیش از ۲۳ نفر ظرفیت کمیسیون هستند، در جلسه آتی شعب اعضای مازاد به کمیسیون‌هایی با درخواست عضویت کمتر منتقل می‌شوند.

صف کشی برای عضویت در کمیسیون امنیت ملی

در آغازین روزهای مجلس شورای اسلامی بعد از تعیین تکلیف هیات رئیسه دائم نوبت به تعیین تکلیف کمیسیون ها رسیده است. در این میان نمایندگان بیشترین اقبال را به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی داشتند و ۳۸ تقاضا برای این کمیسیون ثبت شده است، پس از آن کمیسیون صنایع با ۳۲ تقاضا و کمیسیون برنامه و بودجه با ۳۱ درخواست پراقبال ترین کمیسیون های مجلس شورای اسلامی هستند. در دوره های گذشته مجلس شورای اسلامی بیشترین درخواست حضور برای کمیسیون های امنیت ملی و برنامه و بودجه ثبت شده است اما در دوره اخیر علاوه بر استقبال گسترده از این ۲ کمیسیون بی رغبتی نسبت به کمیسیون های فرهنگی، قضایی و شوراها بسیار عجیب و قابل تامل است.

نمایندگان لرستان در مجلس دهم نیز برای عضویت در کمیسیون های مجلس ثبت نام کرده اند. حمیدرضا کاظمی منتخب مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی برای کمیسیون صنایع ثبت نام کرد.
مجید کیان پور نماینده دورد و ازنا  و محمد رضا ملکشاهی راد نماینده خرم آباد و چگنی  در کمیسیون عمران،علاالدین بروجردی نماینده بروجرد و اشترینان در کمیسیون امنیت ملی، اله یار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت و رئیس کمیسیون قضایی در مجلس نهم در کمیسیون قضایی،صید محمدخان بیرانوندی نماینده خرم آباد و چگنی در کمیسیون آموزش،عالی رستمیان نماینده الشتر و دلفان و عباس گودرزی نماینده بروجرد و اشترینان  در کمیسیون اجتماعی و محمد خدابخشی نماینده الیگودرز نیز در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات اولویت هایی بوده اند که این نمایندگان با مراجعه به شعبات ۱۵گانه ثبت نام کرده اند.

 

  1. رفیعی

    امید که این حضورها به پیشرفت لرستان منجر شود

  2. شجاع

    ملکشاهی رئیس کمیسیون سه نفره می شود

  3. رضایی

    کاش نمایندگان ما در کمیسیون های تخصصی صاحب جایگاه باشند

  4. شهروند

    ای ملت تخصص وتجربه افراد را با کمیسیون های درخواستی خوب دقت کنید ؛
    خدایا عاقبت این ملت را بخیر کن
    اگه من سیب زمینی کار رفتم کمیسیون انار لابد نیتی دارم

  5. حیدری

    کمیسیون ها باید دردی از دردهای ما را دوا کند و به داد مردم برسند وگرنه عضویت ساده هیچ دردی را دوا نخواهد کرد

  6. جودکی

    داوطلب شدن آقای کاظمی برای کمیسیون صنایع نوید خوبی برای توسعه شهر هست. چون به نظرم بیشترین نیاز رو تو این زمینه داریم که باید اعمال نفوذ کنیم

  7. سعیدی

    لرستان درد اشتغال دارد نمایندگان تلاش کنند شغل ایجاد شود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان